Sas als je niet alleen kan wil ik wel met je mee hoor! Tjits kan het met iedereen vinden en vind ook wel veel eng, maar hij is wel kalm (zolang het geen zomer is met enge parasollen)!
hahahaha maar parasollen zijn dan ook wel heeeel eng he en ze zijn ook zo groot en gekleurd en dan lijkt het net alsof ze op je af komen . hahahaha dat weet ik nog wel met manda (en een paraplu... met zeer lastige eigenares die vond dat ze wel kon doorlopen en ondertussen schelden tegen aad dat ie zn paard onder controle moet houden...)
Ja echt eng zijn die dingen he Vooral als je de strandafrit afloopt en er opeens zo'n groot gekleurd ding staat! Nee dan moet je heeeeel snel omdraaien en keihard wegrennen, wie weet bijt hij wel Haha! Ja Manda is natuurlijk ook zo'n muts (door Fenna's toedoen )
Maar nee.. Tjits vind wel veel eng, maar ik weet inmiddels wel wat die eng vind dus ik kan het meestal voor zijn.. Dus het gaat super op buitenrit!
en atlas zn oogkleppen staan ook helemaal naar de zijkant toe en hij kijkt ook heel erg echt zo elk weggetje in kijken (draait gewoon leuk zijn hele hoofd om de mafkees )
Mazzel vind weinig eng, alleen na tijdje is het goed en wil meneer niet meer verder en doet hij er alles aan om om te keren en terug te kunnen naar stal, achteruit, vooruit, omdraaien, wijken, echt van alles. Bij mij is hij er buiten nog nooit vandoor gegaan.
Ik zou het allebei niet willen missen, het is allebei leuk. Ik vind het alleen jammer dat we met de kar het duin niet in kunnen, dat lijkt me ook super.
Cooool (H) heb ik ook weer een excuus om weer eens naar buiten te gaan
Heb je daar een excuus voor nodig dan???
@ Sas, anders gewoon wachten tot de zomer dat wij er zijn, dan kan ze zich achter Major zijn dikke kont verstoppen als het eng is. Die schrikt toch nergenstvan (staat in de gebruiksaanwijzing)
Nee eigenlijk niet maar ik heb normaal natuurlijk zo weinig tijd dus sinds jij bent geweest ben ik ook al niet meer naar buiten geweest... Moet ik echt snel weer eens doen!
Ik hoorde net van een vriendin dat de eigenaar Ontaro weer weg wil brengen. Ik weet alleen niet of het voor rijden of mennen is. Als het voor rijden is zou ik het echt heel erg vinden, juist omdat ik zo m'n best er voor doe...... Even goed navragen dan maar!
Ow dat zou wel jammer zijn ja! Maar mischien is het inderdaad wel voor het mennen of wil hij dat Ontaro vaker gereden wordt? Hij weet vast wel dat jij meer dan je best doet!
En antoinet: als het gaat om vaker rijden. Ze hebben daar toch ook niet meer tijd want er staan daar heel veel paarden. Dus dan zou je juist denken dat hij er iemand bij zou nemen?
Vanochtend tentamen Marketing & Communicatie gehad. Benieuwd hoe dat is afgelopen
Net ook weer naar Lune geweest, rijden ging de laatste 20 minuten ofzo wel aardig, daarvoor was het niet zoveel soeps Ze is best moeilijk als er andere paarden in de bak rijden vind ik...