Feagan ken ik geloof ik niet of is dat er één van Leonie?
Set_Elkol
Geplaatst: 05-09-14 18:41
Ik weet het eigenlijk niet hij staat in mijn mapje met nakomelingen van Sam, dacht het wel ja! Eens zoeken of het klopt. edit ja uit 2010 uit Faemina (had ik kunnen weten )
Ohh, jij bent georganiseerd zeg! Als ie bij Leonie staat zou ik m wel gezien moeten hebben maar ze heeft zoveel moois, ik onthoud dat ook niet allemaal
CrazyCat
Geplaatst: 05-09-14 18:50
Brego als veulen
Set_Elkol
Geplaatst: 05-09-14 18:50
Haha ja heb de nakomelingen die ik tegenkwam een beetje opgeslagen. Ben erg benieuwd hoe mijn veulen opgroeit, of je veel van de Arabier erin terug gaat zien.
Ik ben nieuwsgierig met je mee. Heb je topics over de zwangerschap ook (stil) gevolgd. Heb weinig met Arabieren maar die Set van jou die heeft echt wat . En vooral de combinatie is erg interessant! Dus ook erg benieuwd hoe hij uit gaat groeien
Nou Nienke (van Raven en Nova) heeft voor mij een boel filmpjes moeten bekijken maar er is nu eindelijk eentje met een overgang en hij lijkt misschien toch een extra gangaanleg te hebben
Ik ben heel benieuwd naar dat filmpje! (ik houd van gangen speuren) Ik heb zelf ook een gangenpaard-kruising, en ook hier moest er in het begin flink gezocht worden, maar inmiddels is er geen twijfel meer mogelijk