Weer of geen weer het rsva topic is der weer # Deel 17

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

skyline

Weer of geen weer het rsva topic is der weer # Deel 17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-12 20:14

Welkom bij de :
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit is dus ons nieuwe topic , Wij hebben in totaal al 8000 blz's vol gepraat :))
Dat zijn zoon : 204.000 Postes .
En natuurlijk al weer het 17 de deel :j
En ik wens iedereen hierbij veel lees plezier :)

De RSVA bokkers !

Dit is een impressie van de actiefste bokkers , er waren/zijn er meer

Afbeelding
Astor ak Melissa 8-)
Verzorgpaard: Azra een zwarte KWPN merrie van 05-05-2005.
Iets wat je nog wilt doen voor dat je dood gaat: Ik wil gewoon oud en gelukkig worden.
Favo quote: Het zijn de kleine dingen in het leven, die mij zo gelukkig maken.
Leukste ervaring met paarden: Elke ervaring die ik met paarden heb zijn voor mij stuk voor stuk erg bijzonder en leuk. Het leukste vind ik de band die je met een paard kunt hebben. En de liefde en voldoening die zij je geven.
Leukste val: Ik heb al aardig keren zand mogen happen. Voornamelijk op mijn bijrijdpaard Azra, omdat die in de winter altijd net even iets té fris is. Maar een leuke val heb ik niet want het is niet echt leuk om te vallen Alleen dan moet ik toch beginnen over dat ik 2 keer van Az ben gevallen in geen 5 minuten tijd Maar ik krijg het wel bijna altijd voor elkaar om gewoon op mijn benen terrecht te komen. Gelukkig heb ik daarom nooit zo'n last ergens van als ik ben gevallen
[center]Afbeelding

Manon_s ak Manon 8-)
Eigen paard: Izzy.
Lievelings paard van de manege: Worlino.
Iets wat je nog wilt doen voor dat je dood gaat: Geen idee. Wil nog zoveel! In iedergeval is mijn doel nu m'n diploma halen en op z'n tijd samen wonen met mijn vriend.

Afbeelding

Sabinee_ ak Sabine 8-)
Verzorgpaard : Rocky, Juan en Sterk
Lievelings paard van de manege: Roxanne
Iets wat je nog wilt doen voor dat je dood gaat: De Grand canyon en de Niagra Falls bekijken.
favo quote : '' Keep your head up , Keep your heart strong''
En je leukste ervaring met paarden : Dat ik na een hele poos weer terug kwam op stal, en dat ik voor het eerst in maanden weer met Rock stond te knuffelen. Hij legde toen voor het eerst zijn hoofd over mijn schouder, en we hebben zeker een half uur zo staan kroelen. Dit is zo speciaal voor mij geweest, het gaf voor mij aan dat hij mij net zo gemist had als ik hem. Sindsdien heeft hij dit alleen gedaan als ik erg verdrietig was.
En je leukste val ; Een driedubbele salto van Aglona af op de hindernis waarvan ik nog steeds de littekens in mijn bil heb staan

Afbeelding
Kirsten_S ak Kirsten 8-)
Verzorgpaard : Ringo
Lievelings paard van de manege: Uhm, ..
Iets wat je nog wilt doen voor dat je dood gaat: Een machine uitvinden zodat ik niet dood ga Maaar dat zal er wel niet in zitten, dus ik ga voor met een cabrio door de wasstraat, naar Las Vegas, actie voeren voor Green Peace, olifant rijden, naar een militair boodcamp, in een paardenrace meerijden als jockey en 1 minuut gratis winkelen ,
favo quote: Achter de tranen van verdriet,schuilt de glimlach van de herinnering
En je leukste ervaring met paarden : Rijden in je eentje en genieten van het paard zelf.
En dan dat over je leukste val : Vallen is niet leuk . Een grappig val had ik wel met een manegepaard, door te worden gelanceerd op de hindernis en vervolgens staand op de balk terecht te komen, jaa das pas balans haha

