We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

KarmaWitch

We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 23:21

Jawel, alweer het 6e topic! Op naar deel 7!

Afbeelding

Afbeelding

Hallo,
Ik ben Lucy en ik ben 16 jaar oud(7 juni).
Ik woon in Groningen en doe de opleiding Facilitairleidinggevende op het Alfa-College.
Sinds twee en een half jaar heb ik een verzorg pony, Faron. Daar rij ik 3x per week op en heb ik les mee.
Ik kom sinds 2009 op het fjordenpaard. Toen ben ik voor het eerst op kamp geweest en vond het gelijk geweldig!
Het jaar erna wou ik gelijk weer en ben ik zelfs 2x geweest, net als afgelopen jaar. Ook ga ik regelmatig huren.
Komende zomer ga ik weer op kamp in week 4, net als Danielle en Marieke uit dit topic.
De paarden waar ik op het fjordenpaard op heb gereden zijn: Jolito, Jazz, Jacklin, Karinka, Sax, Maxima, Fanny, Snippie, Safari, Plu, Duke, Happy, Pepijn, Bento en Quatro.
Het leukste daarvan vond ik Jolito, Plu, Pepijn en Quatro.

Wat anderen van Lucy vinden: schattig, Faron, lief, gezellig, beleefd, sociaal lief, de allergezelligste!

Afbeelding

Hoiii iedereen,
Naja maar beginnen met mijn naam he, dat is Simone.
Ik ben 22 jaren jong alweer en rond dit schooljaar mijn opleiding hippisch management af. En ben ook bezig met de Orun. Ik werk op een gezellige pension stal op de zaterdag en daar staat ook mijn grote topper! Deze super merrie heet Twister. Twister is een 11 jarige Rubiquil x Joost. Ik doe dressur met haar veel buitenritten en af en toe een sprongetje.
Verder kom ik graag bij het Fjordenpaard en daar gaat dit topic natuurlijk ook over!
Daar heb ik inmiddels een behoorlijke lijst:
Frija, Wanda, Renka, Mandy, Gabana, Kinky, Sahara, Nina, Marije, Josha, Fifa, Imani, Pepsi, Quatro, Fanny, Sneljo, Madalinn en Oneill!
daarvan blijven Sneljo Josha en Marije mijn favorieten. Van de gene die weg zijn Renka <3.

Wat anderen van Simone vinden: Schattig, sociaal, grappig, schattig hoofd, klein :’), Altijd luisterend oor,

Afbeelding

Helleu,
Ik ben Danielle, 16 jaartjes jong. Verjaar op 11 april. Mijn opleiding op dit moment in MBO-V niveau 4. Ik zit in het eerste jaar. Mijn werk wat ik op dit moment doe is transport en schoonmaak bij verzorg en verpleeghuis de Burcht.
Ik heb een leasepaardje: Stella. Daar dressuur ik mee, springen doen we ook graag. Buitenritten zijn onze favoriet. Samen met een stalgenootje. Ik les bij dezelfde stal en wel op zaterdag. Stella is een bijna 15 jarige Haflinger merrie.
Natuurlijk kom ik ook bij Fjordenpaard. Ik kom daar sinds 2010. Ik begon met huren. En in de herfst van 2011 ben ik op kamp gegaan! Ik wou dat ik eerder was gegaan!
Ik heb gereden op: Marije, Josha, Erato, Sammy, eventjes Doenja, Bento (2 ritten), Karinka, Pepsi. Ik vond Erato en Josha en Karinka echt de leukste daarvan! Mijn lieverds blijft toch Marije.

Wat anderen van Danielle vinden: Lief, bescheiden, Stella, Hakkendrager, Gezellig, is altijd geïntereseerd

Afbeelding

Heej!

Ik ben Linda en ben 21 jaar. Ik studeer in Leeuwarden (laatste jaar dierverzorging) en woon verder in Nieuwegein.
Ik rijd al paard vanaf mijn 8ste en sinds 2006 kom ik bij Het Fjordenpaard. Ik heb daar op heel veel paarden gereden, teveel om op de noemen Mijn favoriete paarden daar zijn Puck en Wolinka.

Ik rijd hier in Nieuwegein op de manege. Mijn grote favoriet daar is Dixie. Dixie is echt mijn maatje, mijn alles! Ik zou haar echt DOLGRAAG willen kopen. Wie weet…..
Dixie is een erg sensibele merrie, een échte merrie. Ze wil nog wel eens enorm vervelend doen wanneer ze het te moeilijk vind, maar IK HOU VAN DAT PAARD!

