Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zondebokje

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 14:44

hmm ok ...

MlizS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:32

Lieve mensen, bedankt voor de goede zorgen! voor mij, mn moeder en natuurlijk mijn paardjes! en ook ik zal jullie heeeel erg gaan missen! tot snel xxx

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:37

Ik wil met Moonie ook graag meedoen met de reading. Hij is al een keer 'gedaan', maar als het in person is vind ik dat wel des te leuker. Doen we het gewoon nog een keer...Yihaaa! Clown

Dus eh, ikke ook op de lijst met ponypeerd?

@Madje: balen van je hoofdpijn. Het zou verboden moeten worden! Boos!
@MlizS: snik snif snuffel....Kom maar weer terug, het heeft al lang genoeg geduurd. Huilen
(Daarnaast kan Moon eindelijk Heli d'r uit lopen en heb ik dat nog niet kunnen doen. Wedstrijdje; jij op Heli en ik op Moon moet nog wel...
@Xeen: fijn dat je moeder naar huis mag. Is ze in ieder geval lekker dichtbij! Ach gut

MlizS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:55

djinnie schreef:
Ik wil met Moonie ook graag meedoen met de reading. Hij is al een keer 'gedaan', maar als het in person is vind ik dat wel des te leuker. Doen we het gewoon nog een keer...Yihaaa! Clown

Dus eh, ikke ook op de lijst met ponypeerd?

@Madje: balen van je hoofdpijn. Het zou verboden moeten worden! Boos!
@MlizS: snik snif snuffel....Kom maar weer terug, het heeft al lang genoeg geduurd. Huilen
(Daarnaast kan Moon eindelijk Heli d'r uit lopen en heb ik dat nog niet kunnen doen. Wedstrijdje; jij op Heli en ik op Moon moet nog wel...
@Xeen: fijn dat je moeder naar huis mag. Is ze in ieder geval lekker dichtbij! Ach gut

Haha ja maar heli gaat nou eenmaal zachter met mn moeder dan met mij, ik kan er ook niks aan doen.. Je zag het op het strand! heli liep bijna iedereen er uit hhaha

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:13

joepi wil ook voor reading

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 18:16

AnitaJoeri schreef:
joepi wil ook voor reading

zei hij dat??? Clown

Heb je bonbonnetjes al gehaald????? ben je al dronken?? Haha!
ga ff weg ben straks weer terug oke

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 19:55

Nou ben nog even terug maar ga zo slapen denk ik morgen wil ik weer gezond op. veel bok plezier nog en misschien tot morgen xx

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 19:56

Helaas is Ko'tje nog steeds niet 100% genezen verklaard. Verdrietig Er is nog een lichte plek te zien op de scan. Maar ik vraag me af (dankzij Aniet Knipoog ) of het niet van een oude blessure kan zijn.. tenslotte zat er vorige x ook nog iets minimaals, wat nu wel weer wat verbeterd was.. Ko heeft littekenweefsel op zijn sesambeentjes, ook een oude blessure (in ieder geval niet bekend bij mij) Ik ga morgen ff de arts bellen en vragen of dit mogelijk is.. had zo gehoopt eindelijk klaar te zijn,maar zou nu dus over ca 8/9 weken wéér terug moeten..zucht...
Ko reageert verder totaal niet gevoelig bij knijpen in de pees en op de buigproef loopt hij 100% goed!!
Wat denken jullie ervan?

Ik heb trouwens soortgelijk mailtje gehad van die Nancy, met dezelfde kosten. Er staan er inmiddels al 6 op de lijst, en missch straks al wel meer, dus missch moeten we wel 2 data gaan prikken Knipoog Ik kan de 1e datum niet, de laatste 2 wel

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 19:57

Doei!

vanmiddag foto's van Zeur gemaakt Haha!
Komen nog wel op bokt Zeur Bloos
Ze zijn erg leuk Ja !

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 20:52

Balen Anous dat t nog niet over is. Maar het klinkt aannemelijk dat t een oude blessure is.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 20:58

Lastig Anous.. Bij Evita was er vorig jaar ook een plekje te zien op de diepe buigpees waarbij het moeilijk te zien was of dat nou oud littekenweefsel was of een (nieuwe) lichte peesblessure. Ik kon me toen herinneren van de scan daarvoor (2 jaar geleden) dat ze daar ook al littekenweefsel gezien hadden.. Omdat haar pees toch wat opgezet was dachten ze dat het waarschijnlijk een oude peesblessure was die weer een beetje kwam opspelen.. een zwakkere plek zeg maar, die geirriteerd raakte doordat ze anders was gaan lopen (wat weer door de knie kwam Clown ).
De veearts vertelde toen wel, dat je littekenweefsel vrijwel altijd blijft zien op de scan!

Maar er is geen achteruitgang toch, ten opzichte van de vorige keer? Dat zou betekenen dat je met het draven en galoperen wat je nu doet in ieder geval geen kwaad hebt gedaan.. lijkt mij Lachen

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 21:20

nou moeilijke keus hoor anous.....weer 8 tot 9 weken wachten...vind het moeilijk heb hier geen ervaring in...maar ik denk dat ik na een tel aan de da ik misschien toch iets meer ging proberen dan 4x4 draven enz...
Wat zeggen ze daar ervan dan dat hij wel 100% goed loopt op de buigproef??
Mag je nu nog steeds niet meer dan 4x4 min?? want idd kan je je afvragen of het niet iets ouds is.

Maar nogmaal heb hier geen ervaring in dus moet je denk ik maar doen wat je gevoel zegt.
Jij kent hem het beste en je merkt gauw genoeg aan hem als het niet goed gaan met lopen.