Afbeelding

Pebbs ak NOORTJE 8-)
Verzorgpaard of eigenpaard : Eigen paard, Xander
Lievelings paard van de manege: Bailey en Worlino
Iets wat je nog wilt doen voor dat je dood gaat: Minstens ZZ-licht rijden, liefst naar de Grand Prix!
En je leukste ervaring met paarden : Mijn leukste paarden ervaring zijn er eigenlijk meerdere. Ik heb op Fede, een friese dekhengst die Z liep les gehad van een Grand Prix Jury. Ook met Xander heb ik een paar keer bij hem gelest. Hier heb ik enorm veel van geleerd. Dat ik Xander mijn eerste eigen paard kreeg is natuurlijk ook helemaal te gek!! Verder ben ik enorm blij dat ik nu bij Linda en Ronald sta. Had me geen betere begeleiding kunnen wensen. Ze zijn er altijd voor me en willen me altijd helpen.
De leukste val : Mijn leukste val was van Dunja. Ik deed mee aan de onderlinge springwedstrijd op de manege. Ik dacht ik laat wel eens even zien dat ik ff foutloos kan rijden met Dunja ik mocht de eerste 3 hindernissen springen voor het parcours, bij hindernis 2, een oxer, stopte Dunja op het moment dat ze af moest zetten. Ik knalde heel hard op haar hals om er vervolgens nog op de grond te vallen. Ik kon niet meer verder springen want ik had best wel pijn dat was m'n foutloze rondje, ik kwam niet verder dan het oefen rondje

Afbeelding

Skyline ak Channah 8-)
Eigenpaard: Anouk
lievelingspaard van de manege : Worlino & Kamona
Iets wat je wilt doen voordat je dood gaat Een veulen fokken , Veel reizen & Een heel mooi huis in australie kopen.
Favo quote: Time goes by fast , People go in and out of you life you must never miss the opportunity to tell these people how much they mean to you.
Leukste ervaring met paarden: We gingen op buitenrit zonderzadel zwemmen met een paar mensen , Toen we midden in het water waren toen stormde 1 van de paarden het water uit zo richting het dorp met het meisje in der bikini , Vervolgens ging de kleine pony heel erg bokken van een vriendin en zij viel er af in het water . pony achter het paard aan :') vervolgengs ging weer een iemand er achter aan om die andere 2 te stoppen. Ik stond daar opgegeven moment met 2 trekpaarden + een vervelende kleine pony in mn bikini in mn eentje op het strand hopend dat de 2 trekpaarden niet op mn voeten gingen staan en dat die andere meiden snel terug kwamen. Uiteindelijk was het meisje met het eerste paard midden in het dorp tot stilstand gekomen in der bikini :+.
Leukste val : Hmm ik zat omgekeerd op het paard te vertellen hoe braaf mijn paard wel niet was tot ze schrok en keihard bokkend wegrende en ik der naast lag :P

Afbeelding

ESMEE 8-) ak Essiebessie
Verzorgpaarden : Ramiro, Priscilla en Esprit
Lievelings paard van de manege: Lance & Wendy
Iets wat je nog wilt doen voor dat je dood gaat: Heel cliché misschien, maar ik wil zoveel mogelijk van de wereld hebben gezien.
favo quote: Sometimes things happen in our lives that tear us apart inside, but if we don't learn to look past them and see the sun shining above the clouds, we will forever be standing in the rain.
En je leukste ervaring met paarden: Ik twijfelde heel erg, maar uiteindelijk ga ik toch voor 2x Hongarije. Twee weken lang met m'n beste vriendinnetje mee naar haar huis met 15 paarden, 6 honden, 4 ezels, 5 katten en weetikveel daar, geweldig was het. Heb daar verschillende leuke ervaringen 'opgedaan'. Als eerste op een onbeleerd paardje gezeten (zonder hoofdstel/zadel of wat dan ook, vriendin had paard aan een halstertouw en ik zat er zonder zadel op ), heerlijke buitenritten gemaakt in de bossen, de meest achterlijke dingen gedaan met de paardjes. En dan heb ik het over achterlijke penny-dingen, zoals knotjes en roze strikjes enzo bij de twee stoere hengsten van de kudde en er dan mee gaan wandelen door het dorp. En zo kan ik nog wel even doorgaan haha. Onvergetelijk gewoon
En je leukste val: Mwahahahah dat is toch echt van Dribbeltje, een Shetlander op AHC voor degene die d'r niet kennen. Het was echt zo stom, aan het eind van de galop raakte ik m'n beugels kwijt en vlak daarna gingen we over in draf, maar door die beugels die tegen dr buik slingerden ging ze heeeeel hard draven, en stuiterde ik er in slow motion vanaf. De hele les lag dubbel en Lies, van wie ik toen les had, lag op de grond van het lachen. En dan die kop van Drib erbij.. Echt goud waard gewoon.

