Ik ruil Eva het liefst natuurlijk niet.
Maar bij mij word het dan toch Babar van Helen88, terwijl ik Vepja van IJslandertje ook geweldig vind. 
groetjes Kimmy
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar bij mij word het dan toch Babar van Helen88, terwijl ik Vepja van IJslandertje ook geweldig vind. 
Ik heb zoveel leuke ijslanders gezien dat ik daar nog iets langer over na moet denken
)
.
Wind schreef:Ik ruil Jónas graag een dagje voor Kollur van Anneke (Nado) en ik weet zeker dat Anneke dat een heel prima plan vindt.
Ik wil Jonas best een dagje hebben, maar weet jij wel wat jij je op je hals haalt ?
We gaan gewoon een keer samen op stap, lijkt me erg gezellig !
Heb nu eenmaal iets met schimmels.
Alet schreef:Voor 1 dagje? Rak (Rauk) van RefagreniHeb nu eenmaal iets met schimmels.
Reynir van REYNIR zou ik ook nog wel eens een ritje op willen maken

Refagreni schreef:Hoi,
Ik heb haar ook al gereden toen ze nog moelijk was hoor. Zelfs nog een rit gemaakt van drie uur. Ze was toen niet makkelijk klopt. Je moest goed je hoofd erbij houden, niet echt ontspannen rijden dus, maar het was wel te doen.
Groetjes, Annemiek

. Ik vind dat een heel leuk paard. Toen ik haar op de site van Skjalaritara zag vond ik haar altijd een van de leukste paarden die ze hadden
Ik zag net dat haar nieuwe eigenaar ook op bokt zit
....