manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-11 21:44

Whiehoe :):) We hebben er zin in!
(logisch na die scheppen haver die ik ze gister nog ben gaan voeren := Sssssst!)
Afbeelding

Me:
Afbeelding

En mijn buurmeisje:
Afbeelding

Tsja.. achter ons ziet het dan misschien wat grijs en grauw en een flinke koude snijdende wind, maar daar hebben wij helemaal geen last van :D Hè dinnetje Nous? *lebber*
Afbeelding

Oh.. het mag iets minder hartstochtelijk? Zo beter?
Afbeelding

Zo'n knapperd, daar wordt je natuurlijk helemaal warm van! <3 Kou doet me niets meer!
Afbeelding

Maarja... ik moet der delen... :\
Afbeelding

Ze heeft nog een baasje...
Afbeelding

Maar wat is ze knap hè!
Afbeelding

Al mag ik er ook best wezen toch? *D
Afbeelding

Deze knapperd kan zijn aandacht prima verdelen over twee vrouwen! Ook met mn baasje nog even op de foto. Want die heb ik dus ook nog!
Afbeelding

En toch...
Afbeelding

Met zijn allen zijn we het knapst! :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Phoe wat mag Nous trots zijn op der knappe man! Net Totilas toch? 8-)
Afbeelding

En deze hangt natuurlijk boven mijn voerbak! Na Nous het belangrijkste wat er is!
Afbeelding

Uh! ik bedoel.. na jou hoor baas!
Afbeelding

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 21:54

Leuke foto's Anne! Jullie hadden geluk met het zonnetje vandaag!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 21:55

Geweldig commentaar weer Anne en wat een leuke en hilarische foto's zitten er weer tussen! Nogmaals bedankt; hier zitten vast wel een paar leuke inlijstfoto's tussen; ga ik eindelijk die lijst boven de tv weer eens vernieuwen :D

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 10:25

Heerlijke plaatjes Anne :j Die vossen blinken in de zon 8-) Echt top gemaakt! Ondanks de kou en de hyper-de-piep-paarden toch erg genoten! En wat hebben we een geluk als ik vandaag weer naar buiten kijk, klein verschilletje :+

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-11 12:10

Thanks! :D En we hadden zeker geluk met het weer! :oo Vandaag is het maar druilerig.. Een kennis heeft een nieuw hondje, dus die mocht ook op de foto in het bos. Het is zo druilerig dat de camera het gewoon niet trekt :n Zolang ze stilstaan, gaat t net. Maar bewegingen zijn een ramp! Ben dus erg blij met het weer van gister :D Oh en de foto's staan al op stick hoor, dus stel dat er iemand in de buurt is.. :)

Oh en Bianz als je die lijstjes gaat vernieuwen, vergeet deze serie dan niet:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Stiekem toch ook één van mn favo Oz series! :o Oz is daar zo knap bij die achtergrond!

Ah jullie hebben gewoon een stel knappe paarden! Kom ik deze ook weer tegen..
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oh en dees! Das lang geleden!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hoezo ik heb al heel wat foto's geschoten van jullie paardenbende :Y)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 17:15

Zo, dit hebben shaar en ik net gedaan :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 21:08

Wat een heerlijk weer was het toen zeg! *droomt weg* Ach afwisseling houdt het spannend hè :+ Al hoeft t voor mij niet zó nat... Heb er bijna de hele morgen over gedaan om op te drogen op mn werk. Nu toch echt die poncho maar in mn tas gestopt!
Ziet er relaxt uit Bar :D Had pas ook mijn strandfoto's weer bekeken. Heerlijk! ben altijd helemaal happy als ik die weer gezien heb! :):)

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 10:23

Superleuke foto's! Oz en Nous zien er happy uit en wat is het toch relaxed Bar dat je Shaar gewoon zo even op het strand parkeert haha.

Hier gaat alles zijn gangetje, had de griep deze week (puur genieten) maar toch maar de hele week naar Deurne geweest. Woensdag KWPN hengstencompetitie gehad en vanaf vandaag 3 daags nationaal springconcours op school :) Dus ik vermaak me wel.