Verder heb ik geloof niet zoveel te zeggen

Liefs Linda

Wat anderen van Linda vinden: Aardig, Wolinka, Nieuwsgierig, spraakzaam, gezellig, Dixie, vrolijk, Onze enige zitcompetitie kampioene!

Afbeelding

Hallo!
Ik ben Ella en nu 18 jaar oud. Mijn eerste keer fjordenpaard was in 2007 (volgens mij) in alle jaren dat ik er geweest ben heb ik op Mandy, Charly, Loesje, Wanda, Leize, Classic en Fancy gereden. Hiervan was Loesje toch echt mijn favoriet!
Op dit moment zit ik in 5HAVO, examenjaar dus, erg spannend allemaal en hopelijk ga ik het gewoon redden
Sinds 18 juli 2011 heb ik een eigen paard: Ferro! Het is een kruising tussen Fries en Gelder, van bijna 4 jaar oud. Ik heb hem een paar maanden verzorgd, daarna ben ik hem helaas uit het oog verloren omdat hij een paar keer is verhuisd. Gelukkig heb ik in juli de kans gekregen om hem te kopen en hij is echt mijn beste maatje geworden!

Groetjes, Ella

Wat anderen van Ella vinden: Rookmaatje, Leuk, Ferrogek, Aardig, Droog, Je konijntjes, Is heel sterk

Afbeelding

Hallo, ik ben Suzanne/Suus en ben 22 jaar. Sinds februari 2008 heb ik het allerliefste vriendje, Jeroen
Ik kom al sinds 2004 op het fjordenpaard waar ik t/m 2008 op kamp ben geweest en sinds 2009 ga ik elk jaar een week lang paarden huren. Op kamp heb ik twee keer Darla, twee keer Renka, een keer Sneljo, een keer Snippie en een rit op Wanda gereden. Mijn lievelingetje is en blijft Darla.
Sinds heel kort ben ik van manege gewisseld dus heb nog niet echt een manegelieveling nu, op mijn oude manege waren dat Sjors en Witje.

Wat anderen van Suus vinden: lief, beetje gek, rustig, gezellig, vrolijk, Hello Kitty, Gek op Berend

Afbeelding

Hoi,

Ik ben Maren, ik ben 13 jaar en geboren op 17 juni 1998.
Ik zit in de 2e klas van het havo.
Ik rijd al paard sinds mijn 6e, en ben er ook mee opgegroeid want mijn ouders hadden een boerderij met paarden. Ik kom vanaf mijn 10e op het fjordenpaard en heb daar gereden op: Nemo, Kokos, Ferijda, Alma, Bibi, Indra (3x), Olivia, Frija, Maxima ( ) Mandy en Karinka. Ik ga deze zomer voor de 8ste keer erheen.
Thuis heb ik een hele leuke verzorgpony, een new-forest genaamd Cadance Ik rijd haar nog niet zolang.

Groetjes Maren

Wat anderen van Maren vinden: lief, verlegen, gezellig, druk, gek, onze lieve Benjamin

Afbeelding

Hallooooooo,
Ik ben Marlous, inmiddels 20 jaar oud. Vanaf 2010 ben ik begeleiding op het Fjordenpaard nadat ik zelf super vaak op kamp ben geweest. Helaas geen eigen paard en momenteel ook geen verzorgpaard. Verder doe ik de verkorte opleiding Paardenhouderij & Management in Barneveld. Hiervoor woon ik in Barneveld op kamers en daar heb ik het prima naar mijn zin.
Liefs Marlous

Wat anderen van Marlous vinden: Groot, Lief, Gezellig, Spontaan, Praatpaal, topfotograaf, Altijd super lief

