Vivaldi komt trouwens niet mee hoor dat is de welsh-k van 17 van een vriendin. Die gaat vanwege rugklachten regelmatig aan de hand mee en is compleet verkeersmak. Met Brego durf ik nog niet goed buiten omheinde omgeving te handpaarden, want die is nog niet verkeersmak en al een behoorlijk slagje groter.
hij wordt thuis gebracht. Ophalen is blijkbaar ook niet meer op Schiphol zelf maar bij het Amstel Horse Hotel in Amstelveen. Maar deze mensen komen hem naar mij brengen omdat ik op zo`n korte termijn geen ander vervoer meer kan regelen. Ik was uitgegaan van zaterdag en had alles geregeld, maar heb de wijziging van Nedpoint dus nooit ontvangen. En hun regelen met vervoer e.d. en nemen de kosten opzich. Echt heel netjes van ze Ik wordt gebeld wanneer ze vertrekken van Schiphol en hij komt dan meteen naar mij Kan echt niet wachten!! Uiteraard ben je welkom om hem te bewonderen haha
nee idd die foto`s gelukkig heb ik wel wat goede foto`s waar je kan zien dat hij correct gebouwd is maar in de tijd dat hij nog bij Dave stond kreeg ik foto`s van hem op een helling haha schots en scheef
Nedpoint heeft het goed opgelost ja
jodi
Geplaatst: 22-06-09 12:00
Wauw! Het Amstel Horse Hotel,dat klinkt chic.
Hopen dat hij zich daarna nog kan aanpassen in een 'gewoon' weitje!
ja maar daar komt hij dus nu niet te staan want ze komen hem meteen brengen na afhalen van Schiphol hahaa maar ja ik zie allemaal paarden aan Amstel bier aan de bar zitten
Dat staat er toch boven wat ik allemaal weet haha Ik wordt morgen gebeld als ze vertrekken van Schiphol naar mij toe dus afwachten nog.. helaas
Kaplaars
Geplaatst: 22-06-09 15:12
Ik herinner mij opeens weer een dag dat er een onschuldig veulentje bij een kersvers baasje afgelverd zou worden. Dat nieuwe baasje moest gewoon werken en zou ook gebeld worden... Van dat werken kwam helemaal niets! En die opluchting als dat telefoontje dan komt!
(ik ben ook ondertussen nog gebeld:"Heeft ze al gebeld?". "Nee, en niet meer bellen jullie!!!".
dankje haha ja ik weet in elk geval dat ze na de middag gaan rijden, want de rest van de paarden worden eerst naar dat amstel horsehotel gebracht en daarna gaan ze dus Sam brengen naar mij jeej