lekkere dure kat coby

kim succes met je tentamen is vandaag de laatste?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:De Kosten voor het corrigeren bedraagt op lokatie eur 80,00 incl. voorrijkosten, voor 2 zadels betaal je eur 60,00 per zadel, vanaf 3 zadels betaal je eur 50,00 per zadel. Uiteraard geldt dit voor de zelfde lokatie op het zelfde tijdstip. Voor het corrigeren bij Mr.Ed Superstore in de winkel betaal je eur 50,00 per zadel
Kimbaie schreef:Zijn er nog mensen die hun zadel willen laten aanpassen? Ik wil namelijk iemand laten komen die de zadels ter plaatse aanpast. Dit kan bij mr. Ed.Citaat:De Kosten voor het corrigeren bedraagt op lokatie eur 80,00 incl. voorrijkosten, voor 2 zadels betaal je eur 60,00 per zadel, vanaf 3 zadels betaal je eur 50,00 per zadel. Uiteraard geldt dit voor de zelfde lokatie op het zelfde tijdstip. Voor het corrigeren bij Mr.Ed Superstore in de winkel betaal je eur 50,00 per zadel
That reminds me. Desiree heb jij nog een zadel uitgezocht bij van Rijs?
edit: zie ik toch ineens mijn kat kreupel lopen. Ik heb hem gelijk gepakt om te kijken, maar ik zie niets. Hij mauwt heel zielig als ik eraan zit. Ook zit hij al zeker een half uur zielig op schoot terwijl hij echt geen schootkat is. Wat denken jullie? Dierenarts?
Splinter schreef:ik zou ff wachten met de DA, goed pootje nakijken of er niks in zit en checken of het uiteraard niet gebroken is,
mijn kat sprong wel eens van iets te hoog af, liep dan ff een paar dagen mank,
loopt hij over 4 dagen nog zonder verbetering dan zou ik naar da gaan;)
edit; je gaat al, dan weet je het iig zeker,
taverno schreef:Dat zal je altijd zien,is zo`n dier bij de dokter kan hij ineens weer lopen.![]()
Toch niet helemaal voor niets geweest.Is hij makkelijk met pillen?
de mijne is echt een ramp met pillen ingeven.