We stellen elkaar even voor:

Simone, 21 jaar en komt al zo'n 14 jaar op het fjordenpaard, waar ze veel verschillende paarden heeft gereden.
De laatste jaren komt ze er niet meer als kampkind maar gaat ze wel nog een aantal keer per jaar huren.
Heeft paardrijden als hobby, sport en werk en volgt haar opleiding (ook in het teken van paarden) in barneveld.
Ze heeft een jaar lang een gekke eigenwijze fjord Rajah bijgereden, maar na een tijdje verdween de klik en het plezier in het rijden.
Nu rijd ze sinds een aantal weken een hele mooie 12 jarige burggraaf merrie genaamd Salsa waarmee ze dressuur rijd en zo af en toe eens lekker het bos mee ingaat.
Ella

Lucy,
Ik heb lucy eigenlijk pas 1 keer gezien.
Het is een leuke en gezellige meid. Ze heeft volgens mij wel veel over voor vrienden.
Je kunt erg met haar lachen, maar ook serieus praten.
Ze is helemaal gek op haar verzorgpaard Faron.
Erg leuk om de verhalen over Faron te horen.
Simone

Kimberly, door iedereen hier Kim genoemd.
Ik ken Kim van ponykamp op het fjordenpaard.
Kim is 15 jaar, ze is op 23 april jarig, woont in Drachten en doet Atheneum.
Afgelopen winter heeft ze haar verzorg pony gekocht, Smurf (Mariska L).
Met Smurf start ze endurance wedstrijden, wat ze allebei erg leuk vinden!
In het begin waren er wat start probleempjes met de hartslag, maar dat gaat nu allemaal super, en ook het dressuur rijden gaat steeds beter!
Met ponykamp op het fjordenpaard heeft Kim op Dropje en Kira gereden, en de laatste keer heeft ze Smurf meegenomen.
nouja, Kim is gewoon super aardig en gezellig!

XXx Lucy

Maren Nienhuis
Ik heb maren leren kennen op kamp, gezellig meisje en veel gelachen!
Nu is maren 12 jaar oud en op 17 juni jarig ( Bijna dus!! )
Ze komt al een aantal jaar op het fjordenpaard en haar favoriet is natuurlijk Indra!
Ze rijdt nu bij Stal Aerdenhout, eerst op Swiebertje en nu op Shadow, een hele leuke welsh die ze super netjes rijdt!
Altijd gezellig met Maren maar tijdens het eten moet je op je worstje letten anders ben je hem kwijt of er ligt heeel veel slasaus op je bord, altijd wel wat te lachen.
Maren is dus gewoon gezellig vrolijk en ondeugend!
Kim

Hoi, ik ben Marieke Oosterhuis,
Ik woon in Marum en ben 15 jaar. Ik kom vanaf 2010 op het fjordenpaard en ben nu 2x op ponykamp geweest en heb 4x gehuurd.
Bij ponykamp heb ik op Finn en Rexona gereden en bij huren op: Pepsi Leize Duke en Rexona.
Ik heb thuis 6 verzorgpaarden, Tjelle rijd ik 3 keer in de week, Fiona, Diano, Bonne, Jan en Alex 2 tot 4 keer in de week. Verder zit ik nog op de sport Color Guard waar ik 13 uur per week voor oefen.
Ik doe als school niveau VMBO tl.
Groetjes!
Maren

Linda,
Ik ga jullie wat vertellen over Linda, Linda is een toffe meid van 20 jaar oud, op 17 juli zal zij 21 jaar oud worden.
Ze komt al heel wat jaartjes bij het fjordenpaard, ze begon als kampkind en inmiddels is zij een fanatieke huur ganger.
Linda heeft al heel wat paardjes gereden bij het fjordenpaard: Berend, Mandy, Boes, Kevin, Sissi, Vera, Loeloe, Gerben, Wolinka, Zoef, Dingo, Puck, Ster, Rimano, Eva.
Ik ken Linda als een Toffe, vriendelijke, zelfverzekerde meid.
Xx. Marieke

Stephanie is een vrolijke tante van 20 jaar. Ze komt uit de buurt van Gouda.
Stephanie is mijn nicht, maar dat wisten jullie natuurlijk al!

