manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:28

Happy birthday Kims!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-10 19:44

Nou Kim, jij hebt wel een heeeeel groot cadeau gekregen :oo Een heel dik pak sneeuw!
;) Collega op het werk was er gister erg blij mee. Al die sneeuw op zijn verjaardag. De rest van de collega's trouwens ook. Snelwegen afgesloten, veel te lange reistijden, weinig kids op de groepen. Kom ik vrolijk binnen wandelen. "Jij al hier?!" Tsja, de trein reed die morgen prima. Doordat de bus te laat kwam én Schiedam uit kroop, had ik een half uurtje vertraging. Ook op de terugreis naar Breda eigenlijk geen problemen. Komen we met de hele gang aan in Zundert "goh jij ook hier? Heel de randstad ligt toch plat?" Uh.. niets van gemerkt. Gelukkig! We gingen Sintekerste-dobbelen, dus daar was ik wel graag bij :):) Vanmorgen smsjes vanuit Zeeland over een pak sneeuw, maar ook toen reed de trein prima :) Al ligt hier wel veel sneeuw zeg! Foto moment! Dus Tink heeft zich weer uit mogen leven 8-)

Jullie ook niet ingesneeuwd?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-10 20:56

De foto's van ons sneeuw-monster! Van hem mag het echt het hele jaar wel sneeuwen :D Gelukkig heeft hij daar niets over te zeggen :Y)

Hee jij.. Foto's? We gingen toch spelen?
Afbeelding

Kijk nou, er ligt sneeuw? :? Dan moet je spelen!!
Afbeelding

Jiehoe!
Afbeelding

Dat bevalt me meer :):)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hoezo.. stoppen? Ik heb het niet koud!
Afbeelding

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 13:13

Ingesneeuwd nog niet, maar tis wel ff wennen zo'n pak sneeuw :+ Hier in de straat zijn al verschillende auto's vastgelopen, dan duwen we ze maar weer los :') Naar stal doe ik er ook 2 x zolang over, want dan staat er weer ineens een opstopping enzo. Maargoed, we komen er nog, das t belangrijkse!
Geweldige foto's van Tink :)) Die heeft t echt naar zn zin he!!
Bloem vindt t veeels te koud, Siep heeft er nog wel lol in. Bij paarden ist ook wat onpraktisch, maar ze vinden t geweldig als je met ze in de sneeuwbak bent. Orson stort zich het liefste gelijk ter aarde zodra die de sneeuw onder zn voeten voelt :+ (Dus Bianz; volgend jaar gewoon meenemen op winter-sport!!)
Helaas geen tijd om foto's te maken, want ben veel aan t werk. Morgen lekker dagje vrij, dus misschien dan een kans ervoor. Want het is wel erg mooi!
Kids hebben wel op goede moment vakantie; voor hun kan de lol niet op met die sneeuw. Dus ik ga zo maar weer eens een middagje sleetje rijden ;)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 01:08

Wat een heerlijke foto's Anne!

Hey meiden!
Hierbij even een berichtje uit Tenerife!
We zijn zaterdagochtend echt supervroeg al naar het vliegveld vertrokken aangezien er dus 20 cm sneeuw al bij ons lag. Hierdoor kon ik niet meer langs stal (zoals ik gepland had) en daar baalde ik echt enorm van!
Maarja om de vlucht te missen doordat ik dus nog langs stal wilde dat ging ook moeilijk aangezien ik dus met mn vriend, ouders en broertje op vakantie ging!
Naja, dus al voor 8 uur zaten we in de auto op weg naar Charlerois... Reis ging redelijk voorspoedig. Konden niet echt goed doorrijden door de slechte weersomstandigheden. Uiteindelijk wel op tijd aangekomen voor de vlucht (ruim op tijd, dus ik balen).
En toen werd de vlucht ook nog met 1,5 u vertraagd :(
Maar we zijn dus wel gewoon goed aangekomen! Gisteren lekker van t zonnetje genoten en de omgeving een beetje verkend. Vanaf een uur of 3 werd het helaas bewolkt en begon t wat te regenen (met veel wind).
Vandaag een bewolkte dag met veel wind en beetje regen, wel jammer dus! Wel 23 graden hoor, dus dat is prima te doen! Hebben auto gehuurd en zijn helemaal naar het noorden van het eiland gereden.
Daar naar een dierentuin geweest, was echt supermooi joh! Met dolfijnenshow en orkashow en heeeeel veel papagaaien en nog tijgers, jaguars, panters en veel meer. Veel foto's gemaakt dus!
Hopelijk morgen weer wat beter weer, dan gaan we naar een waterpark :D