Afbeelding

Hoihoi, ik ben Marieke en ik ben 16 jaar jong. Ik zit in mijn examen jaar van tl en ga hierna MBO v doen. Naast paardrijden doe ik nog een sport: guard!http://www.youtube.com/watch?v=j3a6DK3Pp1Q deze sport doen ik inmiddels op topniveau en we staan nu ook in de top van Nederland. Ik kom nu sinds 2010 bij het fjordenpaard , en ik ga dit jaar voor de 4e keer samen met lucy, danielle en nog een paar meiden naar week 4. ik heb ook al vaak gehuurd bij het fjordenpaard, waaronder met de boktmeeting, maar ook met een vriendin, en ook met me moeder. Heb al een heleboel paarden gehad, op kamp heb ik gehad: Finn, rexona, jaimy en bastiaan. En met huren Leize, duke, Pepsi, rexona, happy, marije, en nog een paar. En ik vind het nog altijd heel erg leuk! ook heb ik een berijdpaardje op de manege, die ik bijna dagelijks berijd en zelf beleerd heb. Het is een haflinger en heet alex, hij is nu net 4 jaar oud, en vind springen inmiddels helemaal geweldig. Dressuur gaat ook steeds beter, en we zijn hele hechte vriendjes!

Wat anderen van Marieke vinden: Gestoord, Spontaan, grappig, Lief, Guard, druk, onze Photoshop Koningin

Afbeelding

Hoi!
Ik ben Britt, ik ben 19 jaar en woon in Utrecht!
Ik rijd ongeveer 12 jaar paard en daarvan kom ik ongeveer 7 jaar bij het fjordenpaard!
Sinds mei 2011 ben ik ook ponykamp leiding en dit vond ik hartstikke leuk!
Bij het fjordenpaard vind ik heel veel paardjes leuk!
en ik hou van meetings, bij het fjordenpaard maar ook in utrecht
en i love iedereen hier!
dikke kussie!

Wat anderen van Britt vinden: maatje, puss in boots, lief, druk, gewoon zichzelf, Erg prettig gestoord

Afbeelding

Hooi allemaal,
mijn naam is Stephanie en ik ben 20 jaar! Ik zit in mijn laatste jaar van de pabo en ben druk bezig met het geven van gym. Daarnaast heb ik een verzorgpaard, Ruby, die ik al vier jaar verzorg. Drie à vier keer in de week ga ik naar haar toe en vind ik het heerlijk om met haar bezig te zijn. Vorig jaar ben ik voor het eerst op het fjordenpaard geweest om te huren! Daarna ben ik nog een paar keer geweest en van de zomer ben ik een weekje op de camping ernaast geweest en hebben we een aantal keer gehuurd. Daaruit bleek toch wel dat mijn favoriet Josha is, ik kwam helemaal los toen ik drop zat! Vandaar ook een foto erbij op Josha !

Wat anderen van Stephanie vinden: Sociaal, lief, juf, gezellig, vrolijk, spontaan, trouw aan Ruby, Kan best bowlen, She loves Josha

Afbeelding

Heej, Ik ben Patricia,
Ben geboren op 26 augustus 1991 wat mij 20 jaartjes jong maakt ^^
Ik doe de PABO op de Marnix Academie in Utrecht, inmiddels op de helft van mijn 3e jaar.. Over ander half jaar dus echt juffie !
Naast mn school werk ik 3 dagen in de week in het Spieghelhuys & De Pannenkoektuin, Een restaurant & Pannenkoekenrestaurant bij mij in het dorp, erg gezellig !
Dan natuurlijk mn grootste liefde, mn eigen paardenbeest !
Sinds 09-02-2011 mag ik me de trotse eigenaar van remy noemen (: De liefste, gekste, leukste haflinger die er maar bestaat ! Geboren op 16-04-1998 wat deze dame 13 jaar jong maakt.
Met bokt vaak wezen huren bij het fjordenpaard & zelf een jaar op kamp geweest, Vind het er altijd erg gezellig!
Heb zo ook mn favorieten: Happy, Sax & Ster ^^

Wat anderen van Patricia vinden: gestoord, lief, maatje, schattig, puss in boots, Haflinger, Owaterruuug, Remy.

Afbeelding

Haaaaaaaai!
Ik ben Rianne en ik ben 20 jaar oud. Ik studeer Pedagogiek op de Hoge school in Amsterdam. Mensen en kinderen in de ontwikkeling van hun leven en de problematiek daarom heen interesseert mij heel erg! Paardrijden doe ik al sinds mijn 6e en is nog steeds een van mijn grootste hobby’s. Sinds 2007 ben ik op het Fjordenpaard te vinden en vanaf 2010 ben ik overgestapt op het ‘leiding zijn’ dit bevalt mij super goed! Ik vind het heerlijk op het Fjordenpaard. Als ik het erf op rij voelt het meteen weer als ‘thuis komen’.
Liefs, Rianne

Wat anderen van Rianne vinden: Ohwaterruuggg, Ah to go, gezellig, lief, Een echte lieverd!!

