[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amber2202

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:45

:+

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:02

stuur zelf maar pb,ik zeg niks stiekems en iedereen mag dat meelezen.En dat jij niet op je spullen wacht is jou zaak hoor Eef,maar anderen willen wel graag wat weten ivm. hun spullen en John moet pben of mededelen,niet zijn voormalige klanten.

Ik vind net als Kaar dat john iedereen op de hoogte moet houden en niet Natas.[Bedoel niks ten kwade van jou hoor Natas,voordat er weer verkeerd gedacht wordt.

Trouwens wat schiet hij ermee op als er beslag op zijn rekening is gelegd.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:05

amber2202 schreef:
:+

stoutert gauw de pagina openen

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:15

er wordt nu alleen maar gespeculeerd over de spullen, iets wat totaaaaaaaaaaal niet op feiten berust, dus John hoeft er nu nog niets over te vertellen?
Iets wat ik trouwens best triest vind, om zoiets via een FORUM op internet te verkondigen, denk dat als John nieuws heeft hij best een belletje zal geven.
Weet niet wat je tegen me hebt hor? Maar bedoelde deze opmerking gewoon goed tegenover karin, maar telkens als ik er iets over zeg spring jij er boven op, en als ik iets neutraals in het topic zet negeer je me. Ben t beetje zat :)

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:17

Ben t trouwens ook helemaal zat om van bepaalde mensen pbtjes te krijgen over andere, mensen maken elkaar achter elkaars rug om constant zwart. We waren zo'n gezellige club op smd, en dat schijnt plotseling helemaal te zijn verdwenen.
Vind het gezellig om met sommige contact te houden, maar om nou constant weer over dit voorval te beginnen??? We zitten op een forum op internet, denk niet dat dit de juiste plek is om dit soort zaken op te gaan lossen, of er alleen al over te gaan speculeren.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:19

Mallow schreef:
er wordt nu alleen maar gespeculeerd over de spullen, iets wat totaaaaaaaaaaal niet op feiten berust, dus John hoeft er nu nog niets over te vertellen?
Iets wat ik trouwens best triest vind, om zoiets via een FORUM op internet te verkondigen, denk dat als John nieuws heeft hij best een belletje zal geven.
Weet niet wat je tegen me hebt hor? Maar bedoelde deze opmerking gewoon goed tegenover karin, maar telkens als ik er iets over zeg spring jij er boven op, en als ik iets neutraals in het topic zet negeer je me. Ben t beetje zat :)

ik heb helemaqal niks tegen je

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:49

Speculeren? Natas meldt dat Beauty weer op SMD komt, al gauw zelfs. En nog een paar andere paarden ... SMD is...nou ja, voor het grootste gedeelte verboden terrein. Het voorland is wel gewoon bereikbaar. Het achterland alleen via de buurman, die dan ook toestemming moet geven om over zijn land te gaan. Het voorland is in de winter totaal ongeschikt om paarden op te houden, veel te nat, nu is het hard, omdat het bevroren is, maar als het gaat dooien kan je paard er bijna zwemmen. Dat is gewoon een feit, dat ik ( ik persoonlijk) heb vastgesteld.
John hoeft niks te melden als het ons niet aangaat, hoewel het netjes zou zijn om de vaste klanten enigzins op de hoogte te houden. Dat hoeft niet (liever niet zelfs) op een openbaar forum, ik heb de info liever via de mail. Ook persoonlijk. Ik zet het er maar bij.

Natasja, ik begrijp dat het voor jou heerlijk is, dat Beauty weer bij SMD komt te staan. Ik vraag aan je: Waar kan hij staan, is er een stalletje asbestvrij verklaard, of gaat hij op het voorland en komt er een schuilschuurtje? ( een kalveniglo is groot genoeg voor een kleine shettie en mag gewoon gebruikt worden). Zijn die andere paardjes ook shetten?
Ik ben benieuwd.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:51

Ik vind het heel fijn dat ik geen PB-tjes krijg die over anderen gaan. Ik heb nl. zelf een heel boeiend leven! :7 Die verhaaltjes over anderen....dat zijn toch meestal sprookjes?

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:51

Ik wist al een hele tijd dat er shetlanders bij John zouden komen? Maar weet ook eerlijk gezegd niet meer of ik dat via hier heb gelezen of via iemand gehoord heb.
Vermoed dat laatste, anders was dit topic vast alweer een paar pagina's verder geweest :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:56

Er heeft gewoon een ad op Marktplaats gestaan.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 21:15

ojeeej ongezellige pb's over en weer?

Nou als iemand een gezellige pb wil, just let me know ;) hihi

kaar blan heeft vanaaf nog losgestaan hoor, nouuja in de molen ;) marion heeft he,e rin gezet en me laten zien hoe het werkt.
Wat een luxe ding zeg! Bodem was ook helemaal gaaf! Ga vant weekend/maandag/woensdag ook maar eens oefenen met die dreumes van mij :D toch wel handig, dan had ik nu ook wat kunnen doen.

Hoe is het met jouw dreumes jet?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 21:29

Hihi, mijn peuterpoonie is helemaal.....te gek! Hij doet rare bewegingen......en nu zijn schapen ineens weer eng, terwijl hij daar al aan gewend was. }:0 Ik denk eigenlijk dat hij gewoon een excuus zoekt om maf te doen, en dan met dat frisse weer! Vandaag heeft Zaar zich met hem bemoeit, ik ben een bietje druk met werk deze week...onze longeerbak was toch een beetje hard geworden, dus hij mocht alleen stappen en eventjes draven, dat deed hij braaf. In de losgooi gaat ie dan uut z'n stekker :D

Ik ben dol op leuke PB-tjes, maarre...géén sprookjes! :P

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 22:22

Mallow schreef:
waarom sturen jullie John niet gewoon een pbtje? Of geef m even een belletje, weet je ook meteen waar je aan toe bent :)

Ik vind dat ik het recht heb om mijn mening te geven. Natascha zet hier neer dat Beauty terug komt op SMD en ik vind dat John dit had moeten melden en dit recht heb ik om hier neer te zetten.