Afbeelding

Eva_D ak Eva
Verzorgpaard: Gina
Lievelings paard van de manege: Hitstar
Iets wat je nog wilt doen voor dat je dood gaat: Zo veel mogelijk van de wereld gezien hebben!
favo quote: ''Don't let the fear of falling keep you from spreading you wings''
Leukste ervaring met paarden: Een 10 daagse trektocht door Tjechie op een heel leuk Arabiertje.
Leukste val: Heel lang geleden op Geesje van manege Pampuhout, ik had niet aangesingeld en toen schoof t zadel en toen ging die ervandoor tot ik onder zn buik hing met zadel en al, en eraf viel

Afbeelding

Jiskarobin ak Jiskaa 8-)
eigenpaard : robin
wat ik wil doen voor ik dood ga : uit een vliegtuig springen, dat lijkt me zo gaaf !
favo quote: pfffff. heb werkelijk geen idee !
leukste ervaring met paarden : de dag dat robin kwam. ik zat zo in spanning, was al aan het wachten op stal. mijn ouders zouden om 5 uur met
hem komen, en het duurde langer en langer en langer. het was aan het vriezen, dus had het ijskoud. en toen kwam de trailer het terrein oprijden.
ben nog nooit zo zenuwachtig geweest ! wauw, wat was dat een mooi moment !
leukste val : ik reed op robin, en gina was er bij. was lekker op een volte in galop, tot ik me langzaam steeds verder naar de buitenkant
voelde glijden, en toen was het al te laat! robin schrok er ook erg van dat ik er opeens naast hing, waardoor die opzij sprong. ik kwam ook
erg leuk terecht, ik lag op mijn rug met mijn benen in mijn nek. hoe ik het voor me kaar kreeg, geen idee ! ik weet wel dat ik nu altijd de
singel controleer !

[img][IMG]http://i973.photobucket.com/albums/ae220/ikhouvanjex/gin.jpg[/img][/img]
Romana01 ak Gina 8-)
Verzorgpaard: Ramiro, Priscilla en Esprit
Lievelings paard van de manege: Ushi
Iets wat je nog wilt doen voor dat je dood gaat: *Uhmm* naar Hawaii op vakantie gaan!!
favo quote :"If people are trying to bring you down, it only means that you are above them”
je leukste ervaring met paarden : Eigenlijk heb ik geen leukste, elk moment is Uniek en leuk. Maar als ik dan echt zou moeten kiezen, zou ik kiezen, voor de momenten dat Esprit een nieuw kunstje snapt en het moment dat het knopje bij Ram omging, van een paard dat mij uitprobeert, naar een paard dat voor mij wil werken!
Leukste val: Haha, die van van Prisje. We waren met z’n alle gaan wandellen, Marieke en ik met Prisje (priscilla) en Sprietje (Esprit) en toen zei zij “stap anders even op Pris, die doet toch niks!”, dat heb ik geweten.. Ik zat op een rodeo paard, bok-stijger-bok-stijger etc. ze ging maar door (dan moet je een hand van mij zo los in de lucht ff bij voor stellen) en opeen gegeven moment lagen we beide dubbel van het lachen, dat ik er af gegleden ben :’) en direct ging Prisje rustig grazen.

[center]Afbeelding
Annie_ ak Anna 8-)
eigenpaard : Jastrade
Iets wat je nog wilt doen voor dat je dood gaat: - een vers gebakken appeltaart in me eentje opeten.
- Bij iemand bloedprikken
- bij een operatie aanwezig zijn.
- op vakantie met jas.
- In een trein stappen zonder dat ik weet waar ik heen ga.
- Rond de wereld reizen.
favo quote: What would life be like if we had no courage to attempt anything.
En je leukste ervaring met paarden : Ik ging vroeger elk jaar op trektocht. Op 1 van die trektochten was er een hitte golf, hierdoor vertrokken we pas om 8 uur savonds en hebben we in het donker naar de volgende bestemming gereden. Het was zo apart om in het pikken donker door de bossen te galopperen. Dat dit me leukste ervaring is met paarden.
leukste val: Voor de gene die Waro nog kenen. Ik ben de enige waar van we weten die van hem afgevallen is op een hele domme manier. We gingen springen en waro kwam in een sukkel galopje aan galopperen. Hij remde ik lag op zijn hals maar sprong uit eindelijk toch, hierdoor viel ik er af en kwam te recht in de paardenpoep......

