Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Mikkee schreef:Zo worden de Walkers in Europa dus niet gereden!
Kijk ook eens op http://www.pleasuregaits.com. Daar kun je meer over het ras lezen. Ook staan daar een paar paarden te koop (wel; hogere prijsklasse) en worden dit jaar weer enkele veulens geboren.
Mijn eigen Walker is pas anderhalf, maar kan wel degelijk draven (en mooi ook!).

Mikkee schreef:De meeste in de VS ook niet. Dit is een extreme showmanship foto ofzo, alle TWHs die ik gezien/gereden heb zien er heel normaal uit, niks geen overdreven gedoe, maar ze zitten wel erg lekker.Zo worden de Walkers in Europa dus niet gereden!

Renee91 schreef:Bedankt voor de info.. Dus zoals ik begrijp kunnen ze wel voor de dressuur gebruik worden wanneer ze niet getraint worden op die 3 andere gangen?

Mork schreef:Ik vind het een stoer ras maar goed zoals ze op de foto gereden worden doen ze denk ik alleen op bepaalde showwedstrijden. Er loopt al een topic over TWH over hoe zielig het wel niet is lees maar
viewtopic.php?f=6&t=541395&hilit=
! malije schreef:Mork schreef:Ik vind het een stoer ras maar goed zoals ze op de foto gereden worden doen ze denk ik alleen op bepaalde showwedstrijden. Er loopt al een topic over TWH over hoe zielig het wel niet is lees maar
viewtopic.php?f=6&t=541395&hilit=
gaat niet over hoe zielig het is,gaat in dat topic erom hoe ze fout getraind kunne worden op de harde manier
mexxje schreef:Hey Glossi!
dat kan jij toch ook met skundi!
Royaltjuh schreef:Echt dressuur kan je er niet mee rijden, vanwege hun niet-galoperende gangen
Pleasuregaits schreef:Royaltjuh schreef:Echt dressuur kan je er niet mee rijden, vanwege hun niet-galoperende gangen
Je bedoelt dat Tennessee Walking Horses doorgaans niet in draf gereden worden en daardoor geen punten kunnen scoren op de draf in een dressuurproef. Galopperen doen ze wel degelijk!
jup... helemaal gelijk...