Ah nobel is toch wel leuk! Maar een monster met t bit in en uit doen en ze schuurt ontzettend. Ze was nu best druk want de waterbak druppels kriebelden en daar wil ze dus niet meer in. En ze bleef staan dribbelen tot we met de zweep onder de buik gingen krabben. Dus die neem ik mee op trec, als krabber Hihi! En met zweep is ze wat overtuigender te rijden. En ze springt wel leuk maar ze slingert heel erg en kan der ook gewoon boven op stappen. Maar water doet ze echt niet! Ze kan super goed achteruit!
Ingrid, Singri/Pythagoras kan dus helemaal niet achteruit. Hij vertikt t. Maar we werken er aan
Noor zit nu op Einstein en ze is verliefd op haar! En die kan ook tolten en beetje aarzelend maar leuk springen. En ze zijn allemaal tractor proof.
xEmy
Geplaatst: 25-07-11 17:40
mooi dat je nobel toch wel leuk vind eefje! want dat is wel de bedoeling natuurlijk, anders zou ik gewoon vragen of je op darwin mag.. want het gaat wel om jouw plezier toch! maar goed je vind haar nu al leuker dus dat is mooi!
leuk trouwens dat je ons zo een beetje op de hoogte houdt! hoop dat je nog een leuke week krijgt met nobeltje! ze ziet er iig super lief uit
gaat ze echt helemaal de waterbak niet in eefje? haha waarom gingen jullie achteruit doen? Wat doen jullie als trec vandaag, heb echt geen idee wat voor een rooster jullie hebben.
We hebben de politie training niet gedaan, maar vanmorgen t verkeer oversteken geoefend in de buitenbak. Toen in de crosswei wegrijden van de groep en boomstammetje springen. Daarna waterbak (toen deed ze t nog wel beetje). Smiddags eerst binnenbak wat oefeningen met slalom en onder een stok door rijden en rechts opstijgen. En in de crosswei een mini parcours (heg, heuveltje met boomstam en waterplas) en waterbak in draf. En daar wilde nobel niet meer. Daarna in de crosswei 2 hindernissen en hek openen te paard. Daarna in de buitenbak langzaam en snel galopperen. Achterwaarts tussen balken door en door een balkenvorm stappen zonder aanraken. Maar nobel bleef hele tijd staan kloten door die druppels
En pyth kan onwijs hoog springen!
xSannee
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-11 19:13
aah oke Klinkt leuk allemaal!
ja? hebben jullie getest? En Nobel, kan die het een beetje? tolt nobel ook btw?
https://picasaweb.google.com/103836754152882052562 Het zijn niet veel foto's maar wat haha. Beetje jammer, Laura en Floor hadden de holterweg gefilmd, niet erbij gezet, bij speelkwartier waren volgens mij ook nog veel meer foto's gemaakt. Maar misschien waren die op de computer niet goed/ duidelijk.
Haha ja mooi he Fantastische filmers had ik in mijn jt hea Maar had echt verwacht dat er meer foto's waren! Want toen ik op mensen hun camera keek waren er heel veel foto's. Maar denk dat veel foto's op de computer niet duidelijk waren ofzo.
hahaha ah ja dat kan, mijn camera heeft de hele laatste dag gezegd: fout, toestel aan en uit schakelen aub En geke had voor mij gefilmd op de holterweg
Oh lekker haha. Ik heb alleen de eerste dag foto's gemaakt en ook nauwelijks vind het toch niet zo fijn foto's maken te paard met zo'n camera in je hand, mobiel is kleiner dus makkelijker haha En donderdag paste camera niet in heuptasje en vrijdag had ik heuptasje niet om
Haha chill, mij zie je ook niet op die filmpjes op de holterweg niet Je ziet voornamelijk de achtersten