Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
djinnie schreef:Ik wil met Moonie ook graag meedoen met de reading. Hij is al een keer 'gedaan', maar als het in person is vind ik dat wel des te leuker. Doen we het gewoon nog een keer...Yihaaa!![]()
Dus eh, ikke ook op de lijst met ponypeerd?
@Madje: balen van je hoofdpijn. Het zou verboden moeten worden!![]()
@MlizS: snik snif snuffel....Kom maar weer terug, het heeft al lang genoeg geduurd.![]()
(Daarnaast kan Moon eindelijk Heli d'r uit lopen en heb ik dat nog niet kunnen doen. Wedstrijdje; jij op Heli en ik op Moon moet nog wel...
@Xeen: fijn dat je moeder naar huis mag. Is ze in ieder geval lekker dichtbij!
AnitaJoeri schreef:joepi wil ook voor reading
Er is nog een lichte plek te zien op de scan. Maar ik vraag me af (dankzij Aniet
) of het niet van een oude blessure kan zijn.. tenslotte zat er vorige x ook nog iets minimaals, wat nu wel weer wat verbeterd was.. Ko heeft littekenweefsel op zijn sesambeentjes, ook een oude blessure (in ieder geval niet bekend bij mij) Ik ga morgen ff de arts bellen en vragen of dit mogelijk is.. had zo gehoopt eindelijk klaar te zijn,maar zou nu dus over ca 8/9 weken wéér terug moeten..zucht...
Ik kan de 1e datum niet, de laatste 2 wel 

!
).
was vanochtend al op stal geweest. Of had je mij er ook al op gezet kaar?spettertjuh schreef:Zoals het er nu voor staat is de eerste reading al vol. Gekke Johnie gaat met Diddlepony......
johnvt schreef:spettertjuh schreef:Zoals het er nu voor staat is de eerste reading al vol. Gekke Johnie gaat met Diddlepony......
IKKE WEL, leuk he