Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maflinger_S schreef:Grrr, stomme knolletjes. Er is altijd wat met die beesten.
Quick doet het toch best goed, ondanks het gedonderjaag van Bacardi. Nu is ie ook weer lekker warm, weer een zorg minder.
Maflinger_S schreef:De wond ziet er mooi uit, sommige stukken zien er uit alsof ze al genezen zijn, andere stukken moeten duidelijk nog een eindje.
Quickie, de lastpost. Gaat helemaal goed komen met jullie, kost alleen wat moeite.
Hannanas schreef:Oké!
En nu? Dikke gel bontjes voor om zijn halsters met rijden? En wat ga je doen met je zadel?
Maflinger_S schreef:De wond geneest mooi, zo traag lijkt het niet te gaan?
Mijn vorige paard, mafje, vond iets op de neus ook niet fijn. Die reed ik western dus dat kwam mooi uit. Had ik een westernhoofdstel zonder neusriem voor. Ging prima. De enkele keer dat ik grondwerk met haar deed had ik daar een touwhalster voor. Dat vond ze ook minder fijn.
Een paard bij de achterdeur, hoe leuk is dat.
Maflinger_S schreef:Mooi toch, dat de wond is opengesprongen. Heb je antwoord op wat er aan het gebeuren was.
Die Quick (en jij ook), wat is het een topper. Hij doet het zo goed, ook als jullie zo ongeveer van de sokken worden gereden. Een paard dat extra zorg en aandacht nodig heeft, dat schept een band.