Hoe is t allemaal hier?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 09:11

Hoi,
het is zo te zien al een tijdje stil hier!
Zo Bar, lekker er tussen uit.
Wanneer kom je weer terug?

Kims, fijne verjaardag gehad? Heb je nu lekker vakantie?
Anne, wat een gave foto's van je hondje, die oren zijn zo grappig!
Thirz, Marieke, Bianz, Cis, hoes ist met jullie?

Ben zelf even niet meer op bokt geweest omdat er bij ons ook t een en ander gebeurde. Mijn oma is ook ondertussen overleden, dinsdag 2 weken terug en we hebben vorige week zaterdag de begrafenis gehouden. Wel een hele mooie dienst was dat.

Iedereen fijne feestdagen gehad?
Nog leuke dingen gedaan?
Hoe ist met jullie paarden?
Voice is lekker in de training, we hebben nu heel veel oefeningen erbij geleerd, Voice pikt het erg goed op.
We kunnen nu ook traver, keertwending om de achterhand, galopswissel en we zijn nu bezig met appyeren (als ik dat goed schrijf) echt super leuk!
8 januari rijden we onderlinge wedstrijd bij ons op stal en dan rijden we m2 voor t eerst.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 16:31

Appuyeren :D
Ik ben sinds maandag weer terug en sinds dinsdag alweer aan t werk (helaas :D)

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 16:47

haha oja dat ziet er logischer uit ;)

Ok ja had je nog niet op stal gezien dus wist niet of je al terug was.
Was het leuk?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-10 18:34

Gecondoleerd Nel..

Hee vakantieganger! Hoe was t Bar? Maandag meteen langs je paarden voor een knuffel? :) Speciaal voor jou hebben we de sneeuw hier weggefohnd! Fijn hè :D (is de overgang qua temperatuur wat minder groot hè := ) Hoe was het weer daar verder nog? Nog mooie, regenloze dagen gehad hoop ik?! Ging de terugreis beter dan de heenreis? Enne; foto's? O:)

Leuk dat het zo goed gaat allemaal met Voice en jou *D Daniël is zeker ook veel met Voice aan het trainen in zijn nieuwe rijbroek. Daarom pikt Voice het vast zo goed op, je hebt gewoon een extra trainer in huis! ;) hihi Maar wel leuk dat ze het allemaal zo snel oppakt zeg! Laat je foto's maken de 8e?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:39

Ja vraag aan Wilco of hij de 8ste foto's maakt.
Daniël is echt leuk met Voice, hij helpt me goed.
Als hij op Voice zit zegt hij gelijk: "draf Voice"
Dat is zo leuk en dan in draf zegt ie "staan zit staan zit" en dat gaat al best goed!
Na het rijden helpt ie met de peesbeschermers af te doen, dat weet ie precies hoe dat allemaal moet.
Hij heeft zn eigen borstels en daar mag mama niet mee borstelen, dus ja hij neemt het wel goed van me over, hopelijk mag ik altijd op voice blijven rijden van hem ;)

We hebben vanmorgen Daan voor t eerst voor de kar gezet.
Hij was super braaf en we hebben met hem door de buitenbak gereden met de kar, stap en draf en halthouden ging heel goed, hij was heel braaf!
Echt super pony's.
Nu sparen voor een grote kar en dan tweespan rijden met Voice en Daan.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 10:33

Ja, was idd rustig hier!
Gecondoleerd nog Nel met je oma! Fijn dat de dienst mooi was. En fijn dat het met Voice en Daan allemaal zo goed gaat :)
Bar ook weer terug uit de zon, leuk gehad?

