Cool Annemarie, dat je later leiding wilt worden. Ik kan je vertellen, het is veel leuker dan om als 'kind' op kamp te gaan
Weet jij trouwens wie deze zomer (behalve Rosa en ik) trektocht gaat doen? Ik hoorde van Jannette dat het een meisje uit de les was, maar ik ben even vergeten hoe ze heette.
Okee, waar zal ik beginnen. Vroeger, en dan heb ik het over 1998, toen de familie Vloemans pas net was ingeruild voor de familie Moll, gingen de ponykampen er een stukje anders aan toe dan nu. Toevallig ging ik samen met Rosa (Rosaartjes) en Karin (Ktje) in de allereerste week van juli op kamp, wat dus de allereerste ponykampweek ooit was van Jannette. Wij, de leiding en Jannette zelf wisten nog niet precies de bedoeling van een ponykamp, maar dat mocht de pret niet drukken want het was het gezelligste kamp ever! Op vrijdag deden we crossje. Dat ging zo: 's ochtends gingen we met de groep met het oude busje naar het bos in Rijssen, tegenover de steenfabriek had je een heel cool bos. Daar gingen we dan hindernissen opbouwen van boomstammetjes en takken, dwars over het pad heen
's Middags gingen we er dan heen met de paarden en.. crossen maar! Er zijn heel wat ruige momenten geweest (denk in volle vaart met zijn 3en naast elkaar over bulten/hindernissen crossen). Een keer ben ik er ook afgevallen, ik reed achteraan en Soyeux dacht even leuk een zijstraatje te nemen om vervolgens mij naast en boom neer te leggen en zelf verder te scheuren.. haha. Karin begon nog tegen me te kletsen, om vervolgens achterom te kijken en een 'lege' Soyeux achter zich te zien. Geloof me, heel dat pad teruglopen was geen pretje (en heel het van hek tot hek pad teruglopen omdat je eraf gedonderd bent ook niet, maar da's een ander verhaal). Vervolgens ruilde ik met een meisje en ging ik op Defi, waar ik op de terugweg (dankzij een ronkende trekker) nogmaals af ben gedonderd. Ja, leuke tijden waren dat 
Sorry voor het lange verhaal... memories, memories...