scholiertje schreef:Weltruste iedereen!
Ben benieuwd naar je foto's Xeen!
Enne Nous hoe zit het met ons ritje morgenmiddag?
welk ritje????
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
scholiertje schreef:Weltruste iedereen!
Ben benieuwd naar je foto's Xeen!
Enne Nous hoe zit het met ons ritje morgenmiddag?
of is het dan noes? scholiertje schreef:andere nous!of is het dan noes?
... pff weet nou al niet meer wie wie is. Iemand schreef wel eens Anus, maar dat ben jij dan dus?
[hahahihihoho ik heb gelijk een ezelsbruggetje bedacht
]
Ireentjuh schreef:Ben ik alweer te laat waarschijnlijkwas vanochtend al op stal geweest. Of had je mij er ook al op gezet kaar?
Ik kan opzich ook met mijn ov gratis naar haar toe gaan, maar zal wel lang reizen zijn!
Dan zou er een andere structuur op de echo te zien moeten zijn, zucht.....
madelon31 schreef:jee balen anous...nou dan geen biedingen meer op bizje he...nu moet jij op hem....helaas voor diegene die een bod gedaan hebben....
Ben vandaag nog thuis gebleven hoor....moet dwangmatig nog even kijken naar mijn paarden zo.
Melis gaat vanmiddag met heli naar het strand dus ben benieuwd...
Nou verder nog niet veel meer te vertellen dus misschien tot straks.
Zodra Ko echt weer helemaal beter is dan kan er gewoon weer geboden worden
maar helaas....
vera23 schreef:hallo goedemorgen.... ga dalijk bij lezen.. maar vraagje hebben jullie nuggt gister op stal gezien ?? ik hoot helemaal niks van der
gelongeerd en gewandeld
hihi maak me dan toch altijd weer een beetje zorgen had er sms gestuurd kreeg niks terug... denk nou dan heb ik idd wel pb tje ook niet..ohoh dan maakt vera zich zorgen haah
nou ja je mag gelukkig wel verder opbouwen dus dat is wel positief 
pff schrok me rot 
ik vind het niet zo raar dat het beestje last van der lichaam heeft is binnen 1,5 jaar bijna 6 cm gegroeit best veel
Sily schreef:Anous wat balen zeg van Ko, raar dat hij verder nergens last van heeft, behalve op de foto's dan, hoop dat je knollebeessie weer snel mee kan rennen.
Voor mijn gevoel heeft hij echt nergens geen last meer van!

Binar schreef:Sily schreef:Anous wat balen zeg van Ko, raar dat hij verder nergens last van heeft, behalve op de foto's dan, hoop dat je knollebeessie weer snel mee kan rennen.
Ik had gewoon gehoopt Ko weer te kunnen trainen voor de langere ritten en natuurlijk voor Loon op Zand.. maar ja met een uurtje rijden met aantal minuten draf en paar stukjes galop kom je niet zo ver he![]()
want ik ga met JULLIE mee hihi
vera23 schreef:Als het maar g oed komt.... toch dat is het belangrijkste
wat is pokon....![]()
enne ik mag echt niet mee heh naar het strand... want jullie hebben nog steeds nks verteld over het strand