Gelukkig is de sneeuw weer bijna verdwenen, dus kunnen we weer buitenritjes maken! Want voor als Anne woensdag komt, moeten we wel nog even geoefend hebben he :+ ;) Gaat het lukken om je stalen ros mee te nemen Anne? Ik hoop dat we een zonnetje hebben :j

Vanavond heb ik slaapdienst; ga dus voor het eerst sinds járen weer eens vuurwerk afsteken met de kids, ben benieuwd :=
Jullie allemaal fijne jaarwisseling en op naar een mooi 2011!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 12:05

Wat leuk Nel dat Daan het zo goed doet voor de kar!

Mijn oud en nieuw was echt een ramp! Moest gisterochtend nog werken van half 9 tot 1 en voelde me al heel de ochtend totaal niet lekker. Mega veel hoofdpijn en misselijk... Dus toen ik thuis kwam ben ik even gaan liggen en toen leek het wat beter te gaan en ben ik naar stal gegaan.
Daar was ik aan t uitmesten en werd opeens echt super beroerd. Ging vol over mn nek...
Dus maar naar huis en daar moest ik weer meteen spugen. Ben toen mn bed in gekropen en moest echt ieder half uur spugen (en was heel erg aan de diaree).
Savonds begonnen met wat thee te drinken, maar het kwam er steeds weer uit.
We zouden eigenlijk naar vrienden van ons gaan, maar dat ging dus niet door. Heb de hele avond in bed gelegen :(!
Gelukkig vanaf 12 uur niet meer gespuugd en nu voorzichtig wat gegeten. Voel me echt zo slap als een vaatdoek. Dus kan alle plannen van vandaag ook wel vergeten...

Maar hebben jullie het wel leuk gehad?

Gelukkig nieuwjaar allemaal :D

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 15:34

Gelukkig nieuwjaar iedereen!! Dat 2011 maar een superjaar mag worden!

Thirz, hoe is het nog gegaan? Hebben ze allemaal hun vingers nog? Of zat je vannacht op de EHBO met de kids?
Bar alweer wat beter?

Ik heb een tijdje niks van me laten horen, sorry! Andere vrienden van ons vroegen onder welke steen we de laatste tijd leven, zodat ze ons nog ff op konden zoeken :') Ik ben vandaag voor de (hopelijk!!!!) ALLER ALLER ALLER ALLERLAATSTE keer aan mijn huiswerk bezig. Ik ben mijn dossier vandaag aan het afronden. Als het tegenzit moet ik morgen nog hier en daar wat doen, maar dan is het echt finito! De 18e heb ik mijn assessment en hoop ik dat mijn dossier voldoende is. Aan mijn niveau ligt het niet meer, dat hebben de docenten al gezegd. Dus geen stages in timboektoe meer voor mij. Ik ga er gewoon voor en a.s. maandag doe ik alvast aan een potje voorhuilen voor de grote-assessment-dag. Als ik die dan heb gehaald ga ik Kleenex opbellen of ze een grootverpakking tissues hebben.

Meiden, ik heb het zo GE-HAD! IK heb wel genoeg geknokt dacht ik zo.

Maargoed. Als alles dus mee zit geef ik in februari ongeveer een mega-feest. Ik moet nog even bekijken in welke vorm ik dat ga gieten maar jullie horen ervan. Zal het leuk vinden jullie allemaal weer eens te zien!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 15:53

Jeej PARTY! Tegen die tijd ben ik vast weer beter ;)
Je kunt het wel zeggen Kim dat je nu genoeg hebt gedaan! Heb echt wel diep respect voor je meis!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 22:06

Allemaal gelukkig nieuwjaar!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 23:04

