Ja, mocht ook wel zeg....Sjonge jonge Nu nog even cijfers afwachten..
Heb wel een beetje de kriebels, ga zo eindelijk mn aanmeldformulieren voor buitenland studeren inleveren. Dan 4 tot 6 weken in spanning zitten en dan hoor ik t
hoe denk je dat het is gegaan? jaa ik las het! gaaf man! vind het echt wat voor jou eerst lekker naar nieuw Zeeland! nu naar Wales!
Esile
Geplaatst: 26-01-09 13:33
Haha, ja heb er superveel zin in. Ben van de zomer naar Snowdonia (gebergte) geweest in Wales, en dat was mooi Het probleem is alleen dat er maar 1 plek is voor de faculteit Geesteswetenschappen van Utrecht bij de universiteit van Swansea. En ik wil die plek So to everybody out there, watch out
En mn cijfers. Ik heb echt géén flauw idee. Die vent is zo wispelturig..
owh das jammer! naja.. je hebt er in ieder geval wel een hoop voor geleerd!
Esile
Geplaatst: 26-01-09 13:35
Ja, echt suf. Nou, Wales is niet super populair...maar er moet maar een ander iemand ook heen willen en ik heb concurrentie. Maar ik word t toch Heb ik al besloten
haha gaaaaaatver wie gaat er nou voor zijn lol een half jaar naar Waleees!
Esile
Geplaatst: 26-01-09 13:38
Binnen mijn studie is het verplicht om ofwel stage te lopen (binnen of buitenland) of in het buitenland te studeren. Stage had ik geen zin in, dat moet ik bij mn Master toch ook, dus vandaar dat het buitenland studeren werd
Esile
Geplaatst: 26-01-09 13:39
aatjuh12 schreef:
oowhh okee! en nu hoef je geen stage te lopen? das wel beter inderdaad! en zijn er dan meer mensen die hiervoor kiezen? of wil de meerderheid gewoon gaan stage lopen?
aatjuh12
Geplaatst: 26-01-09 13:40
Esile schreef:
aatjuh12 schreef:
en ga er vanuit dat we dan wel weer een elisewaarbenjenu kunnen volgen?
Esile
Geplaatst: 26-01-09 13:41
Nee, ik hoef geen stage meer te lopen. Wel twee extra niveau 3 vakken volgen, maar die zijn over t algemeen toch een stuk interessanter dus dat komt wel goed
Ja, er zijn er wel veel die kiezen voor het buitenland studeren..Maar ook mensen die voor stage kiezen. Die willen bv geen Master doen en toch al contacten binnen het arbeidsleven opbouwen, dus die lopen liever stage
Esile
Geplaatst: 26-01-09 13:42
aatjuh12 schreef:
en ga er vanuit dat we dan wel weer een elisewaarbenjenu kunnen volgen?
het heeft waarschijnlijk allemaal zijn voordelen.. maar vind dat reizen echt wel wat voor jou! haha voor mij blijft het een 2 weken lange zomervakantie
Esile
Geplaatst: 26-01-09 13:45
Nou, dat is ook goed toch? Ik heb ook al weer mn volgende reis gepland voor na mn studie, dus ik ben voorlopig nog wel ff bezig
Ik wil terug naar Nieuw Zeeland, mensen opzoeken. En dan door naar Australië. Wil heel graag op zo'n mega groot cattle station in de Outback werken en het land zien Vooralsnog is het voor onbepaalde tijd
En dan wil ik ook nog naar Schotland, IJsland, Noorwegen, Mongolië en Patagonië (Argentinië), maar ik weet niet of me dat allemaal in een keer gaat lukken