Dat jij nou allemaal pbtjes krijgt over anderen in je mailbox zegt denk ik meer over jou dan over de anderen waar over geschreven wordt.

We hebben al eens een namaak moderator hier in dit toppic gehad in de persoon van stalgast. Had ook alleen maar commentaar en zat verder stiekum mee te lezen en jij doet precies hetzelfde.

Zo en verder ben ik helemaal klaar met deze discussie

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 22:38

ik ben vanmorgen vol volle moet naar chelsey gegaan om te longeren.
ik kwan op stal aan en zag dat het wel mee viel met gladheid daar.
omdat cees daar strooit.
nou ik chelsey gepakt om naar de longeerring te gaan.
dat is ons niet gelukt.
want bij de stro en hooi balen lag chelsey op haar knieen.
het was dus nog te glad voor haar.
heb der weer op stal gezet en de knieen schoon gemaakt.
ze heeft vanaf dat het sneeuwde op stal gestaan.
daarom wilde ik haar even er uit hebben.
maar hellaas de volgende keer beter.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 22:48

Pardon????? Dat zegt meer over mij???? Als ik contact hou met sommige mensen, en die blijven constant maar ouwehoeren over van alles wat er gebeurd is, ben ik het op een gegeven moment ook beu. DAAR heb ik het over. Ik bedoelde mijn opmerking richting jou hardstikke goed, meer in de vorm van een advies. Maar als ik dan meteen dit soort dingen over me heen krijg?????

Stiekem mee te lezen? Sorry hor karin, maar ik post vaak zat ook gewone berichten? Ik ben inderdaad minder gaan posten hier omdat het constant en alleen maar gezeik is. Is het niet over John, is het wel over de ypenburghoeve of over de bak.
We waren zo'n gezellige groep, maar daar is weinig van over gebleven.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 22:59

Ireen_ schreef:
Je zusje dat vroeger een vriendinnetje was van mijn zusje Soof? kan het me niet zo voorstellen dat mijn zusje nu al moeder zou worden geloof ik :D Wel spannend!

Hier ook ijzer, irritant! Moest naar de tandarts, m'n fiets ging onderuit maar ik stond nog gelukkig (met fiets onder me ;) ). Yade nog maar even binnen laten staan, misschien kan ze er vanmiddag uit.. erf was een ijsbaan.

Ja die! Bij eem was het ook niet geplant hoor maar uiteindelijk is het allemaal echt super spannend en welkom. Als ik zie hoe ze is veranderd en ze nu in het leven staat was het voor Eem wel een uitkomst :j

De ijzel begon nu ook weer.. Schaatsend naar huis :=

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:06

zo ben al een aardig end op weg met mijn kerstspulletjes.
Morgen weer verder.

Nog geen ijzel hier.
wel koud.Vriest weer.

Jammer dat het niet lukt met chel,Natas.
Maar wat niet gaat gaat niet.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:06

oh my gooood gaan we weer? Ik vind dat natas het gewoon bij Beauty had moeten houden en niet had moeten roepen dat er meerdere paarden komen. (niks gemeens hoor natas, maar dit is voor soms olie op het vuur gooien, onnodig.)
Daarnaast is dit topic in het leven geblazen om op de hoogte te blijven van SMD en zijn (ex)bewoners, dus lijkt het me ook leuk om af en toe wat van John zelf te horen, aangezien we daarnaast alles zelf moeten lezen via bijv. gemeente sites.

Daarnaast ik krijg naar mijn mening te weinig pb's dus mocht iemand wat kwijt willen haha :=

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:15

zeker anita,
wat niet gaat gaat niet.
maarik had vandaag toch wel een stille hoop dat het zou lukken.
maar wat ik al zei volgende keer beter voor chelsey.
ze heeft er nik aan over gehouden gelukkig.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:17

sybje schreef:
oh my gooood gaan we weer? Ik vind dat natas het gewoon bij Beauty had moeten houden en niet had moeten roepen dat er meerdere paarden komen. (niks gemeens hoor natas, maar dit is voor soms olie op het vuur gooien, onnodig.)
Daarnaast is dit topic in het leven geblazen om op de hoogte te blijven van SMD en zijn (ex)bewoners, dus lijkt het me ook leuk om af en toe wat van John zelf te horen, aangezien we daarnaast alles zelf moeten lezen via bijv. gemeente sites.

Daarnaast ik krijg naar mijn mening te weinig pb's dus mocht iemand wat kwijt willen haha :=

Nou bij deze dan een pb hihi

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:18

nataschamarc schreef:
zeker anita,
wat niet gaat gaat niet.
maarik had vandaag toch wel een stille hoop dat het zou lukken.
maar wat ik al zei volgende keer beter voor chelsey.
ze heeft er nik aan over gehouden gelukkig.

Ik zou ook onwijs schrikken! ik was sowieso al huiverig dat syb op der bek zou gaan.. Maar voor Sybje geen bambi-taferelen meer :)
Gelukkig heeft Chels er niks aan over gehouden.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:19

AnitaJoeri schreef:
sybje schreef:

Nou bij deze dan een pb hihi

ssssspannend!! ik ga ff kieke :D :){ <:)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:22

1

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:23

2

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:23

3