Moeten hier ook nog beetje kletsen haha 
Anders krijgen we hem niet vol voor onze meeting 
Vanochten rijles(je) gehad op school.
Ging op Westy, vosruin, opzich een schatje maar met poetsen zon zenuwenpees
Heletijd bewegen enzo, het begin stond hij alleen op de poetsplek steeds laag(hoog kon niet omdat hij vaststond
)steigeren
.
Ik dacht dit word wat....
Nou Zadel erop komt de instructrice, Ja als jullie een paard met koliek willen zien NU meekomen iedereen mee een meisje bleef bij de paarden. Paard had zich vastgerold dus moest ook omgetrokken worden. Dier lag te kreunen, deken lag helemaal raar gedraait van het rollen(hij was al vanaf gister avond koliekerig en ook al diverse spuiten gehad). Uiteindelijk met touwen om dr kootbeenderen heen in de stal naast haar trokken een paar sterke mannen dr om maar touw brak
. Gelukkig lag ze nu los genoeg om over eind te krabbelen. Is even mee in de binnenbak gestap tot de DA kwam.
En toen moesten wij toch nog maar even rijden. Had begin weinig vertrouwen in Westy, hij was me iets te oplettend en ook beetje fris(had een week stil gestaan) Na 1x wegschieten was het oke. Uiteindelijk nog 60cm met hem gesprongen, dressuur matig had ik hem momenten nagevelijk en andere momenten lieptie met de kop n de lucht en liet me regelmatig zijn bles even zijn(ja hele mooie bles hoor 
Nou bestig verhaal 
Les was opzich heel leuk, en de koliek sneu voor het paard maar wel even een intressant iets, later bleek een ander paard ook nog ziek, lag heel veel en beetje zweterig maar at nog wel. Maar waarschijnlijk gewoon niet helemaal lekker in zijn velletje(net als wij wel is een BLUHH dag hebben.) Paard met koliek geen idee hoe het nu gaat. Hoor het morgen wel van klasgenoten(een meisje woont boven het ptc)dus zal het wel horen