Afbeelding

Marjolein29 ak Marjolein 8-)
Eigenpaard: 20 jaar eigen paarden gehad waarvan Sedans mijn grote held en mentor was! Ik voeg een foto van hem bij waar hij lekker ligt te rollen, daar was hij heeeeeeel goed in.
Mijn lievelingspaard : van de manege was Rakker maar toen der tijd kochten we Marron dat ook een manegepaard was. (heb nog ergens een foto van dr)
Voor dat ik dood ga : wil ik nog dolgraag naar Scandinavië en naar Schotland!
favo quote: Soms is niet krijgen wat je wilt het beste wat je kan overkomen.
leukste ervaring met paarden : Het moment dat Sedans werd gebracht en ik hem naar zijn stal bracht, ik zweefde van geluk. Het rijden zonder iets met alleen een touw om zn hals in het bos is een hele goede tweede, ultiem vertrouwen tussen ons.
En dan dat over je leukste val: Bij het inrijden van mn andere paard, die nog errug hengst was, kwam hij gigantisch omhoog en zakte vervolgens door zn achterbenen (sukkel). Hierdoor zat ik met mn benen wijd en mn paard ertussen in het zand, ik draaide naar links weg om op te staan en hij draaide naar rechts, hierdoor liep het goed af, hadden we naar dezelfde kant gedraaid dan had ik volkomen in puin geweest maar nu was het echt een heel dom gezicht allemaal.
&& omdat marjolein deze er heel graag in wilde hebben :
Afbeelding

Afbeelding
Broccoli ak Nadine 8-)
Eigenpaard : Zamora & Merania

Afbeelding
Dj98 ak Danielle
Verzorgpaard : Roos

Afbeelding
Melanie_b ak melanie 8-)
Eigenpaard: Wonderboy

Afbeelding
Liisette_ ak Lisette 8-)
Verzorgpaard : Troy !

Afbeelding
Elja ak Elja 8-)
Verzorgpaard : Gringo

Afbeelding
Kirsten_D ak Kirsten 8-)
Ex eigenpaard : Venice

Afbeelding
Emmaa_ ak Emma 8-)
Verzorgpaard : cress
Kon geen foto die het nog deed van emma vinden (behalve deze) :o

Wist je dat :
Manon een nieuwe shetland heeft gekocht genaamd izzy .
Sabine,Gina & Esmee hele mooie cupcakes maken .
Nahla haar beentje heel goed geneest.
First flirt weer terug is op stal bij Melissa.
En Sky verkocht is.
Emma eindelijk een verzorgpaard heeft genaamd cress.
Het met troy ook weer goed gaat en dat lizette weer na lange tijd alleen met troy het bos in is geweest.
Sabine een nieuwe puppy heeft Indy .
Joost de vriend van Melissa mee heeft gedaan aan minute to win it en 10.000 euro heeft gewonnen.
Dat gina heel veel struikeld.
Noor & Xander echt heel veel vooruit zijn gegaan dit jaar en veel gewonnen hebben.
Robin van jiska in de kliniek heeft gestaan voor een hoefzweer.
Zamora van Nadine ook in de kliniek heeft gestaan maar gelukkig weer thuis is.
Melanie veel op concours gaat en ze der Be rijbewijs heeft gehaald.
Het met Jastrade ook steeds beter gaat.
En dat Nadine een echte die hard lesgeefster is zelf met -10 .
Lizette vet goed pannekoeken kan bakken.
Eva my little pony’s spaart van de mc donalds.
Sensation van Channah is ingeslapen.
Kirsten en ringo echt vet goed kunnen springen en ook veel crossen.
Elja veel in londen te vinden is.
Kiko het heerlijk vind mee naar de paardjes te gaan.
Gina veel aan het vrijheids dressuren is met der verzorgpaardjes en dat ze veel vooruit gaan.
Esmee veel met gina mee gaat naar stal om lekker te tutten met priss.
Manon eigelijk niet meer in het topic wilde posten.
Melanie belle verkocht heeft.
Marjolein heel goed werk doet bij de dierenambulance.
Lance paard van het jaar is geworden.
De buitenboxen van de manege paarden eindelijk af zijn.
Danielle en roos ook nog steeds lekker bezig zijn met wedstrijden.
Anna medicijnen wil studeren.
Liset haar startkaart voor troy heeft afgemeld
Priscilla een startkaart heeft aangevraag.
Noor verhuisd is met Xander naar Linda.
Channah en sabine kunnen sleeën met de pony’s.
Dat Esmee het heel leuk heeft gehad op de paardenboererij in hongarij.
Sabine meerdere persoonlijkheden heeft waaronder bea van 82 :')