Nou dit was het ga nu slapen oke doei doei

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 21:20

Zoals het er nu voor staat is de eerste reading al vol. We hebben dan 10 paarden. Madelon ik heb je erop geschreven met Heli en Donna....Gekke Johnie gaat met Diddlepony......Dus als misschien komt ze twee keer. De lijst hangt in de kantine.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 21:23

Ik ga ook naar mijn mandje.....welterusten iedereen en tot morgen

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 21:39

Ben ik alweer te laat waarschijnlijk Clown was vanochtend al op stal geweest. Of had je mij er ook al op gezet kaar?
Ik kan opzich ook met mijn ov gratis naar haar toe gaan, maar zal wel lang reizen zijn!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 22:07

spettertjuh schreef:
Zoals het er nu voor staat is de eerste reading al vol. Gekke Johnie gaat met Diddlepony......

IKKE WEL, leuk he

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 22:15

johnvt schreef:
spettertjuh schreef:
Zoals het er nu voor staat is de eerste reading al vol. Gekke Johnie gaat met Diddlepony......

IKKE WEL, leuk he

geweldig hoor Johnnie,dat je dat durft.Heb je nu het raadsel al eens opgelost en die € heb ik niet die heb ik weggegeven .DUS WAAR IS NU DIE €

Even voor de nieuwe onder ons.

3 mannen kopen een tent en betalen elk €10 .De eigenaar komt er achter dat tent maar €25 kost en stuurt hulpje met €5 erachteraan om terug te geven.Hulpje stopt €2 in zijn zak omdat hij dat niet in drieen kan delen en geeft ze alle drie €1 terug.Ze hebben dus nu €9 per persoon betaald. 3 keer 9 = 27 + die 2 gestolen € =29 .WAAR IS NU DIE ENE EURO

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 22:25

Hou niet van RAADSELS, misschien in de zak van het hulpje??

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 22:30

KOM OP jOHNIE NOG FF BLIVEN DENKEN HOOR.ZET ANDERS HET WEERBERICHT ER MAAR WEER EENS OP

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 22:30

Madje ik heb je pb gestuurd

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 22:36

Vanavond is het wisselend bewolkt en ontstaat er mist of breidt de al aanwezige mist zich verder uit. De temperatuur komt vannacht met een licht aantrekkende wind en toenemende bewolking niet onder de 5-6 graden uit.

Morgen beginnen we de dag met temperaturen rond een graad of 6, daarnaast is het nevelig of mistig en is er op veel plekken laaghangende bewolking aanwezig. Gedurende de ochtend neemt de bewolking toe, daar zult u waarschijnlijk niet veel van merken want het is al erg grijs buiten, en gaat het rond het middaguur vanuit het noordwesten licht regenen op nadering van een inactieve storing. In de middag wordt de vochtige lucht naar het oosten toe verdreven en komt er met een naar het noordwesten draaiende wind drogere maar ook koudere lucht het land binnen. Vrijdagavond is het prachtig opgeklaard, misschien dat het uiterste noordoosten van het land nog een enkel buitje te verwerken krijgt maar dat mag eigenlijk geen naam hebben. De nacht naar zaterdag verloopt een stuk kouder dan de afgelopen nachten het geval was en lokaal daalt het kwik tot waarden rondom het vriespunt.

Overmorgen lijkt een prima dag te gaan worden. Er is weinig bewolking boven Nederland dus de zon krijgt veel speelruimte. De temperatuur doet, na een frisse nacht, met 8 graden niet onder voor de temperaturen eerder in de week. De wind waait uit de noordwesthoek en is matig over land en krachtig aan zee.

Daarna blijft het in eerste instantie vrij rustig weer, met genoeg ruimte voor de zon en temperaturen in de buurt van de normaal. Op maandag komt er vanuit het noorden nog wat kouder lucht aan en kan er op dinsdag een enkele bui vallen met in het oosten mogelijk een licht winters karakter.Vanaf woensdag wordt het geleidelijk weer wat zachter maar ook onstuimiger.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 22:39

kijk das nou weer leuk als het zo door gaat eind van de maand paardjes op het land en wij lekker aan de bbq.Gezellie hoor

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 22:42

ZEKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, kan niet wachten tot de paarden naar buiten kunnen, heerlijk die beestjes op het land en wij aan de BBQ met ons allen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 22:59

Ik moet nu de 1e 3 weken 3x6 minuten draven en 2 rondes extra galop (dus totaal 6 rondes) Maar goed ik galoppeerde soms al wat extra Bloos
Over 3 weken moet ik nog 2 galoprondes erbij en 4x5 minuten draf...

Mag het dus wel verder opbouwen maar het blijft gewoon een beetje k. ut... Officieel mag Ko natuurlijk nog niet los en niet longeren. Vooral het longeren zou ik erg graag weer oppakken i.v.m. spieropbouw enzo (met pessoatuig)

Ko loopt eigenlijk hartstikke goed, liep eigenlijk al vrij snel niet meer onregelmatig (zo'n 3 weken na 1e scan niet meer denk ik) Hij voelt zich volgens mij ook gewoon goed. Als hij echt last zou hebben dan had hij (denk ik) ook moeten reageren op het knijpen van de pezen.. maar meneer stond heerlijk met oortjes naar voren!!
Ik ga ze morgen ff bellen, ik wil toch gewoon ff weten of t een oude blessure kan zijn.. wordt vervolgd dus Knipoog

Ik heb ook zin in bbq en paardjes op het land Ja

studentje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 23:01

Weltruste iedereen!
Ben benieuwd naar je foto's Xeen!
Enne Nous hoe zit het met ons ritje morgenmiddag?