ponykamp gezocht !

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_a_a

ponykamp gezocht !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-16 20:12

Hoihoi !

ik ben gewoon even benieuwd naar wat ervaringen. Ik wil deze zomer graag met mijn paard mee een ponykamp te begeleiden. Ik zoek iets (bij voorkeur) in noord nederland, weet je iets in midden nederland dat echt mega fantastisch gaaf ( _O- ) enzo is dan mag je het ook noemen , maar dat is vanuit groningen best een roteind hihi
Ik wil graag gewoon lekker buitenritjes begeleiden, lekker met de kinderen bezig zijn en vooral veel plezier hebben !
Ik neem dus wel mijn eigen paard mee, een voorwaarde is wel dat hij lekker op de weide mag (hij is niet erg vriendelijk , dus voor de veiligheid van andere paarden alleen). In de omgang is er verder niks mee te doen , alvast voor de betweter die hier commentaar op heeft.
Ik zoek echt een leuk ponykamp vol plezier, pony`s en kinderen (dit jaar was het geen succes dus word nu wel even wat selectiever. ik blijf in de waan dat het volgens mij leuk moet zijn hihi)

Alvast bedankt !

marleen_a_a

Re: ponykamp gezocht !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-16 21:59

Niemand ?

marleen_a_a

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-16 16:32

?????

Celien_Alex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 19:38

Manege Les Chevaux in Buinen (Drenthe)!
Superleuke en gezellig sfeer! Mooie omgeving om buitenritten te maken.
Ik ben er zelf jarenlang op ponykamp geweest en afgelopen 5 jaar ben ik ook ponykamp leiding geweest.
Je paard kan daar echter niet alleen op de wei. Als je je paard op de wei wilt, zal deze in de groep moeten staan. Je paard kan ook op stal en kan dan wel iedere dag in de buitenbak of de paddock los.
kijk eens op http://www.leschevaux.nl voor meer informatie

marleen_a_a

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 17:41

Celien_Alex schreef:
Manege Les Chevaux in Buinen (Drenthe)!
Superleuke en gezellig sfeer! Mooie omgeving om buitenritten te maken.
Ik ben er zelf jarenlang op ponykamp geweest en afgelopen 5 jaar ben ik ook ponykamp leiding geweest.
Je paard kan daar echter niet alleen op de wei. Als je je paard op de wei wilt, zal deze in de groep moeten staan. Je paard kan ook op stal en kan dan wel iedere dag in de buitenbak of de paddock los.
kijk eens op http://www.leschevaux.nl voor meer informatie

Dat hij dan in de bak of paddock kan is in elk geval een alternatief.
Bedankt voor de reactie !

marleen_a_a

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-16 11:18

Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar les chevaux !

marleen_a_a

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-16 15:58

Hier word helaas een vergoeding gevraagd dat het paard `snachts naar binnen kan.
Ik ben niet bereid om hiervoor te betalen , dus deze gaat over...

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 11:49

Ik denk niet dat je '' zomaar '' een ponykamp kunt gaan begeleiden en vooral niet als je de buitenritten wil doen. Je kent dan de manege niet, de pony's niet, en belangrijkste de manege kent jou niet. Als je dan ook nog je eigen paard mee wil nemen is dit dus eigenlijk een gratis vakantie..?

Ik begeleid zelf al jaren op stal 't reelaer, maar daar moet je wel iets voor doen. Je begint als kok en hulp. en zo kun je uitgroeien naar jongerentrektocht begeleiden. Je hebt een hele verantwoording over een groep.

marleen_a_a

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-16 15:20

Vorig jaar heb ik dat ook gedaan hihi , alleen dit beviel absoluut niet.
Met buitenritten gaat er iemand van de manege mee en ik achterop.....
Tuurlijk wil ik ook wel iets doen, maar graag met de kinderen. Een keer stallen mesten is geen probleem maar vorig jaar liep ik de hele dag uit te mesten, staprondjes te lopen , te voeren en te vegen. Niet mijn idee van een week ``ponys en kinderen``......