Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kvika schreef:sasefras wie is mama van jou monster?
gr
Tifa schreef:@ Sassafras, haha. Hoezo erg stout? Wat doet ie dan
Tifa schreef:@ Marleendv_88 , ik ben niet Annemarie. Dan denk ik dat je ( zij heet Thyzka op bokt ) bedoelt.

)

. Volgens mij gaan ze écht stoppen met de paarden, Gerrit heeft er geen zin meer in. Ik vind hem de ene zaterdag soms chahgerijnig, en de andere weer vrolijk, maar da's mijn mening. Gerrit is, en blijft nog altijd grappig
( vind ik
) jorik schreef:weet iemant trouwens inmiddels zijn geheime resept van zn gebakken aardappeltjes? daar was hij toen erg trots op, en was super lekker, ben er nooit achter gekomen wat hij ermee deed.
. Gewoon aardappelen met schil in partjes snijden, dan voorbakken en daarna afbakken en dan lekker zout erover
Tifa schreef:Volgens mij gaan ze écht stoppen met de paarden, Gerrit heeft er geen zin meer in. Ik vind hem de ene zaterdag soms chahgerijnig, en de andere weer vrolijk, maar da's mijn mening. Gerrit is, en blijft nog altijd grappig( vind ik
)
.
En Stjarna, had ik laatst ook nog eens op gereden. Ze bokte ( zoals altijd
) de hele tijd, en had ook bijna Gerrit omver gelopen.
Weet dan ook weer hoe dat moet
jorik schreef:hmm is dat alles??? moet vanavond koken thuis, dus ga het gelijk proberen! dank je!