Problemen met stalbaas, again

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CalipsoLover

Problemen met stalbaas, again

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-16 18:05

Vele zullen het misschien geseut vinden, maar ik zit hier toch meer en meer mee in.
Laten we even beginnen bij het begin: Dit is mijn vorige topic waar het zowat mee begon. http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=13&t=1886593
Ik haal sindsdien mijn eten ergens anders.

Na de verkeerde rekeningen kwam er dus meer spanning tussen mij en de stalbaas. "Zijn wil is wet". Snap dat het jou stal is, maar je mag tegenwoordig niks vragen want je krijgt toch altijd een nee. Of zelfs geen antwoord, want als ik iets vraag via sms wordt dit gewoon genegeerd...

Ben er dus vandaag achter gekomen dat ik niet de enige ben met zowat problemen, wat ik lang dus wel heb gedacht. Ook kan je je ei niet kwijt bij iemand van de stal want ja, ze roddelen wel graag en dit komt toch altijd uit bij hem. Sinds de verkeerde rekeningen word er mij niks meer aangeboden of mee gevraagd, ik word dus een beetje uitgesloten en vind dit echt jammer. Je voelt je hierbij toch slecht. Hij was zo vorige week ook met een grote grasmaaier het gras aan het afrijden vlak voor de piste wanneer ik les had. Mijn paard slaagt op hol en ik lig er bijna naast, had gewoon het gevoel dat hij het expres dee.

En ja, dan hoor je dat hij terug gaat opslagen van stalgeld (2x in amper 6 maanden) , hij begint ook redelijk duur te worden. Beetje te duur voor in onze buurt, ook al is de accommodatie heel goed. Ik kan voor iets meer dan de helft al ergens anders staan, en dichter bij huis, dan wel zonder binnenpiste. Maar eigenlijk word ik niet als klant behandeld, en vind dit heel verkeerd.
Ik sta er opzich wel graag, maar voel me hier dus wel redelijk slecht bij. Wat is jullie mening?

CalipsoLover

Re: Problemen met stalbaas, again

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-16 20:09

Niemand..?

famoza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 12:49

Als je ergens anders kunt staan, dichter bij huis en veel goedkoper dan vind ik eigenlijk dat je jezelf nu te dom af bent.
Dan maar geen binnenpiste maar waarschijnlijk wel een veel betere sfeer en dan ga je toch ook met een veel fijner gevoel naar je paard?
Doe gewoon waar jij je goed bij voelt!
Niks is zo vervelend als je op een stal niet thuis voelen.
Dus ik zou zeggen, zeg daar de huur op en verhuis lekker naar de andere stal!

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 20:48

Zijn er niet iets duurdere stallen, waar wel een binnenbak bij is? Je moet je wel goed voelen op stal.
Je zegt ook dat je er wel graag staat, maar wat zijn daar de redenen dan van? Want zo als ik het lees is het alleen maar negatief..