Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:Moet zeggen dat ik ook liever een zonnetje heb, ziet er zo troosteloos uit. nog even en ik schiet in een dip (als ik er nog niet zit)

xan schreef:Wie is er vanavond laat ??????
Heb eerst nog een bijeenkomst tot ong. 21.00 uur. En ga daarna naar de manege om nog even te oefenen !!!!
Vindt het erg leuk met die oortjes.
(werk tot 23:00 uur vanavond). 

smuidra schreef:Maandag komt de schade expert naar m'n K-tje kijken. Hij is waarschijnlijk overleden. Jammer nou........
meelen schreef:winnitou schreef:Moet zeggen dat ik ook liever een zonnetje heb, ziet er zo troosteloos uit. nog even en ik schiet in een dip (als ik er nog niet zit)
Dan moet je maar gauw zo'n DVD'tje gaan kijken, daar vrolijk je wel weer van op.
LIQUITA schreef:Vanmorgen prive-les gehad, ging erg lekker. Volgens Grardus moet ik zondag (als ik zo rij als vanmorgen) makkelijk een winstpuntje kunnen scoren. Dat is leuk natuurlijk, maar dat is nou juist de kunst.....om tijdens een wedstrijd ook zo te rijden, hahahha.
smuidra schreef:Maandag komt de schade expert naar m'n K-tje kijken. Hij is waarschijnlijk overleden. Jammer nou........
smuidra schreef:Ik hoop van wel. Het is een beetje ver op de fiets naar manege Veldt uit Purmerend vandaan. Arm K-tje.
We hebben gelukkig nog wel een Grote K.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemiddag inmiddels haha

winnitou schreef:Heb trouwens je T-shirt weer aan......

LIQUITA schreef:xan schreef:Wie is er vanavond laat ??????
Heb eerst nog een bijeenkomst tot ong. 21.00 uur. En ga daarna naar de manege om nog even te oefenen !!!!
Vindt het erg leuk met die oortjes.
IKKE(werk tot 23:00 uur vanavond).

LIQUITA schreef:Vanmorgen prive-les gehad, ging erg lekker. Volgens Grardus moet ik zondag (als ik zo rij als vanmorgen) makkelijk een winstpuntje kunnen scoren. Dat is leuk natuurlijk, maar dat is nou juist de kunst.....om tijdens een wedstrijd ook zo te rijden, hahahha.