ik weet niet of het hier goed staat maar volgensmij is hier nog geen topic over!
aangezien je veel hoort (van bijvoorbeeld paarden eigenaren) dat maneges niet een heel goed niveau zijn,
wil ik wel eens horen wat jullie leren.
ook als paarden eigenaar zou ik het leuk vinden om te horen hoe jullie denken over de gemiddelde manege ruiter!
en over de gemiddelde manege!
ik zelf rij op een speciale manege met wedstrijd training voor knhs wedstrijden.
dus ik rij niet bepaald op een normale manege en ze zijn ook pas een jaar open volgensmij.
ik rij nu zelf op de donderdag les om 6,15 tot 7,15.
we rijden ook altijd op de zelfde pony en ik rijd nu op Rosair.
ik leer zelf bijvoorbeeld wijken of schouder binnenwaards en met stelling lopen en dat soort dingen (ik rij hier net een maand)
ik zou zelf beginnen met een lijstje:
naam: Megan.
Manege: Goldewijk Stables.
favo paard: Rosair of Piet.
Les: nu een keer per week op donderdag.
Niveau: knhs maar nog niet gestart.
hoe lang rijd je al: 3/4 jaar toen ong 8 maanden tussen stop en nu een maand op deze manege.
gelieve het hier netjes houden en geen valse berichtjes naar andere bokkers over bijvoorbeeld hun manege of hun rijkunsten!
ze hebben er maar 5 dus dan zijn het ze algouw allemaal. Maar de drie leukste vind ik tog: Nooraly, Talien & Felljon
Ookal is het klein en geen FNRS manege, het pas bij mij en ik vind het er leuk. Ik zou op geen enkele andere manege meer willen rijden. Je hebt altijd met zijn 2-en of privé les. Ik heb privé les maar heb een jaartje met iemand samen gereden, maar die is verhuisd dus dat ging niet meer. De paarden zijn ook niet echt manege paarden, meer gewoon eigenpaarden.
een uurtje hobbelen op een paard kan ik thuis ook wel
.
. Het is wel heel gezellig als je er wat eerder bent en in de les ook.