Allemaal een gelukkig en gezond 2011 met veel mooie dingen en vooral veel gezelligheid met zijn allen! Kims, je feestje is daarvan een perfect begin: ben trots op je als het allemaal geregeld is en je het papiertje op zak hebt! Nog heel even doorbijten.
Nel, hoe is het nu? Vind het zelf ook nog steeds een gek idee dat ze er niet meer is; toen ik je pb las kwamen er weer een hoop herinneringen aan vroeger bij jullie thuis naar boven. Leuk dat het met de paarden zo goed gaat!
Bar, vervelend dat je precies op oudjaar ziek bent geworden! Ben je nu alweer een beetje beter?
Cis, hoe staat het leven in NL er voor? Hebben nog niet zo veel van je gehoord?
Marieke, blij dat je weer lekker met Jade aan de slag kunt? Sneeuw mag nu wel wegblijven!
Anne, wat een leuke foto's van Tinker! Hij genoot ook zichtbaar van de sneeuw! Kom je a.s. woensdag onze monsters nog op de gevoelige plaat vastleggen?
Thirz, fijn dat je het vuurwerk hebt overleefd en de kids ook nog heel zijn. Zoals ik zei: al die troep is ook echt niks voor mij! Ik ben altijd weer blij als het klaar is met knallen!
Ondertussen zit mijn vakantie er alweer bijna op. Een weekje skiën gehad met veeeel sneeuw, zon en lege pistes wat super was. Daarna wat gewerkt en nog een paar dagen vrij gehad die ik heerlijk met Orson, mijn ouders en vrienden heb doorgebracht. En nu maar op naar wat 2011 te brengen heeft! Met Oz gaat het ook goed. Het rijden gaat erg lekker, hij is helemaal happy en vooral relaxed in zijn nieuwe stal en lijkt goed in zijn vel te zitten. Met Gijs ook alles zijn gangetje: zolang het met de beesten goed gaat ben ik ook happy! Hopelijk gaat 2011 voor mijn eigen gezondheid ook wat meer positieve zaken brengen en vooral wat meer stabiliteit en goede tijden: de laatste maanden waren niet de beste!
Ik ga maar eens lekker slapen, welterusten allemaal!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 23:22

Gelukkig Nieuwjaar meiden! Dat het maar een mooi jaar mag worden met veel liefde, gezondheid en natuurlijk ook heel veel lol!

Superleuke foto's Anne van Tinker in de sneeuw! Veel succes en plezier morgen bij de Kroo.
Bar, voel jij je al weer een beetje beter?
Nel, nog gecondoleerd met je oma! Wel fijn dat het zo lekker gaat met Daan en Voice, succes alvast de 8ste.
Kim, jij nog even succes met de laatste loodjes! Wat zal het een heerlijk gevoel zijn als je straks klaar bent :) En een feestje zijn we zo te lezen allemaal voor in! ;)
Thirz en Bianz, hebben jullie je weekendje geboekt? Ik vind het jammer dat ik niet mee kan, maar het zit er gewoon even niet in. Dus wel foto's maken he! Fijn dat je vakantie zo relaxed was en dat Oz zo lekker in zijn vel zit. En hoe is het met Nous Thirz? En Jade Mariek? Gaat ze lekker, wel lastig met al die sneeuw zeker?

Tja, het Nederlandse leven is maar koud en nat eigenlijk. Vind er vrij weinig aan. Ben wel al weer druk geweest met vanalles, daarom hebben jullie nog niet zoveel van me gehoord (sorry!). Toen ik terug was ben ik de week erna meteen naar Tilburg gegaan voor een bespreking in Deurne. Met als resultaat dat ik een baan heb voor 4 dagen in de week :D Dus dat is wel fijn. En de week erna had ik allerlei feestjes en studiedagen ook in Deurne. En toen was het al kerst en oud- en nieuw. Pfff haha....maandag vertrek ik weer naar Tilburg voor wat afspraken en na de vakantie begin ik dan weer in Deurne. Dusss het lijkt me wel super gezellig om een keertje af te spreken voor een kop thee en bijkletsen!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 14:34