De Nieuwste rsva paardjes :

[i]Izzy
<3
Afbeelding
Nahlaa <3
Afbeelding
Cress <3
Afbeelding
Anouk <3
Afbeelding

De andere nieuwste aanwinst van het topic
tamtamtam de lieve pluizenbol indy van sabine <3 <3 <3
Afbeelding

Wat opvrolijkende quotés .
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nu wat over onze heuze 3 sterren manege :D :
* let op deze foto is niet helemaal up to date er zijn nu boxen .

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door skyline op 18-02-12 20:58, in het totaal 7 keer bewerkt

Smee__

Re: Weer of geen weer het rsva topic is der weer # Deel 17

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 20:14

Eeersteeee! :D

jiskaringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 20:15

2e :D

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-12 20:15

WOEEHOEE :))

gina2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 20:19

leuk gedaan! Mijn mooie merrie staat er ook bij!!! Jeej!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 20:19

Leuk hoor Channah!!!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 20:20

Leuk gedaan hoor Channah! :)

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-12 20:20

Tanks :D

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 20:23

NIEUW TOPIC; Hello!

Leuke opening ;)

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 20:25

Je hebt alleen Eva en mij door elkaar gehaald volgens mij, zij ging naar Tsjechië en ik naar Hongarije. :P

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-12 20:28

Ik heb het gekopieerd , dus volgens mij niet :P

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 20:29

Nouja er staat dat ik in Tsjechië ben geweest, maar daar ben ik nog nooit geweest :')

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-12 20:31

Der staat dat jij in hongarij bent geweest :')
jij kijkt verkeerd volgensmij .

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 20:33

"Dat Esmee het heel leuk heeft gehad op de paardenboererij in tjechië." Dit kopieer ik letterlijk uit dat lijstje. ;)

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 20:36

btw (klein dingetje) mijn naam schrijf je niet met een z.. haha! Maar Lisette :).. Of Liset mag ook :P

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-12 20:36

oooh dat , ik zat te lezen bij jou stukje ik dacht al huh :')

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 20:37

Kun je het nog aanpassen? Staat zo slordig als niet alles klopt. :P

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-12 20:38

Jaa gedaan ;)

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 20:38

Super, thanks! :D

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 20:48

euke opening channah!!

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 20:53

Leeeuk :D

Manon_S schreef:
Goeiemiddag!
Heb vandaag met Izzy gewandeld en ook op een Haf gereden van een stalgenootje.
Had nog nooit op een westernzadel gezeten, was erg wennen maar zat wel lekker!
Maar was wel weer leuk om te rijden!

Heel misschien dat ik die Haf ga bijrijden maar dit is allemaal nog heel onzeker!
Tot nu toe was het dus allemaal nog eenmalig.

Hoe heette de haf die je gereden had?

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 20:54

AAAHHHH super dat je de foto van Sedans hebt geplaatst al rollend!!!
Je bent wel vergeten om mn naam erbij te zetten, maar dat geeft niks hoor. :o
Ik doe het je niet na zo'n topic openen. _/-\o_

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-12 20:57

Hihi dat verander ik ook nog even :P

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 21:18

Haha channah moet nog van alles aanpassen :P

skyline