Onze mams zijn tweelingzussen. Daarom denken heel veel mensen die we tegenkomen dat wij zussen zijn.
Zijn we niet, maar zou wel leuk zijn! (Of spreek ik nu alleen voor mezelf?

Steph heeft een heel leuk verzorgpaard, Ruby! Ze kennen elkaar door en door!
Het rijden gaat steeds wat beter!
Wat betreft het fjordenpaard weet Steph nog niet heel veel. Zij is 1x meegeweest met huren met Marlous en mij. Dit was wel een beetje spannend maar ze vond het wel heel leuk! Ze reed toen op Pepsi.
Aankomende zomer gaan Steph, Marlous en ik een weekje Rono doen en dan lekker veel huren!
Aan het eind van die week kent ze het fjordenpaard op dr duimpje!
Oh wat ook nog leuk te melden is, is dat Steph heeeeel druk is met haar opleiding voor juf! Ze zit op het Marnix in Utrecht en heeft het hier erg naar dr zin!
Noouu slotzin: Steph is de liefste nicht ever (ik heb dr al zoveel hahaha.......niet dus

XxX veeeel kusjes Linda

Marlous,
een lieve meid uit Nieuwegein die al vanaf jongs af aan gek is op paarden. Elke week rijdt ze trouw op de manege en ze is jarenlang op ponykamp geweest bij het Fjordenpaard.
Nu gaat ze mee als leiding en heeft daar veel plezier in. Ze zorgt goed voor de paarden en zal altijd een keuze maken die het beste is voor het paard.
Naast haar lieve en zorgzame karakter kan ze ook ontzettend eigenwijs zijn. Toch zorgt die eigenwijsheid er ook voor dat ze een echte doorzetter is. Het afgelopen jaar heeft ze gewerkt, maar toch gaat ze in september weer met een nieuwe opleiding beginnen! Daarbij gaat ze ook nog op kamers. Ze gaat doen wat ze graag wil en dat vind ik toch knap!
Marlous, blijf zoals je bent, dan gaat het je zeker lukken!
Liefs, Stephanie.

Eefje
Zelf nooit op kamp geweest bij het fjordenpaard
Wel al ruim 5 jaar leiding
Jarig op 10 april
Eefje heeft een paard
Evelijn schreef:Beter dan mijn knol die of als een ezel gaat staan of zo dichtbij komt dat hij zowat in de camera zit.
Soms komt het kind in juf Eefje nog eens boven
Evelijn schreef:Nu wil ik het kaartje ook!!!
Als je je verveeld weet Eefje ook altijd wel raad
Evelijn schreef:Nou ik heb hier nog wel een huis dat gestofzuigd moet worden... en een aantal paarden die een poetsbeurt ook wel lekker vinden
Oudste leiding zijn heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen
Evelijn schreef:Zo Britt... ben je mooi het hele topic aan het lekker maken.. maar je zit dus niet bij mij in een week... want dan hoor je keurig mij een pb-tje te sturen zoals Marlous goed begrepen hadMoet natuurlijk wel veel respect hebben voor de oudste leiding
Evelijn schreef:Ik heb zeker niet gezegd dat ik niet bij Lucy in de week zit... en ik heb niet één week maar ben twee weken leidingMij willen ze wel twee weken hebben... maar daarvoor moet je natuurlijk ook heel goed zijn net als Celyna en José N.
Eefje is ook wel nieuwsgierig
Evelijn schreef:Ik zou weleens stiekem ritten van andere leiding willen mee maken... maar denk dat dat moeilijk gaat lukken
Eefje vind dat we teveel kletsen
Evelijn schreef:xxx marlousJullie kletsen trouwens wel ontzettend veel als je even een dagje er niet bent

Britt,
Britt is een lieve meid. Ze wil graag dat iedereen plezier heeft. Ze kent ook bijna iedereen (haar meetinglijstje is enorm lang).
Ze kan af en toe een beetje gek doen maar iedereen vindt dat eigenlijk wel gezellig (en wie dat niet vindt is een ouwe sok

Ze komt al jaren bij het Fjordenpaard. Sinds dit jaar is ze ook leiding bij Het Fjordenpaard. Haar eerste keer was in de meivakantie 2011, zij deed dat heel erg goed.
Nu maar afwachten hoe het de tweede keer bevalt.
Ze zegt soms dat ze paardrijden spannend vindt maar dan stapt ze wel op maffe paarden zoals Dixie

