Ponykamp gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Annaa7

Ponykamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-16 20:19

Hoi iedereen ! Ik ben op zoek naar een ponykamp voor volgend jaar in de zomervakantie. Ik weet dat het nog heel lang duurt, maar dan heb ik in ieder geval iets om naar uit te kijken.

Dit jaar ben ik naar de boschhoeve geweest, en dat vond ik echt heel leuk. Ik weet alleen niet of ik weer naar de boschhoeve wil, want het is wel elk jaar hetzelfde is en misschien wordt het dan saai. Zijn er hier mensen die meerdere keren naar hetzelfde ponykamp zijn gegaan? Is het dan saai of gewoon net zo leuk? Ik ben trouwens 13

Mijn eisen:
- veel buitenrijden (ook in rengalop)
- aardige leiding
- zwemmen met de paarden
- zou leuk zijn als er foto's gemaakt worden
- min. 2 uur per dag rijden
- onder de 380 euro
- de paarden en pony's, zadels en hoofdstellen moeten goed verzorgd zijn.

Liever alleen reageren als je er ook echt op kamp bent geweest.

Alvast bedankt,
Groetjes Anna

Annaa7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-16 11:01

Up :)

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 20:10

Ik ben afgelopen jaar bij Stal 't Reelaer geweest. Heb het daar erg naar mijn zin gehad, leuke paarden, gezellige mensen en leuke begeleiding! Ik weet niet of je volgende zomer al 14 bent, zo ja, dan zou ik je de jongerentrektocht aanraden, als je dan nog 13 bent is het crosskamp denk ik ook erg leuk!
- veel buitenrijden (ook in rengalop), op jongerentrektocht(jt) ga je 3 dagen op trektocht met een paar stukken rengalop en je maakt 1 dag een buitenrit, op crosskamp ga je 1 keer op buitenrit
- aardige leiding, ik vond de leiding er aardig en gezellig
- zwemmen met de paarden, er is een crossterrein met waterbak, je gaat ook zonder zadel door de waterbak
- zou leuk zijn als er foto's gemaakt worden, er worden foto's gemaakt die na het kamp op flickr komen dus dan kun je ze downloaden
- min. 2 uur per dag rijden, op jt rijd je de eerste dagen 2 keer per dag, op trektocht rijd je 3 tot 6/7 uur per dag, crosskamp rijd elke dag 2 keer
- onder de 380 euro, beide kampen vallen iets boven je budget, maar de paarden worden wel goed verzorgd en staan zo veel mogelijk buiten in kuddeverband
- de paarden en pony's, zadels en hoofdstellen moeten goed verzorgd zijn, paarden worden goed verzorgd en staan zoveel mogelijk in kuddeverband in de wei.
http://reelaer.nl/

Annaa7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-16 06:18

Anja_96 schreef:
Ik ben afgelopen jaar bij Stal 't Reelaer geweest. Heb het daar erg naar mijn zin gehad, leuke paarden, gezellige mensen en leuke begeleiding! Ik weet niet of je volgende zomer al 14 bent, zo ja, dan zou ik je de jongerentrektocht aanraden, als je dan nog 13 bent is het crosskamp denk ik ook erg leuk!
- veel buitenrijden (ook in rengalop), op jongerentrektocht(jt) ga je 3 dagen op trektocht met een paar stukken rengalop en je maakt 1 dag een buitenrit, op crosskamp ga je 1 keer op buitenrit
- aardige leiding, ik vond de leiding er aardig en gezellig
- zwemmen met de paarden, er is een crossterrein met waterbak, je gaat ook zonder zadel door de waterbak
- zou leuk zijn als er foto's gemaakt worden, er worden foto's gemaakt die na het kamp op flickr komen dus dan kun je ze downloaden
- min. 2 uur per dag rijden, op jt rijd je de eerste dagen 2 keer per dag, op trektocht rijd je 3 tot 6/7 uur per dag, crosskamp rijd elke dag 2 keer
- onder de 380 euro, beide kampen vallen iets boven je budget, maar de paarden worden wel goed verzorgd en staan zo veel mogelijk buiten in kuddeverband
- de paarden en pony's, zadels en hoofdstellen moeten goed verzorgd zijn, paarden worden goed verzorgd en staan zoveel mogelijk in kuddeverband in de wei.
http://reelaer.nl/

Dankjewel! Ik ga er zeker over nadenken want het klinkt erg leuk

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 20:38