Begin September kom ik met mijn pony naar Stal Wennekers verhuizen, en het leek mij leuk om van tevoren al wat mensen te leren kennen! Dus sta je op Stal Wennekers, alvast gegroet!

Groetjes, Maartje
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maaikman schreef:Hee Maartje! Jij ook hier?gaat het goed me d-day?
klis schreef:Ik rijd (tenminste, hoop dat ik na de zomer lekker door kan gaan ivm studie) 2 pony's die bij Wennekers staan Waar ga je precies? Uitloopstallen, grote stallen, etc
Urbiezira schreef:maaikman schreef:Hee Maartje! Jij ook hier?gaat het goed me d-day?
Urbiezira schreef:klis schreef:Ik rijd (tenminste, hoop dat ik na de zomer lekker door kan gaan ivm studie) 2 pony's die bij Wennekers staan Waar ga je precies? Uitloopstallen, grote stallen, etc
Ik kom tegenover de koeien in een ponyuitloop te staan.Tenminste, dat is de bedoeling. Ik ga morgen naar wennekers om het allemaal af te ronden en te regelen, dus ben benieuwd!
Hoe heten de pony's die je doet en waar staan ze? Misschien staan we dan bij elkaar in de buurt.
Urbiezira schreef:Ik dacht trouwens dat er 5 longeerkralen waren, 3 overdekt en 2 buiten?
Een van de redenen dat ik hier dus ook een soort van "ontmoettingsbericht" plaats, is zodat je al wel mensen kent. Als je namelijk nieuw bent, dit weet ik dus ook van dat bijrijdpaard, kan het moeilijk zijn mensen te leren kennen. Gelukkig ken ik vrienden die daar ook een paard hebben of verzorgen, dus dan heb je sneller een goede wisselwerking wat buitenzetten betreft. Mijn bijrijdster en ik gaan in ieder geval ons best doen, haha.
klis schreef:Urbiezira schreef:
Ik kom tegenover de koeien in een ponyuitloop te staan.Tenminste, dat is de bedoeling. Ik ga morgen naar wennekers om het allemaal af te ronden en te regelen, dus ben benieuwd!
Hoe heten de pony's die je doet en waar staan ze? Misschien staan we dan bij elkaar in de buurt.
1 staat in de uitloop, en de ander in de grote stallen bij de grote rijhal, er staan wel foto's van ze in mijn profiel haha
maaikman schreef:Urbiezira schreef:Haha ja! Zit hier al best wel lang, maar heb er een behoorlijk lange tijd niet opgezeten. Nu weer terug van weggeweest!
Met D-Day gaat het lekker! Z'n buik wordt al een stuk minder, en hij loopt fijn.Zag dat jij nu ook een verzorgpony had gevonden?
haha ja idd. hoe weet jij dat? maar ik heb er dus idd een. 20 minuutjes fietsen vanaf huis. super braaf beesje.(echt anders dan D-Day, dat wel
)
dus nu breng ik zo ongeveer m'n hele vakantie daar door door gebrek aan beterhaha het hartstikkke leuk daar.
Urbiezira schreef:Haha ja! Zit hier al best wel lang, maar heb er een behoorlijk lange tijd niet opgezeten. Nu weer terug van weggeweest!
Met D-Day gaat het lekker! Z'n buik wordt al een stuk minder, en hij loopt fijn.Zag dat jij nu ook een verzorgpony had gevonden?
Urbiezira schreef:En Patty, weet jij toevallig hoe het zit met een trailer huren? Kan je dat via Wennekers doen of is dat dan heel duur? Waar sta jij met je paard trouwens?
Abiola schreef:Urbiezira schreef:En Patty, weet jij toevallig hoe het zit met een trailer huren? Kan je dat via Wennekers doen of is dat dan heel duur? Waar sta jij met je paard trouwens?
Er is een aantal mensen op Wennekers dat zijn trailer verhuurd, maar het zijn er niet veel. Via stal wordt het niet gedaan. Ik sta in de PC Hooft, die grote stallen naast de grote baan.
maaikman schreef:Urbiezira schreef:Haha ja! Zit hier al best wel lang, maar heb er een behoorlijk lange tijd niet opgezeten. Nu weer terug van weggeweest!
haha ja idd. hoe weet jij dat? maar ik heb er dus idd een. 20 minuutjes fietsen vanaf huis. super braaf beesje.(echt anders dan D-Day, dat wel
)
dus nu breng ik zo ongeveer m'n hele vakantie daar door door gebrek aan beterhaha het hartstikkke leuk daar.
Urbiezira schreef:Hoi Melissa!
Ten eerste, bedankt voor je informatie!Ik heb een tijdje een fries bijgereden op Wennekers, en weet hoe het er aan toe kan gaan. Ik weet ook dat het een enorm verschil is, en hier heb ik lang over nagedacht. Het is alleen zo dat mijn pony nu te ver weg staat om er ook maar iets mee te kunnen doen, en hij was eigenlijk voor drie jaar lang alleen maar geld aan het "slurpen", om het zo maar even te zeggen.
Ik neem een eigen landje en daar zal hij dan wanneer het kan ook gewoon op staan, dit was voor mij ook absoluut een must. Ik heb me er dus op ingesteld dat het druk is en dat het wennen wordt, maar we gaan het proberen en er het meeste van maken.Ik dacht trouwens dat er 5 longeerkralen waren, 3 overdekt en 2 buiten?
Een van de redenen dat ik hier dus ook een soort van "ontmoettingsbericht" plaats, is zodat je al wel mensen kent. Als je namelijk nieuw bent, dit weet ik dus ook van dat bijrijdpaard, kan het moeilijk zijn mensen te leren kennen. Gelukkig ken ik vrienden die daar ook een paard hebben of verzorgen, dus dan heb je sneller een goede wisselwerking wat buitenzetten betreft. Mijn bijrijdster en ik gaan in ieder geval ons best doen, haha.