maar was benieuwd wat jullie ervan zouden zeggen. Het gaat altijd maar om pasjes in overgangen of als hij opgewonden is, daarna is het altijd draf of stap. Vaak staat hij dus wel zoals hierboven op foto's. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar was benieuwd wat jullie ervan zouden zeggen. Het gaat altijd maar om pasjes in overgangen of als hij opgewonden is, daarna is het altijd draf of stap. Vaak staat hij dus wel zoals hierboven op foto's. 

), maar dan is het inderdaad net Brego! Al denk ik dat Bom ook wel wat hoger op zijn benen staat.

ElvierW schreef:Hij moet nog de breedte in, alles is nu in de lengte gegaan (1.65 gaat hij zeker wel aan komen), maar dan is het inderdaad net Brego! Al denk ik dat Bom ook wel wat hoger op zijn benen staat.
En ik snap wat je zegt van dat hoofd. Denk ook dat het de lengte is idd. Al heeft Bom ook een beetje een ramshoofd, heeft Brego dat ook?
ik ben fan! Ik ben ook wel benieuwd hoe ver je bent met beleren, volgens mij is dat opstappen en wegrijden. Als ik hem zo zag bij de wedstrijd,meel relaxed paard, of heb ik het nu mis?