Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Merell123 schreef:Verder hoor je best vaak dat IJslanders discrimeren hoor! Maar dat is meer als je een kudde IJslanders hebt en er een paard van een ander ras bijzet. Dat die soms toch wordt buitengesloten.
Rex_Rolfo schreef:Merell123 schreef:Verder hoor je best vaak dat IJslanders discrimeren hoor! Maar dat is meer als je een kudde IJslanders hebt en er een paard van een ander ras bijzet. Dat die soms toch wordt buitengesloten.
Dat zijn dat van die IJslanders die als kliek bij elkaar blijven en vertikken om Nederlands te hinniken.
Ik hoor straks de KWPN'ers al hinniken "willen we meer of minder......"
Is het al vrijdag ?
Rex_Rolfo schreef:Merell123 schreef:Verder hoor je best vaak dat IJslanders discrimeren hoor! Maar dat is meer als je een kudde IJslanders hebt en er een paard van een ander ras bijzet. Dat die soms toch wordt buitengesloten.
Dat zijn dat van die IJslanders die als kliek bij elkaar blijven en vertikken om Nederlands te hinniken.
Ik hoor straks de KWPN'ers al hinniken "willen we meer of minder......"
Is het al vrijdag ?
. Ik had eerder mijn 2 IJslanders in een gemengde groep met Ijslanders en Deense Warmbloeden. De ene bleef altijd bij de Ijslanders, de andere liep bij de warmbloeden (dus wel duidelijk 2 groepen). Ik heb zelf altijd het idee dat Ijslanders beter samen kunnen staan met andere IJslanders omdat de eigenaren vaak meer op 1 lijn liggen... niet omdat de Ijslanders perse Ijslandse vrienden willen...