We hebben er zin in! (logisch na die scheppen haver die ik ze gister nog ben gaan voeren
Sssssst!)
Me:

En mijn buurmeisje:

Tsja.. achter ons ziet het dan misschien wat grijs en grauw en een flinke koude snijdende wind, maar daar hebben wij helemaal geen last van
Hè dinnetje Nous? *lebber*
Oh.. het mag iets minder hartstochtelijk? Zo beter?

Zo'n knapperd, daar wordt je natuurlijk helemaal warm van!
Kou doet me niets meer! 
Maarja... ik moet der delen...

Ze heeft nog een baasje...

Maar wat is ze knap hè!

Al mag ik er ook best wezen toch?

Deze knapperd kan zijn aandacht prima verdelen over twee vrouwen! Ook met mn baasje nog even op de foto. Want die heb ik dus ook nog!

En toch...

Met zijn allen zijn we het knapst!

Phoe wat mag Nous trots zijn op der knappe man! Net Totilas toch?

En deze hangt natuurlijk boven mijn voerbak! Na Nous het belangrijkste wat er is!

Uh! ik bedoel.. na jou hoor baas!
Die vossen blinken in de zon
Vandaag is het maar druilerig.. Een kennis heeft een nieuw hondje, dus die mocht ook op de foto in het bos. Het is zo druilerig dat de camera het gewoon niet trekt
Zolang ze stilstaan, gaat t net. Maar bewegingen zijn een ramp! Ben dus erg blij met het weer van gister

Oz is daar zo knap bij die achtergrond!

En ben je toevallig snel een keer in M'burg? Ben zo benieuwd naar de andere foto's!
"we merken niks!" Nouja.. uh zal iets minderen met de haver de volgende keer
* Echt heerlijk zeg! De komende dagen heeeeerlijk uitrusten of vol aan de bak met het werk? Alleen.. hoe moet dat dan met onze match? :'( Matchen we echt nooit meer!
Heb wel 5 keer gezegd wat er aan de hand was, maar hij bleef het vreemd vinden dat de trein naar Amsterdam maar niet wegging, maakte zich zorgen of die trein misschien naar Zeeland ging. Dan is al die verstoring helemaal lastig zo in je eentje! En in de intercity zat ik ineens tegenover een vrouw met parfum allergie. Toch even schrikken als je opkijkt en je ziet zo'n groot 'gifmasker' tegenover je. Je zal dat maar hebben zeg! Ach, ik ben weer thuis en mn boek is weer bijna uit