Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

verder niets hoor heb verder weinig verstand van ijsjes
Mischien iemand die er dressuur mee rijd of gewoon weinig verstand van IJsjes heeft? Of mischien om een andere reden dat ze met S en T rijd. Het zou best kunnen, wat niet kan! Tis alleen een beetje raar...
LOL
ik hoop het want ik weet zeker dat ik het goed zag
dan kunnen jullie het ook zien
imaudy schreef:Ik heb nog ff gezocht. In het boek "ijslanders" van Angelika schmelzer staan ijslanders met S&T.

scanner heb ik helaas niet...
) maar vond het gewoon eenraar gezicht
meestal worden ze toch op gewoon trensjes gereden of een speciaal ijslander bitje? daarom vond ik het ongewoon
nadina schreef:Mijn vraag is: waarom is het voor een ijslander zieliger/ongewoner dan voor een ander paard? (niet dat ik tegen stang en trens ben overigens, maar ieder paard heeft er zijn mond mee vol)
kelcy schreef:imaudy schreef:Ik heb nog ff gezocht. In het boek "ijslanders" van Angelika schmelzer staan ijslanders met S&T.
inscannen??????

ShadowFax schreef:Weet je wel zeker dat het een IJSLANDER was
Ik heb het boek van Angelika Schmelzer bij mijn ouders... zij hebben ook een scanner... wanneer ik weer bij mij ouders ben, geen idee... maar zal dan het plaatje scannen
kan dus ff een foto maken van de foto... alleen nu de HAMVRAAG
op welke bladzijde zien jullie die s&t dan? Of ben ik nou zo blind