Iedereen druk druk druk.
Cis fijn om wat van je te horen, jij ook druk zo te lezen en straks weer aan de slag in deurne.
Kims, heb ook erg veel respect voor je dat je dit allemaal volgehouden hebt, zeker als je man en kind thuis zijn en je ze niet zoveel ziet.
Bianz, de laatste maanden zwaar, wat vervelend toch he. moet je ook nog regelmatig aan t infuus?
Wat kunnen ze allemaal voor je doen? Wat voel je allemaal,?
Kan je dan wel rijden enzo of zit dat er ook vaak niet in?
Bij mij zijn t mn heupen heel erg op t moment, ik rij wel paard maar lichamelijk zit ik niet helemaal lekker op haar. De bewegingen zet soms mn heupen op slot, tenminste zo voelt het.
Ben wel blij dat Rianne me helpt, voor degene die het nog niet wisten, Rianne rijdt 3x per week op Voice, samen met Naomi en dat gaat het heel leuk.
Ben daar wel blij om want soms loop ik wat moeilijker en dan kan ik haar bellen.
We zijn wel met onderzoeken bezig, dan hoor ik ook of ik nog wel kan blijven paardrijden.
Wat mn oma betreft, ik mis dr wel natuurlijk, maar heb het nu goed een plaatsje kunnen geven, we hebben natuurlijk veel mooie herinneringen, ze woonde natuurlijk al bij ons toen ik 3 jaar was, dus heeft zoveel met mijn opvoeding gedaan. Ik zei laatst tegen mn moeder; ik kan me niet herinneren dat jij me ooit naar bed heb gebracht. Want dat deed mn oma altijd. Bedankt voor het medeleven.

Weer een nieuw jaar met veel dingen die ons te wachten staan.
Daniël roept al: dit jaar wordt ik 4 en ga ik naar school!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 17:13

Dolce voor de 3e keer met hoofdstel in :)
Afbeelding
Madam was door vanalles afgeleid toen ik dr bit in wilde doen, dus heb t 3x gedaan zodat ze toch doorheeft dat ze dr zin niet krijgt als ze dr koppie de lucht in gooit. Volgende x maar weer in dr stal oefenen, was nu op de poetsplaats en dr stonden nog andere paarden die ze nogal interessant vond.
Afbeelding
Heb 1 rondje met dr buiten gelopen en ze liep al amper meer te knagen op dr bitje. Dus was trots op mn beebje!

Gelukkig ben ik niet meer ziek vandaag... wel nog erg slap en totaal geen eetlust.

Dacht al wel dat t niet zo lekker ging Nel aangezien ik Rianne vaker op stal zie dan jou. Balen zeg!

Leuk dat Daniël zo veel zin heeft om naar school te gaan!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 20:46

Ziet er goed uit Bar!
Wordt ze nou van de zomer al 3?
Ga je ze dan al inrijden of ga je er mee wachten?
Ja Rianne is lichamelijk ook niet zo sterk dus we helpen elkaar.
Naomi rijdt ook heel leuk op Voice en natuurlijk Daniël die al zo goed kan rijden.
Zal weer eens foto's maken van Daniël op Voice voor jullie.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 21:54

Ja joh! In mei is ze 3 :D
Ik heb geen idee wanneer ik dr echt ga inrijden, zal wel zien wanneer ze er klaar voor is. Heb in ieder geval alle tijd!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-11 15:46

Phoe druk hier ineens!

Oh Kim ik kan me zo voorstellen dat je het zo spuug en spuug zat bent! NOg hééééééééél even doorbijten en dan... *\o/* Want je gaat het allemaal gewoon halen nu natuurlijk *D Na de 18e zit het studeren er gewoon helemaal op voor je, ik voel t! Je dossier op tijd en volledig naar je zin in kunnen leveren? Moest je daarvoor nou weer helemaal naar Rotterdam, of moeten jullie het tegenwoordig ook op n@tschool/ digitaal inleveren? Ik duim voor je hoor +:)+
Hoe ga je de 18e naar school? voor de laatste keer met de trein, of pak je lekker de auto die dag? Oftewel; hebben we nog kans op een aller aller aller laatste match? ;( haha ;)

Ik heb net geprobeerd mn ros via de kofferbak in de auto te proppen, maar helaas.. dat past niet. Marieke der fiets paste toen wel (net :Y) ) maar die van mij niet. Dus dan wordt het toch op de 'knobbel'. Jullie willen me vast wel even helpen met het in en uitladen van mn stalen ros :D Hij schopt niet, bijt niet, maar wil soms alleen niet zo meewerken.. Dan houdt hij zich zo stijf als een plank en geeft niets mee :n Jullie al een buitenrit geoefend? Ik hoop toch niet dat het morgen ook zo koud is :brr: Dan vriezen mn vingers er onderweg af denk ik! Met handschoenen aan kan ik echt geen foto's maken. En ik wil inderdaad weer zo'n stralend zonnetje als vanmorgen :j

