Verschil kampen Les Cheveux en Eekwal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ragus_tommy

Verschil kampen Les Cheveux en Eekwal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-16 19:31

Hoi bokkers,
Ik ben wel erg vroeg, want pas volgend jaar ga ik weer op kamp. Maar mijn beste vriendin was al helemaal enthousiast over het kamp van de Eekwal. Het leek mij juist leuk om naar Les Cheveux te gaan, geen idee waarom mij dat meer aansprak haha.
Ik ben bij beide kampen nog nooit geweest.
Kunnen jullie me wat vertellen over deze kampen? En ook of je lekker vaak buiten rijd (want dat is toch o zo heerlijk).
Groetjes ragus_tommy

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 18:23

Ik ben zeven jaar lang ongeveer bij de eekwal geweest en had het altijd erg naar mijn zin. Leuke paarden, leuke lessen en de mensen zijn daar ook altijd heel leuk. Je rijdt 2 X per dag, 1 X in de bak en de andere X ga je in het bos rijden. Verder pimp my pony, nachtrit, dauwtrappen... Komt allemaal aan de orde :j
Als je een gezellig kamp zoekt zou ik het zeker aanraden :j
Pas wel op want ik heb uiteindelijk mijn ponykamp paardje gekocht :D

Jellybeans

Re: Verschil kampen Les Cheveux en Eekwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 16:50

Ik ben 1 keer bij Les Chevaux geweest.
Ik vond het echt niet leuk.
Er werd van alles beloofd wat niet waar gemaakt werd.
Er waren allemaal kampen/activiteiten door elkaar heen waardoor je op paarden zat die moe waren.
Verder vond ik de sfeer die er hing ook helemaal niets.
Het enige wat mooi was is de omgeving.

Overigens ben ik nog nooit bij de Eekwal geweest. ;)

Doedatje

Re: Verschil kampen Les Cheveux en Eekwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 09:43

Ik ben ook 1 keer bij les chevaux geweest. Ik vond het niet zo heel leuk omdat je veel dezelfde dingen deed en ik had bij mijn kamp geen andere activiteiten naast het paardrijden. We keken elke avond een film maar verder werd je niet echt vermaakt. Als je heel veel vrije tijd wil dan is het een leuk kamp maar ik vond het niet zo leuk.