Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

... dus... 
en heb hem niet bewust als gangenpaard gekocht (ik wist toen nog niet dat hij kon tölten) maar ik zou niet snel meer een drieganger kopen...
Vooral als ik zonder zadel buiten ga rijden is die tölt wel erg comfortabel, want een snelle draversdraf zonder zadel is niet echt plezierig voor je kont.
). Rhiannon schreef:
helaas rijd ik geen gangenpaarden (geen mogelijkheid hier in de buurt) maar als iemand iets weet: ik hou me aanbevolen voor een ijslander-lesje![]()
) in Oirschot dan?
) met een vriendin van mij... Maar dat kan maar sporadisch aangezien ik geen auto heb en daar met ov niet kan komen...Rhiannon schreef:gaaf! Gangenpaardentopic! Ben helemaal verliefd op die paarden (gangenpaarden in het algemeen). Vooral de wat grotere types (American Saddlebred, Tennessee Walkers). Al moet ik zeggen dat ik steeds verliefder op ijslanders begin te raken. Ze zijn dan wel klein wollig en koddig, maar ze kunnen volgens mij best pittig zijn!
helaas rijd ik geen gangenpaarden (geen mogelijkheid hier in de buurt) maar als iemand iets weet: ik hou me aanbevolen voor een ijslander-lesje![]()
@ Valeska: wat heeft die paso om z'n achterbenen hangen? ziet er zo apart uit..

Leelo schreef:Enne: Rhiannon, leuk dat je naar de Breidablik gaat. Ben je daar al eens eerder geweest en wat ga je daar doen? Lessen? Tis een leuk bedrijf iig. Dus veel plezier.
Maar mijn hart ligt bij die töltende compacte paardjes.