Eeh, geen idee. Misschien dat 'ie een vervanger had en dat ie samen met die vervanger kwam ofzo. Maarja, nog steeds niet dus, vét poedersuiker want ze moeten donderdag ook voor de kar. Donderdag hebben we ook 1e keer priveles trouwens, proefles, allebei een half uur
Pfoeei, hoefsmid geweest, paarden gewassen en buitenritje gemaakt. Morgen om 8 uur bij Harm en dan tot 12 uur met de kar. Geen privéles morgen, ze is ziek, maar vrijdag maken we een nieuwe afspraak. Ik heb het boek voor het ruiterbewijs vandaag gekregen, jeeemig wat een dikkerd
maajjj ben k weer gistre de hele dag gewerkt (van 8 tot 5 ) in een heerlijke koele winkel stukke koeler dan buiten daarna same 2 andere eten gekookt en toen naar het meer gegaan en daar hebben we toen 's avonds/naja ook wel 's nachts nog gezwommen (toen we met z'n 3e 2 flessen wijn op hadden ) en vdaag opgepast en nu ben k moe
maarre leo waar en wanneer ga je je ruiterbewijs halen?
Oja lot, ik hoop dat je dit nog leest, maar wil je morgen om 3 of 4 uur Mischa en Winner wassen? Ik ga sochtends namelijk naar Haren en dan smiddags wil ik graag wassen, bel anders even als je thuis bent ofzo ..
Ik ben terug. Het was zooo gaaf, en ik heb gezwommen met de paarden en illegaal gezwommen in het tuincentrum. En heel dronken geworden en paard gereden en bruin geworden en nu ga ik foto's kijken.
ik ga nu echt niet lessen.. Dan ben je echt gek als je dat doet. Dat is gewoon zielig, zowel voor je paard als voor jezelf. Ik ga wel naar buiten ofzo.
Wij hebben dat net afgesproken, is de eerste keer en allebei een half uurtje. Zij kan ook niet savonds, dus het moest wel rond deze tijd ong. Naja we zien wel, paarden zijn het opzich wel gewend en ik denk niet dat we heel veel meer doen dan dat zij ons een beetje leert kennen
maar leo ga je op paardjes van daar of op een van jullie? ze hebben daar trouwens echt vet toffe haffies enne je krijgt een theorieles en daarna weet je zowat alles wat je moet weten hadde lee en ik ook k had 2 fout en zij dacht ik ook zoiets