Handige dingen voor mee op kamp!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bongartzfran

Handige dingen voor mee op kamp!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-16 20:03

(ik weet niet zeker of dit hier goed staat, dus verplaats gerust ;) )
Hee bokkerss,
Ik ga komende zomer op kamp bij Reelaer, en kan echt niet wachten! Ik heb alleen altijd als ik er ben dat ik denk van heè had ik dat maar meegenomen, dat zou super handig/leuk zijn, dat moet ik volgende keer echt meenemen! :)* Daarom heb ik dit jaar besloten een lijstje bij te houden van dingen die ik me nog kan herinneren en dingen die zomaar in me op komen, ik ben namelijk redelijk verslaafd aan lijstjes maken :j Op t lijstje staat bijvoorbeeld een stekkerdoos voor op de kamer, aangezien het 2016 is en bijna iedereen in de avond zijn telefoon oplaad, ik natuurlijk ook :') Ik zal hieronder mijn lijstje zetten, vul me aan als je nog een goede weet! :)

- Stekkerdoos
- weerwolven (had iemand vorig jaar meegenomen, was een mega succes!)
- Anti-muggenspul (heb vorig jaar die van iemand anders helemaal opgemaakt, oops :') )
- Muziek boxje
- Doritos roulette <<) (heeft vorig jaar ook veel hilarische gezichten opgeleverd)
- Plastic borden en bestek, bij t reelaer moet je een eigen bord en bestek meenemen, en dan na het eten gaat iedereen afwassen... Vorig jaar waren er een paar slimme meiden ( ik was daar niet een van :\ ) die van dat wegwerp servies hadden meegenomen, en aangezien ik dat wel handig vond, staat dat nu ook op mijn lijstje :j

Dat was t eigenlijk wel zo'n beetje... Ik ben benieuwd of iemand nog met n goede komt! (en of ik de enige ben die overal lijstjes voor maakt... ik maak ook altijd inpaklijstjes hahaha :o )

Kan niet wachten *\o/*

Djorf_6

Re: Handige dingen voor mee op kamp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 20:26

Leuk! Wanneer ga je? Ik ga ook :D

Wat ik handig/leuk vind om mee te nemen:
- Vuilniszakken (voor was bijv)
- Je eigen kussen (als het in je koffer past }:0 )
- Zaklamp :)*
- Haarelastiekjes

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 20:29

Paracetamol, voor als je door de drukte misschien hoofdpijn oid krijgt.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 20:45

BRT → MHK