Ik mag nu ook op de beste plaatsen zitten bij hippische evenementen enzo hehe, weet alleen niet of ik hier tijd voor heb
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik mag nu ook op de beste plaatsen zitten bij hippische evenementen enzo hehe, weet alleen niet of ik hier tijd voor heb
risje schreef:Vervoert hij elk jaar mensen van het ijslander wk of van andere disciplines?
Lijkt me niet van de ijslanders eigenlijk, is maar eens in de 2 jaar namelijk......
Maarre, evenementen zijn leuk idd, ben er ook haast altijd, vaak ook in de stallen met allerlei taken enzo, cool werk!
risje schreef:Zijn meer mensen van jouw leeftijd hoor Dianne!
Er komen al een heleboel mensen van het ijslands vuur topic en anderen leer je heel snel kennen!
Ga er ook in mijn eentje heen terwijl ik nog haast niemand persoonlijk ken. Maar goed, zit ik zelf niet zo mee.
Wanneer je ouders het prettig vinden is er vooraf vast wel wat te regelen. Kom ik vooraf even bij je langs wanneer ik weer bij mijn schoonouders ben. Enne je tentje kun je dan ook vast wel ergens bij "bekenden" neerzetten;-)

jonur schreef:Welke taak heb jij dan?