antoinetje schreef:Die stal waar jij stond (Niet bij lindsey) was heel netjes plus uitstekende faciliteiten mag ik vragen wat je per maand betaalde?
Die stal waar jij toen keertje bent komen kijken, daar achter flamingo's partycentrum? Daar betaalde ik in de winter 290 en in de zomer als ze het land op gingen volgens mij 275. Dat was inderdaad een hele fijne stal! Eigenlijk gewoon perfect. En als ze hun plan ooit nog kunnen gaan uitvoeren om achter hun land een oversteek te maken direct naar bos (dat mocht ook van degene die zijn land tussen hun en bos in had liggen) dan is het echt het beste plekje op aarde
. Want dan was bos helemaal zo aan te rijden, nu moest je natuurlijk eerst nog laantje af, die andere weg af en langs Smit. Op zich ook prima te doen maar zo'n doorsteek zou helemaal top zijn!
En dat als een hele andere manier leren rijden als Smit klinkt me heel bekend in de oren
. Ik heb bijna alles moeten afleren wat ik daar aangeleerd had
. Behalve het been, iets harder been en dan tik met de zweep principe staat nog steeds (dit weekend weer flink moeten toepassen op pony die niet aan het been was.... Uiteindelijk was ie zo scherp dat ik mn been aanlegde als we stapte en die gelijk in galop aansprong. Dat was weer iets te veel van het goede....).
Milou: Klinkt als een leuk weekend!
Wendy: Lekker hoor aan de wandel met Mazzel! Moest ik met Shaggy niet doen, tenminste zodra die huis ruikt staat ie te stuiteren
.