Dat geeft niet! Je moet er trots op zijn, heel bijzonder!!
JoNew
Geplaatst: 31-10-10 11:42
Kel! Zag ik op de site van de kinderopvang waar remco heen gaat:
Nieuwe pony op Stal Jasper Op Stal Jasper staat sinds kort een nieuwe pony, Taco. Taco valt zeer in de smaak bij de ervaren ruitertjes. Taco is namelijk een beetje koppig en eigenwijs. Dat zijn precies goede eigenschappen voor een leuke pony voor de PonyClub
Fiek wij komen per 1 december terug! Stal is zo super lief voor ons om de paarden in een manegebox te zetten. Wel met de voorwaarde dat ze in de manege mee moeten lopen mocht het nodig zijn.Ze hebben dan natuurlijk 2 manegepaarden minder dus dan moeten die van ons bijspringen. En dat verdelen we dan met zijn 3en.
Maar vinden we niet erg, zijn al blij dat we terug kunnen! En we kennen toch alle instructeurs dus die letten vast wel op! Toch meiden
annitavier
Geplaatst: 31-10-10 11:50
Jo en ik zijn al af aan het tellen!!
Ben nu wel een beetje jaloers op Daphne, zij heeft straks al een binnenbak!!! ik ga zo maar in de regen rijden of longeren.
Laatst bijgewerkt door annitavier op 31-10-10 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Met wie ga je viertal rijden Fiek (zag ik op je hyves)
_Fieke
Geplaatst: 31-10-10 12:32
Shar met Zoran Ik met Brandy (de broertjes gezellie bij elkaar ) Kel met Taco Nadine met Yara
_Fieke
Geplaatst: 31-10-10 12:39
ik ga hardlopen dinsdag sporttest voor de politie
sniesie
Geplaatst: 31-10-10 13:52
Joh, die paarden vinden het vast helemaal leuk in de manegeles! Wel fijn dat jullie niet lang meer hoeven te wachten.
Vandaag weer op pad geweest, losrijden en tussendoor ging erg fijn, alleen de proeven weer wat minder... 177 en 182. Maar goed, weer een beetje beter En Thanks Marije
Oh ik twijfel er ook niet aan hoor dat ze het wel leuk vinden in de manege! En idd super fijn dat we gewoon straks weer lekker op Jasper staan.. Nog een maandje maar!
Leuk Fiek dat viertal! Hoop dat ik misschien ook nog meekan doen, maar vrees van niet.. Heb dan te weinig tijd om te oefenen.. Had wel al een leuk thema!
Ja, Daphne vandaag en Jo en ik 1 december We zijn echt onwijs blij
Talida
Geplaatst: 31-10-10 14:37
Haha hoezo dan, miste je de binnenbak te veel?
annitavier
Geplaatst: 31-10-10 14:48
Ja, een beetje wel (zijn toch een beetje verwend denk ik) en het is er erg donker dus als je s avonds alleen bent is dat niet echt grappig! Ook kwam ze vorige maand met de mededeling dat we per 1 november zelf weer moeten uitmesten en ook dat vonden we niet zo leuk.