Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
wyko schreef:In principe zit je op een ijslander net zo als op een "normaal" paard.
Je benen langer slaat al helemaal nergens op. Want dan ga je meestal je benen afsteken, en dat hoort niet...
wyko schreef:In principe zit je op een ijslander net zo als op een "normaal" paard.
Je benen langer slaat al helemaal nergens op. Want dan ga je meestal je benen afsteken, en dat hoort niet...
Slofje schreef:Ik vind dat je wel degelijk anders zit hoor, op een ijsco :3 Heb er zelf 1 en je zit natuurlijk in de tolt een beetje als een doorgezakte aardappel (zo vind ik het er altijd uit zien :p), maar als ik op een "normaal" paard zit zit ik anders, wat dressuurderiger ofzo
Wildgirl schreef:wyko schreef:In principe zit je op een ijslander net zo als op een "normaal" paard.
Hier een ijslanderruiter![]()
Ik zit op een ijslander wel langer met mijn benen dan op een ''gewoon'' paard omdat ik op die manier beter met gewichtshulpen kan rijden.
Daarnaast hou ik zowiezo mijn been eraf; een goed paard, ongeacht ras, hoef je namelijk niet steeds aan te drijven
Citaat:Ooit een échte IJslander op een goede IJslander zien rijden?
Kuggur schreef:imaudy schreef:
Weet je dat wel heel zeker?
Ehm, ik schrijf mijn ijslanders op IJsland, dus ja, gezien alleen ik en mijn vrouw daar op rijden weet ik dat nogal zeker.
Brainless schreef:Ook een "normaal" Nederlands paard wilt altijd onder het ruitergewicht blijven.