Heb met Moon nog geen wedstrijd gereden. Ze heeft tot nu toe telkens een veulen aan de voet gehad en dat rijdt niet erg fijn (thuis ook niet)

Ze wordt dit jaar niet gedekt, dus kan ik haar eindelijk wat meer doorrijden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Goldenflower schreef:Ik ga ook naar de open dag van Toril.Gisteren heb ik haar uitnodiging ontvangen en nu kan ik eindelijk voor het eerst haar rockies in het echt bewonderen.
Wie weet, zie ik een van jullie daar bij Toril.Ook al weet ik niet eens hoe jullie eruit zien, haha.
CrazyCat schreef:Goldenflower schreef:Ik ga ook naar de open dag van Toril.Gisteren heb ik haar uitnodiging ontvangen en nu kan ik eindelijk voor het eerst haar rockies in het echt bewonderen.
Wie weet, zie ik een van jullie daar bij Toril.Ook al weet ik niet eens hoe jullie eruit zien, haha.
Mij in ieder geval, ik doe o.a. de grondwerk demo. Moet alleen nog even bedenken wat ik ga doen en wat Toril daarbij mag vertellen
CrazyCat schreef:Met Sterre mijn kruising merrie die door Toril gefokt is voor ze met de rockies begon. En Brego komt mee.
Hoe ik het ga invullen is nog niet helemaal duidelijk. Heb zoiets nog nooit gedaan du voor mij ook spannend. Wordt in ieder geval wat grondwerk (parelli) en bitloos en zadeloos rijden. Denk dat ik laat zien wat je qua grondwerk met een 2 jarige kunt doen en laat een stukje handpaard rijden zien denk ik.