wie gaat zich inschrijven voor de KNHS Instructieweek 5? We kunnen hier alvast ervaringen uitwisselen en plannen beramen om de inschrijving door te komen!
Haha ik wil ook mee doen. Maar weet nog niet helemaal precies welke week. Is week 5 dus de allround paarden week? En op welk niveau rijden jullie? Wat leuk om zo te horen.
Maar waarom : "plannen beramen om de inschrijving door te komen!"?? Het klinkt net alsof je een auditie door moet komen
Je moet er heel snel bij zijn. Maar wij zijn dan dus 15, 16 en mijn nicht is dan bijna 18. Dus wij hopen dat er nog een paar van onze leeftijd bij zitten omdat veel naar de allround tot 20 gaan. Maar dan kunnen wij dus niet. Wij rijden allemaal B en gaan richting L. Nog geen wedstrijden trouwens. Ik krijg volgend jaar mijn startkaart. En je wordt in lessen zegmaar op je niveau ingedeeld. Meestal is op allround geloof ik t/m L2 niveau ongeveer.
Hahaha de meeste mensen die vorig jaar gingen gaat dit jaar weer! Vorig jaar was ik er ook ook week 5. Kamer C. Onze hele kamer gaat volgend jaar weer! Kan écht niet wachten tot het weer zover is!!
Oohzo! Okee. Haha, zou wel leuk zijn. Ik ben in september 18 geworden. En was eerst begonnen met de opleiding HBO paardensport in Deurne. Maar heb besloten om het als hobby te blijven doen, en niet daarin te gaan werken.Dus nu zit ik in de 5de van het vwo en dat gaat goed dus dat komt helemaal goed.
Ik rijd zo af en toe wedstrijden. Het liefst springenwedstrijden. Maar ik vind oefenspringen ook heel leuk om te doen. Ik ben nu B(+5) dressuur en B(+5) met springen. Maar het lijkt me erg leuk. Zijn jullie alle drie al een keer eerder geweest trouwens? En wat voor paarden nemen jullie mee?
Nee je hoeft geen wedstrijden te rijden! En ik neem een Gribaldi merrie mee, net zo als vorig jaar
Xivura
Geplaatst: 14-11-10 21:57
Ik heb net een nieuw paard. 8 jarige merrie van Odermus R. L springen bij vorige eigenaresse en B dressuur. Maar dit is altijd al me droom. Ik wou dat met mijn vorige paard ook zo graag doen, maar die heb ik laatst moeten laten inslapen.
Ik neem mijn 4 jarige Placido x Rossini mee. Een springer in de dop. En je vreest bij haar afstamming maar het is echt een lieverdje! Ze is dan trouwens 5. En nu gaan we ook al veel wandelen buiten en ze is snel gewend aan verschillende dingen. Dus ik denk dat dat helemaal goed komt.
Dat wensen we je zeker toe! Zullen we trouwens even een voorstel ronde doen?
Ik ben Hannah, nu 15 jaar. En tijdens de instructieweken bijna 16, hahaha. Ik wordt dat 2 weken daarna.. Ik neem mijn paardje Bowi mee. Een 4 jarige, ontzettende lieverd.