WIST JE DAT?????

Suus op een andere manege gaat rijden met Joen
Marieke en Ella dit jaar examen moeten doen
Danielle, Marieke, Lucy en Maren als enige nog op kamp kunnen
Suus samen gaat wonen met Joen
Danielle sinds kort een lease paardje heeft: Stella
Simone dit jaar als het goed is afstudeert
Marlous het naar dr zin heeft in haar kamer in barneveld
We allemaal niet kunnen wachten tot het lente is en we weer lekker door de bossen van Een kunnen crossen
Kiki ook leiding is
Rianne Fee heel erg mist en vaak met haar skypet
Er ook al een wap groepsgesprek is
Simone erg verdrietig was toen ze Salsa niet meer mocht rijden maar nou heel blij is met Twister
Marieke nogsteeds gek is op Alex
Maren een hele leuke fjord reed genaamd Swiebertje
Steph, patries opleiding voor juf doen en Eefje al juf is
Linda erg ver is gekomen in de zitcompentitie
Ella Ferro komend jaar gaat beleren
Suus nog wel eens denkt dat de wereld rondjes draait
Lous het leuk vind om nuchter te blijven en de rest uit te lache
Kim een eigen paard heeft namelijk Smurf maar die eigenlijk helemaal niet Smurf heet
Kiki een mooi zwart paard heeft genaamd Tivara
Maren niet super veel meer zegt in het topic maar af en toe om het hoekje gluurt
Linda blij is dat haar lievelingspaard Dixie weer terug op de manege is
Patries helemaal weg is van haar paardje Remy
Rianne vind dat Simone een heel schattig hoofd heeft
Britt afgelopen jaar voor het eerst leiding was
De eerste niet rijden meeting zeker geslaagd was en snel nog is word gehouden
Ella ook eindelijk is mee gemeet heeft
Wij erg slecht tegen tocht kunnen en dan erg gaan klagen
Kiki een keer van Tivara is afgevallen met ponykamp in het meer
Steph het eerste rondje bowlen verloor en de laatste gewoon won
Faron best een lastig paard kan zijn maar Lucy heel gek met haar is
Marlous heel erg blij is dat ze toch paardenhouderij is gaan doen
Iedereen Kim en Smurf ook heel graag nog eens wil meeten
Danielle heel erg goed nieuws gehad heeft over haar vader
We hier veel haflinger fans hebben
Kim endurance rijd met smurf
We vinden dat eefje de volgende meeting ook weer mee moet
Britt heeft bewezen geen hoogte vrees te hebben
Linda Marlous en lucy echte mc louds fans zijn
Britt en patries wel eens met zijn 2en tegelijk op Remy rijden en er dan van af vallen
Rianne ook van Remy afgevallen is
Eefje ook een paard heeft genaamd Kafka
Steph al heel veel mensen gemeet heeft ondanks dat ze nog maar 2 keer is mee geweest

Dan nog wat Wij en het Fjordenpaard Wist je Datjes

Wist je dat:
Rianne 3 keer van Zoef is gevallen
Simone van Quatro viel omdat die de verkeerde kant op galoppeerde
Britt Duke helemaal leuk vind
Suus nog steeds verliefd is op Darla
Marlous en Ushi ineens in het maïsveld stonden
Patries een meeting op Ster gereden heeft
Steph helemaal los gaat op Josha
Linda Wolinka nog steeds erg leuk vind
Kiki haar paard altijd mee nam op ponykamp
Maren nog altijd Indra verslaafd is
Kim een keer op dropje gereden heeft
Danielle en Pepsi de laatste meeting het lekker rustig aandeden
Ella Loesje erg leuk vond maar die helaas verkocht is
Eefje een keer op Moppie gereden heeft
Marieke Happy erg leuk vind
Lucy met de meeting Quatro maar nam omdat die over was en haar erg leuk vind
Rianne graag op Doenja rijd
Simone al heel lang op Sneljo wilde en nadat ze erop gereden had haar helemaal tof vind
Britt een keer op Smokey gereden heeft en het erg grappig vond
Suus berend erg leuk vind ook al loopt hij te drammen
Marlous Pepsi erg leuk vond en ook nog hard ging met hem ook
Patries Dingo ook al is gereden met een meeting
Steph ook nog op Pepsi gereden heeft en 5 meter op Sammy
Linda ook graag op Puck Suus en Eva rijd
Kiki erg leuke paarden mee geeft met verhuur ( al weet ik niet meer wie)
Maren heeeeellll erg Indra verslaafd is
Kim eigenlijk op heel weinig FP paarden gereden heeft
Danielle met haar eerste ponykamp op Karinka reed
Ella nog geen Fp meeting is mee geweest dus ik daar niks over kan zeggen
Eefje ook eindelijk op Only gereden heeft
Marieke met ponykamp op Bastiaan zat
Lucy Plu heel erg leuk vind

