Ponykamp gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lunabreezer

Ponykamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-17 19:16

Hoi,
Ik ben opzoek naar een ponykamp. Alleen als ik er op Google kom ik steeds op dezelfde ponykampen terecht en dat zijn net de ponykampen waar ik niks mee heb.
Waar ik naar opzoek ben is een ponykamp waar je een week je 'eigen pony' heb. Wat moeilijkere pony's zou ook leuk zijn. Verder moeten de groepen niet te groot zijn ik denk niet groter dan 25 ongeveer. En de lessen moeten op niveau worden ingedeeld. Ook bosritten zijn bij mij een eis. Verder vind ik zoiets als het fjordpaard heel erg leuk maar ook een instructieweek (cross, springen) vind ik ook heel erg leuk.
Weet iemand een leuk ponykamp? Plaats maakt niet uit.

Peerke_

Re: Ponykamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 19:45

Kijk eens op www.leschevaux.nl
Ze zitten vlakbij het bos en je maakt iedere dag een bosrit!
De lessen zijn ook ingedeeld op niveau.

lunabreezer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-17 20:54

Peerke_ schreef:
Kijk eens op http://www.leschevaux.nl

Jammer genoeg kan ik die datums niet.

Heeft er iemand ervaring met 't reelaer? En dan vooral met de jongerentrektocht. Hoe zijn de paarden? Wat doe je naast de trektocht nog meer? Hoe is de leiding? Je krijgt hetzelfde paard toch?

nonosb

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 13:23

Manege stal de eik! Zit aan de voet van de holterberg waardoor je super vaak bosritten maakt. Verder zijn er super leuke paarden en ponys. Ik verveel me er nooit. Altijd word er gezorgd voor een leuke activiteit. Zeker aanrader!

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 13:56

kijk eens bij Manege Noordoostpolder, zitten tegen het Kuinderbos.
Van 24 t/m 28 juli 

http://manegenop.nl/ponykamp.php

Wat er zoal op het programma staat:
- diverse lessen (dressuur, springen, voltige, mennen)
- buitenritten
- westernlessen (nieuw)
- horseball
- waterpret
- barbecue
- natural horsemanship (nieuw)
- diverse spelletjes met of zonder de pony's

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 09:55

lunabreezer schreef:
Peerke_ schreef:
Kijk eens op http://www.leschevaux.nl

Jammer genoeg kan ik die datums niet.

Heeft er iemand ervaring met 't reelaer? En dan vooral met de jongerentrektocht. Hoe zijn de paarden? Wat doe je naast de trektocht nog meer? Hoe is de leiding? Je krijgt hetzelfde paard toch?

Heel leuk! Ze hebben echt heel veel verschillende paarden en pony's! Je hebt hele lieve en brave, maar ook wat snellere of met een uhm wat meer eigen willetje :') En jongere, en ook IJslanders! Voor iedereen is echt wel een leuke. :)
Verder doe je op dagen dat je niet op trektocht bent nog springen, buitenrijtraining, schriktraining en heel veel in de crossweides. Leiding is heel leuk, twee begeleiding op een groep van ongeveer 12. :)
En je hebt inderdaad de hele week hetzelfde paard! Je mag aangeven wat voor paard je ongeveer leuk zou vinden en dan word je ingedeeld, als 't echt niks is kan je dan nog ruilen, maar eigenlijk vind ik alles daar leuk. :)
In ieder geval, zeker een aanrader! Staan ook wel leuke filmpjes op youtube.