Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Een heel dik pak sneeuw!
Collega op het werk was er gister erg blij mee. Al die sneeuw op zijn verjaardag. De rest van de collega's trouwens ook. Snelwegen afgesloten, veel te lange reistijden, weinig kids op de groepen. Kom ik vrolijk binnen wandelen. "Jij al hier?!" Tsja, de trein reed die morgen prima. Doordat de bus te laat kwam én Schiedam uit kroop, had ik een half uurtje vertraging. Ook op de terugreis naar Breda eigenlijk geen problemen. Komen we met de hele gang aan in Zundert "goh jij ook hier? Heel de randstad ligt toch plat?" Uh.. niets van gemerkt. Gelukkig! We gingen Sintekerste-dobbelen, dus daar was ik wel graag bij
Vanmorgen smsjes vanuit Zeeland over een pak sneeuw, maar ook toen reed de trein prima
Al ligt hier wel veel sneeuw zeg! Foto moment! Dus Tink heeft zich weer uit mogen leven
Hier in de straat zijn al verschillende auto's vastgelopen, dan duwen we ze maar weer los
Naar stal doe ik er ook 2 x zolang over, want dan staat er weer ineens een opstopping enzo. Maargoed, we komen er nog, das t belangrijkse!
Die heeft t echt naar zn zin he!!
(Dus Bianz; volgend jaar gewoon meenemen op winter-sport!!)

) 
Speciaal voor jou hebben we de sneeuw hier weggefohnd! Fijn hè
(is de overgang qua temperatuur wat minder groot hè
) Hoe was het weer daar verder nog? Nog mooie, regenloze dagen gehad hoop ik?! Ging de terugreis beter dan de heenreis? Enne; foto's?
Daniël is zeker ook veel met Voice aan het trainen in zijn nieuwe rijbroek. Daarom pikt Voice het vast zo goed op, je hebt gewoon een extra trainer in huis!
hihi Maar wel leuk dat ze het allemaal zo snel oppakt zeg! Laat je foto's maken de 8e? 
Gaat het lukken om je stalen ros mee te nemen Anne? Ik hoop dat we een zonnetje hebben
!
Ik ben vandaag voor de (hopelijk!!!!) ALLER ALLER ALLER ALLERLAATSTE keer aan mijn huiswerk bezig. Ik ben mijn dossier vandaag aan het afronden. Als het tegenzit moet ik morgen nog hier en daar wat doen, maar dan is het echt finito! De 18e heb ik mijn assessment en hoop ik dat mijn dossier voldoende is. Aan mijn niveau ligt het niet meer, dat hebben de docenten al gezegd. Dus geen stages in timboektoe meer voor mij. Ik ga er gewoon voor en a.s. maandag doe ik alvast aan een potje voorhuilen voor de grote-assessment-dag. Als ik die dan heb gehaald ga ik Kleenex opbellen of ze een grootverpakking tissues hebben.
En een feestje zijn we zo te lezen allemaal voor in!
Dus dat is wel fijn. En de week erna had ik allerlei feestjes en studiedagen ook in Deurne. En toen was het al kerst en oud- en nieuw. Pfff haha....maandag vertrek ik weer naar Tilburg voor wat afspraken en na de vakantie begin ik dan weer in Deurne. Dusss het lijkt me wel super gezellig om een keertje af te spreken voor een kop thee en bijkletsen! 

Want je gaat het allemaal gewoon halen nu natuurlijk
Na de 18e zit het studeren er gewoon helemaal op voor je, ik voel t! Je dossier op tijd en volledig naar je zin in kunnen leveren? Moest je daarvoor nou weer helemaal naar Rotterdam, of moeten jullie het tegenwoordig ook op n@tschool/ digitaal inleveren? Ik duim voor je hoor
haha
) maar die van mij niet. Dus dan wordt het toch op de 'knobbel'. Jullie willen me vast wel even helpen met het in en uitladen van mn stalen ros
Hij schopt niet, bijt niet, maar wil soms alleen niet zo meewerken.. Dan houdt hij zich zo stijf als een plank en geeft niets mee
Jullie al een buitenrit geoefend? Ik hoop toch niet dat het morgen ook zo koud is
Dan vriezen mn vingers er onderweg af denk ik! Met handschoenen aan kan ik echt geen foto's maken. En ik wil inderdaad weer zo'n stralend zonnetje als vanmorgen
En ik hoop dat je dat ook kan blijven doen... Spannend wat al die onderzoeken gaan zeggen!
Dat is helemaal stoer! Mama Nanda er nog bij en tadaa! Een heel generatie-span!
Een leuke oorontsteking was favoriet geloof ik. Maar zo'n griepje is ook niets..
Daar gingen alle leuke plannen! Gaat het nu al wel iets beter?
Op naar een 2011 met een gezonde, happy beestenbende én gezonde en happy Bianz! Heb Oz echt al lang niet meer gezien. Ben benieuwd of ik hem nog herken morgen
Druk aan het plannen voor een foto-date, maar je vergeet te melden dat je een baan hebt! Gefeliciteerd
Leuk joh! Voor vast? Wat voor baan ga je daar nu doen dan? Hetzelfde als wat je al deed, of toch andere vakken? Vertel, vertel, vertel!
haha Maar was wel super leuk! En echt super lekker!
Nu druk de foto's aan het uploaden!