Ik ga morgen lekkerrrrrr Grand Prix Special fotograferen, misschien kom ik Anky nog tegen
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. 
haha, maar oefening baart kunst
Trouwens , je bordje voor op je kast is bijna klaar! Ik moet alleen nog even de naam erop schilderen, welke kleuren wil je? (bijv. donkerblauw/lichtblauw) of maar 1 kleur? 
Focussed schreef:Achterop de scooter bij Steff is leeuuuk![]()
Ik ga morgen lekkerrrrrr Grand Prix Special fotograferen, misschien kom ik Anky nog tegen.
SteffiiY schreef:Focussed schreef:Achterop de scooter bij Steff is leeuuuk![]()
Ik ga morgen lekkerrrrrr Grand Prix Special fotograferen, misschien kom ik Anky nog tegen.
Haha
tisje schreef:weet iemand nog ergens iets waar je een 1paards trailer kunt huren? die van sjaak ik al verhuurd als ik weg wil...
goed plan. op de meesten stallen wordt op zondag niet gemest.
jan wil altijd zen paard zelf rijden
tisje schreef:hoe was het trouwens in t bos?
LaFunkyJazz schreef:Hebben jullie trouwens dat briefje gehad van het niet meer mesten op zondag?
Ik vind het een goed plan voor Sjaak, hij werk al 7 dagen per week, hij heeft het druk zat. En ze worden de zaterdag ervoor extra goed gedaan dus ze krijgen echt niets te kort! Wat vinden jullie?

KellyLytsa schreef:gefeliciteerd stef!
Inderdaad, gefeliciteerd!
Mmm... nou als ik snel ben kan ik er zijn
Maar Naomi heeft nog steeds geen land, teminste Marjolein zei dat ze haar vergeten waren.
i love it!