Bokt namen:
_Lucy - Lucy
_Patriciaa - Patricia
miejmoon - Simone
xDaantjxx - Danielle
_Steph_ - Stephanie
Marlous1991 - Marlous
EllaBellaah - Ella
_Linn_ - Linda
Britt_Sisi - Britt
suuskipje - Suus/Suzanne
mariekeoo - Marieke
kim345 - Kim
Evellijn - Eefje
xriannes - Rianne
Maren - Maren

Als ik iemand ben vergeten: Mijn excuses!

En nog een leuke foto als afsluiter:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door KarmaWitch op 30-01-12 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt

_Patriciaa

Re: We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:23

Jeeeej nieuw topic !! *\o/*

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:24

YEah WELKOM. Leuk gedaan Danielle!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:24

Jeeeeej nieuw topic!
mooooie opening daan!

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 23:29

Godzijdank!

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:32

yaaaayyyy *\o/*

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:33

nice shizzleee, duurde even voor ik het gelezen had haha!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:34

jeeeeeej *\o/*
leuke opening Danielle :)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:37

nu tas in pakken en slapen :P
slaap lekker

xriannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:52

leuk gedaan meiden! alleen ik ben maar twee x van zoef gevallen! en nooit van remy! Hihi zo<3
slaap lekker!

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:54

en ik luid het nieuwe forum, onee te laat :o achja, op naar het volgende forum dan maar

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:56

Leuke opening!! Ennee ik noem mezelf tegenwoordig ook een mega gtst verslaafde :P Haha
En ik moest wel lachen om dat onze enige zitkampioene! Hahaha

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:00

nog een gtst verslaafde hiero??

xriannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:02

ah ik zit r ook zo in. janken man die begrafenis:(

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:05

stttt. ga nu kijken!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:11

Hier nog eeen! Alleen vandaag niet gejankt, maar vrijdag mennnnn tranen stroooomden over men wangen!! Haha lucas verpestte het vandaag n beetje ;p

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:11

Yeeeej nieuw topicje!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:13

Ik kijk nu op youtube het hele edwin/lucas verhaal terug. Ik keek toen gtst niet, maar wilde toch wel weten hoe zij ten stand waren gekomen. Haha ik ben dr nog lang niet! Maar ben dan ook lekker een week vrij dus heb tijd zat! :P

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:27

Aaaaaaa huilen

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:37

ik heb vanaaf samen met mama grey's anatomy zitten kijken naar afleveringen die al op tv zijn geweest en het was zoooo zielig. een meisje die haar oma, moeder en vader dood ziet gaan ;(

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 01:38

Woehoe nieuw topic!! (Ja ik ben nu nog wakker :s ) pfff doordat me stage afgelopen is heb ik echt teveel tijd! Ik slaap niet meer omdat ik niet meer moe ben savonds :s dus slaap echt vet laat, super irritant!! Maja nu lekker weekend :) (jaja in heb di-woe vrij ;)) morgen lekker uitslapen, boodschappen doen en schoonmaken :)

Echt een super leuke opening!!!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 08:55

Oh dat is stom lous! (Van t slapen) maar een extra weekend is wel lekker :p

Pff t is al weer veel te vroeg ochtend :( zo op de fiets naar school en nog een weekje strak in pak voor staan..

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 10:17

Huh ik had gisteren 38.5 raden koorts en nu is het 36.5 dat is toch te laag...?

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 10:54

Nee das gezond :)

xriannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 11:05

38,5 is geen koorts maar verhoging:) 37,5 is het normale geloof ik.
<3 succes vandaag iedereen. vandaag heb ik voor het eerst echt les! spannend!!