Equito gangers!!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 22:21

nou, het ging echt super.. ze loopt sowieso super nagevelijk al, best wel constant ook. en in galop voelde ze gewoon goed, mooie sprongen (in de bochten nog wat moeite) en lekker over dr rug :)
Ik was aan het draven en had wat tempowisselingen gereden en ik zei voor de grap GAAAALop tegen dr, gewoon om te kijken wat ze zou doen. En huppa, lansje zat in galop :Y) schattig paard :)
daarna meteen gestopt, lekker uitgestapt en nog wat getut. Morgen ga ik meerijden in de les op Equito dus ff staart en manen uitgeplozen, zadel en hoofdstel schoon etc.

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Re: Equito gangers!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 22:30

Ah wat een braaf paard! :) Fijn dat ze het zo oppikt. :j

Zoe_Simba

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-06-06

Re: Equito gangers!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 23:10

ja idd als het zo doorgaat heb je de basis al helemaal erin met einde najaar !
of hou je der niet zo lang ? je hebt er toch voor een tijd zegmar of heb ik dat verkeerd begrepen haha.
Ik ga vanacht om 5 uur richting Kreta dus ik ga vanacht maar niet slapen moeten half 3 op schiphol zijn. en ben net terug uit Antwerpen dus als ik nu ga slapen word ik neit meer wakker.
Allemaal uitverkoop in antwerpen Mango 30 tot 50 % korting enzo. alleen k heb t niet zo op Belgen vind de taal uiters irritant maar verder wel beleefd :P

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Re: Equito gangers!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 23:14

hahaa, ik vind belgen juist wel leuk, kan er altijd om lachen :)


Lansje was echt superbraaf in de les! alles was wel ontzettend spannend maar ze bleef bij me (af en toe gingen we wat hard.. maargoed). Lekker wat drafwerk gedaan en voor de rest was het eigenlijk alleen maar wennen aan vreemde paarden in de bak en toch geconcentreerd blijven.
Maaike vond dr nu al veel meer dressuur paard dan eerst (dr billen en buikje waren dan ook strak gespannen van de spanning :P)
Ik ben trots op mijn peerd. Morgen nog maar even rijden en dan zaterdag lekker ontspannen aan de longe en dan zondag dagje rust.

Alansa blijft zolang het land het houd en het dus overwegend lekker weer is. Als onze paarden weer op stal gaan moet ze terug naar de dinkelhoeve. (of ze blijft bij me, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit)

lieniminnie

Berichten: 4536
Geregistreerd: 31-12-05
Woonplaats: Amsterdam

Re: Equito gangers!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-09 19:42

Zo er is lekker gekletst hier :D leuk die foto's van lansa!
ik reed ook langs dat paard met die oorwarmers ik zou er ook van schrikken :') t zag er echt idioot uit :D

Darwin is normaal toch heel rustig :P haha heb jij weer :P Brr nagel los!? :x gelukkig heb je je niet bezeerd!
galopje met alansa! :D wat goed :D

belgen praten leuk ja :Y) :))

Leuk dat je gewoon in de les kon meerijden! :D lijkt me echt leuk om met nosey een keer te doen! :P

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Re: Equito gangers!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 16:35

hoorde maja er laatst over dat zij dat ook wel leuk zou vinden als je hem eens mee zou nemen naar de les! dus gewoon vragen :)


Vandaag is de DA geweest voor mn beide kleinerts. Lansa had wat haken op dr kiezen en die zijn er weer mooi af. Pepje hoefte niets aan gedaan te worden (gelukkig!). Beide waren helemaal suf., samen in de bak gezet en stonden ze tegen elkaar aan de maffen.. lief :)

lieniminnie

Berichten: 4536
Geregistreerd: 31-12-05
Woonplaats: Amsterdam

Re: Equito gangers!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 17:43

ja klopt! maja stelde het voor :D

Gelukkig is alles goed met de ponys!

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 23:49

joh!
we zakken steeds verder af!

carline: heb je alweer 2 weken niet gezien op stal? whats up? druk aan het werk?

manege is weer open!! wout is een vetzak :D

Dinsdag zijn laura, zoe en samantha langeweest voor foto's van lans! zitten mooie tussen!
Zodra ik ze heb post ik er een paar :o

thnx zoe! +:)+

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Re: Equito gangers!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 22:57

hahah!
ik ben vandaag in de les van Lansa gedonderd! niets ernstigs, gewoon een schrik actie en daar lag baasje opeens in het zand. Lansa vond het een partijtje vreemd..

lieniminnie

Berichten: 4536
Geregistreerd: 31-12-05
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 23:14

:') ik zie lansa's gezicht voor me :P toch wel balen dat je er af bent gevallen!
ik was op vakantie! :D hahaha
kom deze week weer rijden! en dan nosey een paar dagen samen met heleen doen, maja gaat weg :)

dachten we, we gaan lekker rijden in de ardennen! :') maar die mensen op die manege spraken geen nederelands of engels en wij geen frans.. dus ze vragen iets in de zin van rijden jullie paard, wij zeggen ja... komen we daar.. Krijgen we 2 dikke knollen :D en gaat er een klein meisje mee.. dus wij dachten al van oh nou ben benieuwd wat dit word :P
was t een staprit!? echt vreemd.. maar de omgeving was mooi :P en die knollen waren cool! :P
en daarna nog een keer op n andere manege gereden! :P die rit was ook heel erg tof!

