Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Steef schreef:Ja ontbijtje op bed zei m'n vader ook al. Maar dan moet ik echt al om half 7 uit bedGa zo denk maar gewoon wat kopen. Moet ik alleen eerst ergens geld vandaan halen, want dat heb ik ook niet
ce_lientje schreef:Steef schreef:Ja ontbijtje op bed zei m'n vader ook al. Maar dan moet ik echt al om half 7 uit bedGa zo denk maar gewoon wat kopen. Moet ik alleen eerst ergens geld vandaan halen, want dat heb ik ook niet
steefje toch... je weet toch al heel lang dat moederdag eraan komt!![]()
misschien wat harder zoeken naar werk?
aatjuh12 schreef:nahh echt he.. ik kan me niet herinneren dat ik zo met geld om ging op die leeftijd steef
wat heb jij voor je moeder celien?
oowhh haha jaa dan is ze wel al iets ouder dan ik
Steef schreef:Ja ontbijtje op bed zei m'n vader ook al. Maar dan moet ik echt al om half 7 uit bedGa zo denk maar gewoon wat kopen. Moet ik alleen eerst ergens geld vandaan halen, want dat heb ik ook niet
ce_lientje schreef:aatjuh12 schreef:nahh echt he.. ik kan me niet herinneren dat ik zo met geld om ging op die leeftijd steef
wat heb jij voor je moeder celien?
oowhh haha jaa dan is ze wel al iets ouder dan ik
nou ik zit nog even te twijfelen ze zegt dat ze een plantje wil omdat ze moederdag geldverspilling vindt...
maar ik denk dat ik een bon geef zodat we samen kunnen lunchen of uit eten gaan want ik zie me mamsie nu niet meer zoveel natuurlijk
aatjuh12 schreef:hahaha dat klinkt wel weer heel wijs jeanetmaar je hebt gelijk.. al die keren dat jij naar de peuterspeelzaal moest.. en je moeder eigenlijk liever had blijven liggen