Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Het is al bijna 15 jaar geleden

Eydis schreef:Ik heb je gepbt, ken ze allemaal
JJ was niet bont maar een koffievosje.
)Binckydenice schreef:Ik weet nog dat Nicolette van manege wheermolen verkocht was aan manege Vennen, ken je die ook?

love_plaisir schreef:Pinto was een bonte pony, die is met Ria & Wil naar Duitsland gegaan, net als el kamil en hun eigen paarden (zag hun 4 jaar geleden nog toen ik bij mijn paard ging proefrijden)
Jolly Jumper is helaas overleden, net zoals Bettina, Sam, Santa Fe, Dobro, Olivia, Fabiola , Farida & Tarkan
Pinkelton was naar een meisje gegaan geloof ik.
Sake, Lobke, Origine en Paddy staan nog steeds op manege de Paardenhof.
Zeus is verkocht aan 2 meiden.
Bandiet is naar een meisje gegaan, en die was ergens in Assendelft, maar dat was al een hele tijd terug.
Sherry is terruggegaan naar dr oude eigenaar.Binckydenice schreef:Ik weet nog dat Nicolette van manege wheermolen verkocht was aan manege Vennen, ken je die ook?
Er is ook een Nicolette op manege de Paardenhof, reed eerst mee in de lessen maar nu rijd de eigenaresse er weer zelf mee. Weet niet of je dat bruine paardje met 4 witte voetjes bedoeld?

Maar die was op de Vennen zelf al overleden? Of niet? 
love_plaisir schreef:Nee denk ook niet bandiet er nu nog is, maar iets langer dan 4/5 jaar geleden ofzo was hij er nog wel

Arabesk schreef:love_plaisir schreef:Nee denk ook niet bandiet er nu nog is, maar iets langer dan 4/5 jaar geleden ofzo was hij er nog wel
bandiet! Ken ik ook nog!

(diegene die nog leven)