Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mallow schreef:er wordt nu alleen maar gespeculeerd over de spullen, iets wat totaaaaaaaaaaal niet op feiten berust, dus John hoeft er nu nog niets over te vertellen?
Iets wat ik trouwens best triest vind, om zoiets via een FORUM op internet te verkondigen, denk dat als John nieuws heeft hij best een belletje zal geven.
Weet niet wat je tegen me hebt hor? Maar bedoelde deze opmerking gewoon goed tegenover karin, maar telkens als ik er iets over zeg spring jij er boven op, en als ik iets neutraals in het topic zet negeer je me. Ben t beetje zat
hihi
marion heeft he,e rin gezet en me laten zien hoe het werkt.
toch wel handig, dan had ik nu ook wat kunnen doen.
Ik denk eigenlijk dat hij gewoon een excuus zoekt om maf te doen, en dan met dat frisse weer! Vandaag heeft Zaar zich met hem bemoeit, ik ben een bietje druk met werk deze week...onze longeerbak was toch een beetje hard geworden, dus hij mocht alleen stappen en eventjes draven, dat deed hij braaf. In de losgooi gaat ie dan uut z'n stekker
Mallow schreef:waarom sturen jullie John niet gewoon een pbtje? Of geef m even een belletje, weet je ook meteen waar je aan toe bent
Ireen_ schreef:Je zusje dat vroeger een vriendinnetje was van mijn zusje Soof? kan het me niet zo voorstellen dat mijn zusje nu al moeder zou worden geloof ikWel spannend!
Hier ook ijzer, irritant! Moest naar de tandarts, m'n fiets ging onderuit maar ik stond nog gelukkig (met fiets onder me). Yade nog maar even binnen laten staan, misschien kan ze er vanmiddag uit.. erf was een ijsbaan.
sybje schreef:oh my gooood gaan we weer? Ik vind dat natas het gewoon bij Beauty had moeten houden en niet had moeten roepen dat er meerdere paarden komen. (niks gemeens hoor natas, maar dit is voor soms olie op het vuur gooien, onnodig.)
Daarnaast is dit topic in het leven geblazen om op de hoogte te blijven van SMD en zijn (ex)bewoners, dus lijkt het me ook leuk om af en toe wat van John zelf te horen, aangezien we daarnaast alles zelf moeten lezen via bijv. gemeente sites.
Daarnaast ik krijg naar mijn mening te weinig pb's dus mocht iemand wat kwijt willen haha
nataschamarc schreef:zeker anita,
wat niet gaat gaat niet.
maarik had vandaag toch wel een stille hoop dat het zou lukken.
maar wat ik al zei volgende keer beter voor chelsey.
ze heeft er nik aan over gehouden gelukkig.

AnitaJoeri schreef:sybje schreef:oh my gooood gaan we weer? Ik vind dat natas het gewoon bij Beauty had moeten houden en niet had moeten roepen dat er meerdere paarden komen. (niks gemeens hoor natas, maar dit is voor soms olie op het vuur gooien, onnodig.)
Daarnaast is dit topic in het leven geblazen om op de hoogte te blijven van SMD en zijn (ex)bewoners, dus lijkt het me ook leuk om af en toe wat van John zelf te horen, aangezien we daarnaast alles zelf moeten lezen via bijv. gemeente sites.
Daarnaast ik krijg naar mijn mening te weinig pb's dus mocht iemand wat kwijt willen haha
Nou bij deze dan een pb hihi