Je kan wat vertellen over:
De paarden (die je kent of waar je op rijdt)
De sfeer
Wedstrijden die je hebt gereden enz.
Ik hoop dat er een beetje animo voor is

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Isabelliej schreef:Heeej
Ik rij sinds een half jaar niet meer op hcb.
Ik heb er jaren met plezier gereden,.Ik heb hanna nog geleast. Ook reed ik altijd wedstrijden. Hanna miss ik nog steeds best wel erg. Hoe gaat het nu met haar ??
Citaat:Heeej
Ik heb er jaren met plezier gereden,.Ik heb hanna nog geleast. Ook reed ik altijd wedstrijden. Hanna miss ik nog steeds best wel erg. Hoe gaat het nu met haar ??
Heeej
48str4ct schreef:Isabelliej schreef:Heeej
ik zal morgen eens voor je kijken hoe het met hanna gaat haha.. k rij zelf nooit op pony's dus kom eigenlijk nooit bij ze...
Smartiej schreef:Citaat:Heeej
Heeej
Wat toevallig! Ik lease Hanna nu(volgens mij as enige van de hele manege). Ze is echt een hele tijd kreupel geweest een tijd geleden, maar nu is alles weer prima. Ik vind haar zo leuk omdat ze zo lekker fris en krengerig is maar toch ook superlief. Zij is echt de reden dat ik weer gepassioneerd met paardrijden bezig ben. Ik rij nu ook wedstrijden en dat gaat supergoed! (al vindt ze het af en toe wel eng). Ik vind het alleen wel jammer dat haar rug zo rot (stijf) is. Hierdoor gaan sommige oefeningen niet zo. Maar ze is kerngezond verder!
Ik hoop dat je er wat aan hebt...
xxx
Marloess_ schreef:Heeeee!
Jij ook al op Bokt? Hahah nouja mij ken je wel
En je weet vast ook wel wat ik van HCB vind![]()
Zie je zaterdag weer!
Kus Marloes
windhond schreef:Ik heb er lang geleden gereden . Van 1978 tot 1991. Oude stempel dus.De paarden en pony's van toen zijn er al lang niet meer. Heb er ook nog met een eigen paard gestaan tot Filip Dros kwam, toen ben ik weggestuurd.
moniquebosch schreef:windhond schreef:Ik heb er lang geleden gereden . Van 1978 tot 1991. Oude stempel dus.De paarden en pony's van toen zijn er al lang niet meer. Heb er ook nog met een eigen paard gestaan tot Filip Dros kwam, toen ben ik weggestuurd.
haha zoals vele met je mirjam.
waren wel leuke tijden ook bij barendrecht