Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanie_B schreef:Ja alleen die kosten nogal wat..
Het aanbod is groter dan de vraag dus je ziet de prijzen echt gigantisch kelderen. Mensen weten dat in deze tijden van crisis ze zelfs hun paardje met goede afkomst en een leuk niveautje niet meer kunnen verkopen als ze er te veel voor vragen, dus ze houden hem of ze verkopen hem voor een veel lagere vraagprijs dan de bedoeling is. Daarom zou dit ook een goede tijd zijn om een paard te kopen Emmaa_ schreef:Dat ben ik idd wel met je eens Kirsten, maar een paard wordt de laatste tijd een beetje net als een huisHet aanbod is groter dan de vraag dus je ziet de prijzen echt gigantisch kelderen. Mensen weten dat in deze tijden van crisis ze zelfs hun paardje met goede afkomst en een leuk niveautje niet meer kunnen verkopen als ze er te veel voor vragen, dus ze houden hem of ze verkopen hem voor een veel lagere vraagprijs dan de bedoeling is. Daarom zou dit ook een goede tijd zijn om een paard te kopen
Beetje net als met bijrijdpaarden haha Emmaa_ schreef:Ja zeker waar, het kost inderdaad gewoon heel veel geduld en geluk om iets te kunnen vindenBeetje net als met bijrijdpaarden haha

Astor schreef:Thnaks meiden.. Ben me gewoon zo aan hem gaan hechten.. Werd vandaag nog genoeg genoemd tijdens 1 van de speeches..
Dat Meneer altijd zo genoeg van de hulp van mij..... Toen schoten de tranen wel even in mijn ogen hoor
Melanie, Leuke paarde zeg ! Ook een zwak voor zwarte paarden haha?
Astor schreef:Thnaks meiden.. Ben me gewoon zo aan hem gaan hechten.. Werd vandaag nog genoeg genoemd tijdens 1 van de speeches..
Dat Meneer altijd zo genoeg van de hulp van mij..... Toen schoten de tranen wel even in mijn ogen hoor
Melanie, Leuke paarde zeg ! Ook een zwak voor zwarte paarden haha?