Volgend weekend kom ik naar huis, dus is het dan misschien een idee om af te spreken?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 14:04

Hallo meiden,
wat een superfoto's zeg van Oz en Nous, heb je weer mooi gedaan Anne.....
Bar jouw foto's zijn ook leuk, lekker genieten op t strand..
Heb eindelijk weer een paar keer droog kunnen rijden, erg fijn, was de regen echt beu...
Verder eigenlijk niet zoveel te melden, alles gaat zn gangetje....

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 09:26

Hoi allemaal,
leuke foto's Anne en Bar.

Ik heb ook nog wat foto's an de wedstrijd bij ons op stal.
Ze zijn erg slecht en donker, we hadden helaas onze eigen camera niet bij.
Dus iemand anders had foto's.
Maar het is ieder geval iets.

Afbeelding
Groeten
Afbeelding
Voorwaarts in draf
Afbeelding
Schouderbinnenwaarts links
Afbeelding
Zwiep met je staart
Afbeelding
Afbeelding
Achterwaarts
Afbeelding
Contragalop
Afbeelding
Keertwending om de achterhand naar rechts
Afbeelding
Halthouden groeten
Afbeelding
Daan die had ook mee gedaan met Jarno en Stephanie in de B

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 17:27

Pffff het was een hele bevalling, maar ik mag me dan eindelijk na jaren ploeteren en zwoegen VERLOSKUNDIGE noemen, jeeeeej *\o/* *\o/*

Wát een opleiding zeg. Ik ben zo blij dat alles achter de rug is en ik straks kan beginnen met genieten... Eerst nog e.e.a. aan papierwerk regelen en dan hoop ik begin februari beëdigd te worden.

En ja, binnenkort een feestje dus :D Ik zal snel een mail rondsturen met mogelijke data. Kunnen we weer eens bijkletsen.

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 17:27

Edit: twee dezelfde berichtjes is ook weer teveel van 't goede :+

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 20:57

Gefeliciteerd kims!
Echt super van je!
Wat heb je dat goed volgehouden!!!!!!!!
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:27

+:)+ *\o/* +:)+ *\o/* +:)+ *\o/* +:)+ *\o/* +:)+
GEFELICITEERD Kims....ik ben trots op je....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:17

Hardstikke GOED Kims! SUPER! Eindelijk klaar....
Kun je het eigenlijk wel bevatten? Of heb je nog t idee dat ze t morgen zo weer van je af kunnen pakken?!
Heerlijk! Nu lekker gaan werken :D

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 17:05

Echt super Kims, als wij ooit zwanger zijn, weten we bij wie we wezen moeten :D
Moet je nu al snel aan het werk of mag je even bijkomen?
Leuke foto's, en, wat waren je punten Nel?
En Anne; wil jij nou eens ophouden met onze paarden haver geven op di-avond?! :+ Zijn iedere keer rete-fel :P En ben je toevallig snel een keer in M'burg? Ben zo benieuwd naar de andere foto's!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-11 18:29

oh.. en die paarden vragen iedere keer maar om meer? :? "we merken niks!" Nouja.. uh zal iets minderen met de haver de volgende keer :)
Ik kom dagelijks langs middelburg :+ Maar echt in Middelburg staat nog niet echt in de planning. Kom daar zelden :Y) Jij komt zeker ook nie dagelijks hierlangs? :P Uh... Weet niet of we de Bianz-hulplijn in kunnen schakelen? Bij de fam hier komen we wel regelmatig langs natuurlijk.

Leuke foto's Nel! Sjieke Voice!