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 01:42

:=

vanmiddag een topic geopend... en nu alweer 6 pagina's vol :o

Zoe_Simba

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-06-06

Re: Equito gangers!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 23:05

God, ik heb net even je halve topic doorgelezen lijkt me inderdaad een hele moeilijke beslissing maar denk niet dat ''Bokt'' je hier mee kan helpen eigenlijk sommige mensen ook in jouw topic zo kort door de bocht..
En het is helemaal niet zo raar dat Alans jou aan het denken heeft gezet .. Je hebt al 10 jaar voor pep gekozen en ze heeft (lijkt mij) de beste 10 jaar van haar leven gehad..
En als je nu een Kans krijgt met Alans een heel leuk paardje die je alles bijna hebt geleerd ''en'' het gaat slechter met Pep ''en'' de stallingen ''en'' je wilt pep het leed van wat gaat komen besparen het heel logisch is dat je er over na gaat denken en mischien ook wel de keuze gaat maken..
En niemand zou ooit kunnen zeggen dat jouw keuze fout was of goed je hebt de keuze zeer waarschijnlijk met heel veel wikken en wegen en pijn genomen..
En ik heb nog nooit zo een oude pony zo fit gezien en elke dag dat jij ermee bezig bent..
k weet niet hoelang je nog hebt voordat je de beslissing definitief moet maken maar ik zou nog eventjes wachten en zowiezo genieten van de tijd die je nu nog hebt ;)
Veel sterkte

lieniminnie

Berichten: 4536
Geregistreerd: 31-12-05
Woonplaats: Amsterdam

Re: Equito gangers!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-09 23:14

*gaat topic zoeken!

lieniminnie

Berichten: 4536
Geregistreerd: 31-12-05
Woonplaats: Amsterdam

Re: Equito gangers!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-09 23:24

gevonden :) heb alleen nu geen zin om t topic door te lezen, misschien morgen wel..

Kan me je gevoel heel goed voorstellen.. Advies heb ik helaas niet voor je.. Het is een lastige vraag. Als een dier inprincipe nog goed is vind ik het een naar idee om 'm te laten in slapen.

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 01:48

ZOE!

Ik ben echt zooooooo dom!
Ik kom er net achter dat ik gisteren natuurlijk even op de manege moest zijn voor de foto's! 8)7

Ik vergeet altijd de dagen van de week in vakanties!

SORRY!

(ik sta echt versteld van mezelf,, hoe dom/vergeetachtig kan ik zijn?!)

Zoe_Simba

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-06-06

Re: Equito gangers!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 12:22

Oooh haha maakt niet uit , ik had gelezen in je www dat je was aangereden dus dacht eerder dat je daarom niet kon..
We hebben de Cd aan Maaike en Axe lgegeven ligt waarschijnlijk in zadelkamer dus daar kan je hem terugvinden hahaa ;)

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:24

zo hé..
wat ligt dit topic plat!
doet 1 van jullie nog mee met de acitiviteiten in de vakantie?!

Opendag komt er weer aan! Nog leuke ideeen voor een show (Ik heb me alweer toegelegd op 2 shows.. maar heb nog wat inspiratie nodig!)

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Re: Equito gangers!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 11:35

Inderdaad, erg stil hier. :=

Nee, ik doe niet mee aan dingen in de vakantie. Vakantie zit al zo goed als volgeplanned...

Open dag, ik ga d'r eens over denken. :D

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Re: Equito gangers!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 12:44

Ik wil eigenlijk " dracula" doen, maar kan geen goede musical-muziek daarvan vinden.
(en dan echt als een dragqueen verkleed, Bruidsjurk met bloed eraan, witte gezichten, dracula zelf in pak, cape met een hoge kraag (en rode binnenvoering natuurlijk) grijs gezicht met stevige wallen, zakhorloge met zo'n kettinkje eraan, witte handschoenen etc, etc). Hihi kijken wat Lans en Part van alle poespas vinden.. (hou je vast!)

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Re: Equito gangers!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 12:53

Oh dat klinkt erg leuk. :D

lieniminnie

Berichten: 4536
Geregistreerd: 31-12-05
Woonplaats: Amsterdam

Re: Equito gangers!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 01:33

Heee gezellig :D
mijn vakantie zit ook vol! ga binnenkort wel weer is wedstrijdjes doen :D
gaaf idee lucilla!
ben niet zo van de musicals eigelijk, dus verder weet ik t ook niet!

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Re: Equito gangers!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 02:15

hmm, dracula blijkt toch erg moeilijk te zijn, youtube geeft matige nummers,..
dan maar phantom of the opera,, kan ik lekker venetie-stijl gekleed.. ook erg mooi.

lieniminnie

Berichten: 4536
Geregistreerd: 31-12-05
Woonplaats: Amsterdam

Re: Equito gangers!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 21:13

Oeeeh dat is heel leuk! :D