ik ben vanmiddag op school terwijl we buiten liepen ook niet goed geworden begon over te geven en voor dat ik het wist lag ik op de grond, bult op me hoofd nu en nog steeds alles draaierig , vanmiddag lekker 3 uur geslapen ga zo weer naar bed. michien moet ik toch meer gaan eeten en beter gaan slapen, want het is al vaker gebeurt... hoefde gelukkig niet meer naar school wel beter want had net les van iemand die ik totaal niet mag
ooeehh jeetje allemaal zieke hier op bokt.. nou ik moet ook zeggen dat ik ook een beetje buikgriep heb hoor buikpijn hoofdpijn enz.. beterschap Martien en Kiek en iedereen die ziek is
EEF. Ik heb ineens zo'n zin in zaterdag Muziek luisterend met de paarden bezig zijn Kreeg net een mailtje dat hij vandaag is verzonden (TNT post) en dat hij er wss morgenmiddag is, al zit ik tot 16.10 op school ('Sorry ik moet echt naar huis, m'n iPod komt erraan!')
Idd vooral veel fruit als sinasappelen eten, water drinken en vitamientjes slikken (moeten ik en m'n broertje elke dag van m'n moeder xD) Beterschap!
vinden jullie dat egt leuk,....? ik vind dat egt geen drol aan dat gaat toch over die vage heksen en zo.. waar ook die boeken van zijn....? laatste daggie school vandaag en dan 2 weken vakantie heerlijk.... ben trouwens wel vet goed bezig ben een heel spel aan het maken dat moet... heb alleen nu even geen zin meer in ben al vanaf kwart voor 9 bezig tot nu.... met dat kaaa uuu teee spel...
en even tussen door we moeten snel even wat leuks gaan doen met ze alle.... daggie pretpark of zo....? of we gaan ook een weekend naar el rancho ( hoe je dat ook schrijft) dat is namelijk egt gezellig.... moeten we wel een leuk groeppie hebben dus zeg maar wat jullie er van vinden,..,
valt binnen... hebben jullie al geboekt voor kamp? ik ga deze week wel bellen maar vraag me af of ik nog mag.. ben dan 19 en we wilden eerst naar el rancho de verano gaan maar ene stel meiden die meegaan met mij die zijn nog niet oud genoeg...
Martien, het is een geweldig verslavend programma! Vooral met Chris he Suus
Pff, kon vandaag beter de eerste 4 uur thuisblijven: Stond om kwart voor 8 op (moet om 8 u weg), was ik vergeten dat ik het 1e uur vrij was x.x Hadden daarna een uurtje muziek waar we nooit iets doen en daarna 2 tussenuren >< En hierna pauze + 4 uur les.. -.-
oooeehhh Maris!! heb je hem al?! jaa ik heb ook weer super zin in de paarden altijd hoor maar nu ook!! oh ik moet nog ff twee daagjaes naar school, vier toesten maken en dan ben ik ook lekker klaar heeerlijk!!
nee nog niet geboekt.. ik kijk ook niet naar charmed... ik kijk altijd naar As The World Turns dat is zooooo leuk!!
ja dat heb ik ook heel vak maris!! dan heb ik me helemaal naar school gehaast want ik ging weer is te laat weg whaha en dan kom ik daar aan en dan zie ik dat ik eerste uur vrij heb! kan ik weer naar huis
ik slik altijd vitamine pillen! ik haat het namelijk om ziek te zijn ik vind dat zooo poedersuiker!! dus ik de er alles aan om het te voorkomen! en bij mij wekren ze hoop ik
nou ik vind het wel een strak plan... met ze alle naar el racho vorige keer mocht het ook toen hadden we ook meiden van 14 jaar mee.... het is egt aan te raaden hoor... alleen een nachie door gana is niet egt al te best geloof mij als je dan een dag tocht heb en je hebt niks tot nouwelijks geslapen en best wat gedronken dan is zoon dag tocht egt heel erg zwaar
jaaaa marisssss CHRISS ik mis hem weet je hij speelt ook in belachelijk weinig andere series of films.. vind ik niet kunnen, hij hoort gewoon op elke zender te zijn