Onderweg moesten we bruggen onderdoor, we kwamen langs windmolens, zijn langs een paintball veld gereden waar ze volop aan het schieten waren en moesten drukke wegen over. Quick deed alles al fluitend en was echt dood braaf. Op een bepaald punt zijn we verkeerd gereden en om tijd in te halen, wilden we in galop terug komen. Jammer genoeg is toen 1 van de dames gevallen en hadden we tot grote frustratie van Quick nog eens een oponthoud. Dat was ook het enige moment van de rit dat hij echt lastig was en dat ik mijn handen vol had met hem.
Op de rustplaats besloot iedereen om van daaruit naar huis te gaan, waardoor enkel het arabiertje en Quick over schoten. Na een uurtje pauze zaten we opnieuw in het zadel. In plaats van de lus af te maken, kozen we ervoor om dezelfde weg terug te nemen, omdat we wisten dat we hier en daar stukken konden afsnijden. Beide paarden vertrokken in een strak tempo en tot mijn grote verbazing heeft Quick dit tempo tot thuis volgehouden. Na slechts 2 uur stonden we thuis op de oprit. Volgens mijn endemondo app hebben we vandaag 5u30 gereden en 31 km afgelegd. Quick heeft dit echt goed verdragen en staat nu lekker te bekomen van dit woelig dagje. En ik heb er een rijmaatje bij, de eigenaar van de Arabier wil nog meer met ons op pad.
Enkele foto's van onderweg.

Juist terug na een rit van 31 km en amper in het zweet.