Ben benieuwd naar je foto's dan Nel. Ze ook hier showen dan hè! Ah en Daniël! Wat leuk dat hij zo goed mee doet zeg. Hihi, ik hoop ook dat je Voice mag blijven rijden van hem ;) En ik hoop dat je dat ook kan blijven doen... Spannend wat al die onderzoeken gaan zeggen!
En Daan ook al zo braaf, leuk hoor! Zie ze al gaan met zn tweeen voor de kar straks 8-) Dat is helemaal stoer! Mama Nanda er nog bij en tadaa! Een heel generatie-span!

Oh hè balen Bar.. Een nichtje van mij was ook ziek met de kerst. We hadden het er thuis nog over. Het is zo rot om ziek te zijn dan. Wij waren vroeger ook of allebei, of één van ons was ziek met de feestdagen :+ Een leuke oorontsteking was favoriet geloof ik. Maar zo'n griepje is ook niets.. :(:) Daar gingen alle leuke plannen! Gaat het nu al wel iets beter?
Knappe Dolce! Ik ben echt benieuwd hoe ze het inrijden dan allemaal op gaat pakken. Volgens mij is ze wel leergierig of niet?

Fijn dat alles goed gaat met je beestenbende Bianz! Nu wordt het jouw tijd, vind je nie? :D Op naar een 2011 met een gezonde, happy beestenbende én gezonde en happy Bianz! Heb Oz echt al lang niet meer gezien. Ben benieuwd of ik hem nog herken morgen :Y)

En dat zeg je niet even erbij Cis :+ Druk aan het plannen voor een foto-date, maar je vergeet te melden dat je een baan hebt! Gefeliciteerd :D Leuk joh! Voor vast? Wat voor baan ga je daar nu doen dan? Hetzelfde als wat je al deed, of toch andere vakken? Vertel, vertel, vertel!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 17:25

Hallo meiden...

Allemaal een heel gelukkig en vooral gezond 2011.....Dat we er met zn allen een mooi jaar van mogen maken.

Nel sterkte met t verlies van je oma, en Kim voor jou ook.
Leuk om te lezen dat Daan ook voor je kar kan, alweer meer met m geoefend?
Kim fijn om te horen dat je eindelijk bijna klaar bent, je hebt t verdient hoor, had t zelf denk ik allang opgegeven als ik hoor wat je ervoor hebt moeten doen of juist laten, diepe respect hoor.....
Bar weer een beetje opgeknapt? Echt vervelend met zulke dagen ziek zijn, al zou k t niet zo heel erg vinden, mooie smoes om niet naar mn schoonouders te hoeven haha.... :o
Cis gefeliciteerd met je baan, een fijn idee dat je nu wat vast hebt lijkt me...
Bianz, wanneer spreken we weer eens af....echt ernstig dat dat er op een of andere manier gewoon niet van komt......wanneer kan je?
Thirz, het vuurwerk met je kids overleefd? Neefje van Chris had bijna een rotje in zn oog gehad, was maar goed dat ie een veiligheidsbril op had, want die was beschadigd, zn oog gelukkig niet. Heb zelf veilig vanachter t raam gekeken, vond t veel te koud om naar buiten te gaan, en we hadden toch geen vuurwerk....

Anne en ik zijn gister wezen highteaen bij Honeypie, was echt superlekker....misschien leuk om een keer met zn allen te doen? Wel beetje prijzig, 16,50pp...maar je mag dan wel zoveel thee drinken als je zelf wil.... :D

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 20:13

Lijkt me leuk om een x te doen marieke!

Ben gelukkig weer helemaal beter, gisterne ook gewoon aan het werk geweest maar voelde me niet helemaal op en top...

Jeetje wat een geluk dat t neefje van Chris een veiligheidsbril op had joh!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-11 21:13

En na al die thee ook zoveel plassen als je zelf wil :Y) haha Maar was wel super leuk! En echt super lekker! :9

Fijn dat je al weer een heel end beter bent Bar!

Vandaag met Thirz en Bianz naar Oz en Nous geweest. Mooie stal hebben ze hoor! :oo Nu druk de foto's aan het uploaden!