ik reed daar.. en mis Guusje nog elke dag,, maar ik was een paar keer meegegaan naar Rosmalen (Manege de Groote Wielen) en vond die toch ook wel heel leuk,, k heb uiteindelijk men keuze gemaakt, en ben naar de Groote Wielen gegaan..
Toen ik 12 was begonnen met lessen. Reed daarna altijd op Skyoni, Daarna altijd op Ashley, Daarna Altijd op Lesley. Daarna Altijd Pasha...
En toen ben ik gestopt. Soms mis ik t nog wel.. maarja.... Het paardenleven is nog niet uit mijn zicht verdwenen.
Vond t altijd wel gezellig...
Ohja.. ik heb ook nog een tijdje op PAssion gereden...toen ze nog in de onstuimige periode van haar leven was...totdat ik er na 10 x ofzo afviel..en bijna alles kneusde...wat je maar kneuzen kon.....
[Edit] Inmiddels rijd ik dus al bijna 4 jaar niet meer op de manege...en ik heb er ongeveer 3 jaar gereden... Eerst op maandagmiddag....daarna op donderdagavond...
ik heb een aantal keren (al erg lang geleden) op de vughtse hoeve gereden... Maar geen 1 manege hier in de omgeving stond mij aan... Ben dus maar prive gaan rijden En dat bevalt me reuze goed! Kan 2 paarden per dag berijden en van de zomer komt er een 3e bij Super gewoon! En het kost me niks
Laatst bijgewerkt door Renske_W op 03-04-06 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt
haha alle namen zijn wel bekend ja... paar van mijn vaste manege beesten: el-afzal ( weet niet meer of je het zo schrijft maar misschien zijn er nog wel mensen die de grijze schimmel nog kennen. hij was btw half broertje van el-giza ) funny,pasha, guusje, passion.... uuuhmmm rostan, pleasure en sinds die tijd zit ik elke week lekker op Revanche
haha jaaaa passion, ik lag er idd ook elke week naast te kijken :S:S vaak wel meerdere keren ook...
Laatst bijgewerkt door summerfeel op 03-04-06 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt
en ik ook rij daar 2 paarden bij.. olympus en gorez en heel soms pareil.. kom daar nu zo'n 9 jaar met een pauze van 1 jaar.. en toen kreeg ik olympus en gorez bijna 6 dagen in de week om te doen
owja in mijn 7 jaar op manege paarden reed ik remy vaak (ging weg) el-afzal (ging weg) skyoni (ofzoiets, ging weg naja gebroken been) en toen obelix ging weg.. toen ben ik ook gestopt
ik heb daar ook een hele tijd gereden, van mijn twaalfde tot en met mijn zeventiende denk ik, ben ondertussen alweer een jaar op zes weg, wat gaat de tijd snel zeg! Mijn absolute lievelingspaarden daar waren toch wel el-afzal, fidji, hemmingway en calve.
jup, ik reed hem alleen als hij "thuis"stond...daar had ik nog "super max"om te rijden die heeft volgens mij ook nog op de manege gestaan...en durk...afgelopen winter heeft adje er volgens mij ook gestaan..die is ook van hun!
en belinda..die is van mijn baas geweest voor ze naar de manege ging...leeft die eigenlijk nog?
nee belinda is geloof ik vorig jaar weggegaan of ze nog leeft weet ik niet maar denk van niet. super max en durk ken ik niet... wat voor werk doe je eigenlijk?
hehe... ik rijd nou trouwens al een jaar of tien op de vughste hoeve... maar volgens mij zijn er niet echt veel mensen van mijn oude les over die nog paardrijden...