Eefje
Gooeeeeeiedag allemaal!
Ik mag een verhaaltje schrijven over de liefste Patricia en dat vind ik heel erg leuk!
dit is Patricia, voor diegene die haar niet kennen!

lekkerkind he!!
Ik zal haar even in een paar woorden beschrijven:
lief-gek-schattig-eigenwijs-heelgek-gezellig-vrolijkt me altijd op-heeeeeeelgek-prettig gestoord-had ik al gezegd gezellig? en ohja gek? haha
ze is 19 jaar, en 10 dagen na mij jarig! dus 1 jaar min 10 dagen ouder als mij! leuk he!
In het dagelijksleven studeerd Patricia aan de pabo, ze word later juf, en ik denk een hele goeie juf!
ook heeft ze een pony, een heeeeele lieve leuke schattige pony!
Remy!
Patricia en Remy zijn echt een heel goed team, als ze aankomt lopen hinnikt remy altijd! nou dat zegt al genoeg toch?
vind je niet? nou op de foto dan nog iets wat ze allebei graag doen!
knapperds he!
nou dat was mijn verhaaltje wel weer!
Doeeeii

Suus;
Suus is een heel lief en gezellig persoon !
Suus is 21 jaar oud en woont in Utrecht.
Suus is iemand waarmee je kan lachen & heerlijk kan kletsen.
Suus heeft altijd veel verschillende coole haarstylen.
Suus heeft een vriendje, Joen.
Suus heeft hele lieve hamsters!
Suus is enorme fan van Papa Roach.
Suus wil twoface altijd nog een keer proberen.
Suus vind Darla de leukste.
Suus rijdt op Stal van Brenk. Daar vind ze Sjors en Witje de leukste.
Suus is gewoon cool !

Patricia

Ella,
Ella is een ontzettend lieve meid die ontzettend gek is op haar beestjes waarvan er een helaas recent overleden is, lieve Dinky die zo ontzettend geknokt heeft.
Naast dat ze heel gek is op beestjes is ze volgens mij nog veel gekker op haar vriendje Wietse! Ella vind ik verder sociaal, aardig en weet dingen altijd goed te verwoorden ook als het moeilijk is. Ze is ontzettend gek op Loesje, ook al is die nu verkocht en op haar manegepaardje Killy die overigens ontzettend knap is, daarnaast is ze ook vaak te vinden bij haar verzorgfriesje Fay! En ooit, ooit gaat Ella nog mee op een meeting daar ze die nu altijd ontloopt

Suus
Bokt namen
_Linn_ - linda
_Patriciaa - patricia
mariekeoo - marieke
L_bonsai_L - lucy
miejmoon - simone
EllaBellaah- ella
Britt_Sisi - britt
Marlous1991- marlous
Suuskipje - suus
Evelijn - eefje
Maren11 – maren
Kim345 – Kimberly
_Steph_ - Stephanie
Wistjedatjes, by Suus!
Wist je dat...
- Lucy geslaagd is
- Simone tante is geworden
- Suus vrijdag op westernweekend gaat
- Met joen!
- Dat het nog maar anderhalve week duurt voor we weer gaan meeten
- dat Britt heel vaak haar berichtje dubbel post
- dat dit vast aan haar blackberry ligt
- die neit altijd even lekker meewerkt
- Patries het tofste paardje ooit heeft
- dat dat Remy is
- dat Suus Remy nog steeds niet gemeet heeft
- dit best een schande is
- Ella superlief is!
- Marieke heul goed kan fotoshoppen
- Maren een lichte Indra obsessie heeft
- en een supertof hondje waar ik net een topic van zag
- dat dat een bejaarde jack russel is
- dat Suus nu geen wist je datjes meer weet
- Verdorie.
De oude topic’s
[MHK] ponykamp het fjordenpaard
[MHK] Cross je mee? RC Het Fjordenpaard Deel 2!
[MHK] Rc het Fjordenpaard crosst HEEELL hard verder!! Deel 3!!!
[MHK] Rc het Fjordenpaard crosst HEEELL hard verder!! Deel 4!!!
Op naar deel 6!!!