Whaaaaaaaa Kims :):) *doe gewoon nog een keer hyper ;) * Echt heerlijk zeg! De komende dagen heeeeerlijk uitrusten of vol aan de bak met het werk? Alleen.. hoe moet dat dan met onze match? :'( Matchen we echt nooit meer!
Treinen, ideaal hoor. Relaxt reizen van hot naar her, maar soms... Gister cursus tot 19u in Breda en daar blijven slapen. Dus woensdagmiddag; tijd voor heerlijk bijtanken, relaxen etc. Rijdt de trein een persoon omver.. Dus via Dort reizen, zou maar een half uurtje vertraging zijn. Joh prima! Sta je in Dort, is er een brand bij de tunnel in Barendrecht! :\ Fijn! Máár na een reisje van 3 uur zijn we dan toch eindelijk thuis :D Onderweg nog een mannetje met flinke geheugenproblemen :(:) Heb wel 5 keer gezegd wat er aan de hand was, maar hij bleef het vreemd vinden dat de trein naar Amsterdam maar niet wegging, maakte zich zorgen of die trein misschien naar Zeeland ging. Dan is al die verstoring helemaal lastig zo in je eentje! En in de intercity zat ik ineens tegenover een vrouw met parfum allergie. Toch even schrikken als je opkijkt en je ziet zo'n groot 'gifmasker' tegenover je. Je zal dat maar hebben zeg! Ach, ik ben weer thuis en mn boek is weer bijna uit :D

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:04

179 punten, net geen winst, maar geeft niet, ze liep voor mn gevoel beter dan de punten ;)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 19:54

Leuke foto's hoor Nel van je proef! Jammer dat Voice niet zo'n sterk achterbeen heeft (heel duidelijk op die galopfoto)...

Doet die muts net dr oog dicht :(
Afbeelding
Wie een muts?! Ik????
Afbeelding

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 17:35

Fijn dat je wedstrijd zo lekker ging Nel!

Anne komt morgen avond rond een uur of 8 Afrika foto's kijken, maar jullie zijn natuurlijk allemaal van harte welkom!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 18:22

Helaas kan niet morgenavond... mn ouders + freek komen eten!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 18:50

Morgenavond ga ik bij mijn ouders eten, dus dan kan ik helaas ook niet Cis! Misschien ff een datum prikken? Haha Anne, moest wel erg lachen om je bericht, want mijn ouders wonen al 3 maanden niet meer in Vlissingen ;) Dus ik kom ook al maanden niet meer bij jou langs! Denk dus dat we een andere oplossing moeten zoeken.
Leuke foto's ook van Voice, fijn dat je lekker gereden hebt!
Shaar en Dolce zien er ook weer happy uit; Dolce wordt al groot! Nog even en je hebt een trapje nodig Bar :)
Kims, zoals ik al smste; top! Kom maar op met je feestje haha!
Marieke, alles goed met Jade? Wanneer kom je de nieuwe stal eens bewonderen?
Thirz, het weerbericht heeft het over veel bewolking en af en toe regen morgen... ik wil zon!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 09:13

Barbara_ schreef:
Leuke foto's hoor Nel van je proef! Jammer dat Voice niet zo'n sterk achterbeen heeft (heel duidelijk op die galopfoto)...

Gewoon in galop gaat het wel, maar als we naar contragalop gaan is het moeilijk om haar gesloten te houden, waarschijnlijk door dat achterbeen, maar we zijn erop aan het trainen dus dat komt vast wel goed. Jij weet toch hoe sterk ze kan zijn, vermoeiend hoor al die oefeningen voor elkaar te krijgen.
Maar ben trots dat het lukt. Het ziet er makkelijker uit dan dat het is.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-11 20:08

*proest* wat ben ik toch weer goed op de hoogte! :+ Sorry hoor Bianz! Mis weer eens vanalles! Maar dan lukt dat idd niet. Geen hulplijn Bianz :P Misschien dat mn paps zo lief is om in zijn pauze even naar Thirz te fietsen, zal t eens vragen. En viel t weer mee vandaag Bianz? Je zonnetje gehad?

Jammer dat Dolce zo donker is op de foto Bar! Hoofdstel staat wel sjiek!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 22:17

Hahaha ik vond het wel grappig ;) We vinden wel een oplossing hoor; als je vader geen tijd heeft komen we er alsnog een keertje om, maar dan moet het ff gepland worden. Toen mijn ouders nog bij jou in de buurt woonden was het handiger omdat ik toch wekelijks wel langskwam :)
En nee, ik had helemaal geen lekker weer! Twee paarden gedaan en bij allebei een lekkere plensbui op m'n kop, heerlijk! Zoals ik al zei: ik ben al die regen echt beu!!