Aangezien het voor het midden van Nederland net de zomervakantie is aangebroken komt het verhuizen voor mij wel erg dichtbij. Ik ga namelijk komende maand verhuizen naar Bennebroek. Ik woon nu in Tiel en het is dus best een grote verandering. Ik ken niemand en moet helemaal opnieuw beginnen. Maar om niet van het verhaal af te wijken is hier mijn vraag. Ik rijd op dit moment bij een particulier les. Ik vind maneges namelijk niks en merk dat ik hier veel meer op mn gemak ben. Ook vind ik het een voordeel dat ik niet zozeer aan een bepaalde dag vastzit maar dat we per les afspreken hoe en wat voor de volgende keer. Ik zit namelijk nog op de Middelbare School en in combinatie met 4x per week voetbal wordt het af en toe te veel. Dit beviel mij prima en zoek eigenlijk hetzelfde in de buurt van Bennebroek (Haarlem, Heemstede etc.) Doordat ik hier niemand ken en geen ervaring/kennis hier heb hoop ik dat jullie mij kunnen helpen!
Weten jullie misschien iemand? Maneges mogen ook op voorwaarde dat ik dus niet aan een dag vast zit en er een gezellige sfeer hangt. Dat is voor mij eigenlijk het belangrijkst! Alvast heel erg bedankt voor de moeite om dit te lezen.
Groetjes,
_Snowball